Čau autobusáku
No kdysi se to dělalo tak, žes ho dal do hrnce a zahřívals a koukal zároveň s teploměrem, kdy se začne otvírat. Musíš někde taky zjistit, při kolika to má dělat, každej je jinej. Ale u tebe to bude naopak - máš ho zřejmě v pozici furt otevřeno a spíš právě nedovírá.
Taky si totiž myslím, že to bude termostatem...
No a nebo tam rovnou nech za 300kč prdnout novej a je po ptákách
Tak či onak musí ven
Nám dělal klasiku - když jsme jeli do kopce, ručička teploměru držela. Ale rychlejší rovinka (nebo dokonce dálnice) o kopci dolů ani nemluvím - padala dost svižně teplota a bufík to musel dohřívat - furt zapínal a vypínal, jak dotlačoval teplotu na 90°C.
Hodně zdaru a hlavně si nemysli, že bys to spravil teďko v mrazech krytem na chladič
Čáu