Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy I r.v. 03/1995 - 04/2000
-
jardakvět
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17 črc 2008, 10:38
- Auto: Ford Galaxy I 2,3 1999 LPG
- Bydliště: Domažlicko
Příspěvek
od jardakvět » 22 črc 2008, 16:36
Zdravim majitele
a všechny ostatní.Potřeboval bych poradit od těch zkušených.Mám GALAXY 2,3 kw 1999.Mám namontován LPG.To co popíšu ale dělá i na benzin.Při vyřazení,nebo vymáčknutí spojky(za jízdy) klesnou otáčky asi tak na 1200.Někdy se stane,že za chvilku stoupnou na 1400,pak zase klesnou.Takže to vypadá tak,že z vršku pořád musím brzdit,protože auto žene dopředu i bez nohy na plynu.Je to fakt nepříjemný,v Alpách to byl dokonce horor.Další problém je když autu pořádně naložím.Někdy jede jako vítr,a někdy(okolo 3000 ot.)přestane táhnout a je to jako kdyby tam byl omezovač.Při předjíždění dost nepříjemný.Všimnul jsem si že vždycky něco cvaká pod palubní deskou a pak to auto nejede.To cvakání je normální? Je to takovej zvuk,jako když se zapnou blinkry-trochu slabší.Pak to zase cvakne a rozjede se to.Ve fordu na počítači jsem zatím nebyl,protože už jsem si užil s jinýma autama,pak jsem jenom platil a platil-ještě vyměníme toto a pak toto a pak ....
Poradí někdo? Díky
Galaxy 2,3 1999 LPG
-
Patricius15
- Uživatel
- Příspěvky: 402
- Registrován: 23 bře 2008, 16:10
- Auto: Ford Galaxy II 2.3i 16V 107 kW+LPG
- Bydliště: Slovensko,Levoča
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Patricius15 » 22 črc 2008, 21:39
tie otacky je automaticky plyn sam si prida a uberie a dole kopcom sa rozbehne jak nic
FORD GALAXY II 2,3 16V +LPG r.v.2000
-
jardakvět
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17 črc 2008, 10:38
- Auto: Ford Galaxy I 2,3 1999 LPG
- Bydliště: Domažlicko
Příspěvek
od jardakvět » 23 črc 2008, 08:07
Myslíš že je správné když auto z kopce se zařazenou trojkou bez plynu chvilku brzdí motorem a pak zase jede a za chvilku zase cítíš jak začne brzdit?(motorem)
U jinejch aut prostě sundam nohu z plynu a ono začne přibržďovat motorem 8)
Galaxy 2,3 1999 LPG
-
Brian
- Moderátor
- Příspěvky: 4583
- Registrován: 11 úno 2008, 20:11
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
- Bydliště: Bzenec
Příspěvek
od Brian » 23 črc 2008, 08:13
Volnoběžné otáčky 1200 je moc, mají být něco kolem 750-850 nevím přesně. To cvakání relé se mi taky ozývá v kabině - nevím co to je, ale auto jezdí v pohodě tak to neřeším. A z kopce určitě má brzdit motorem, co by to mohlo být za závadu to nevím.
je MG ZS 1.0 TGi automat 2024
je Fo Fiesta 1.3 51kW 2008
je Fo S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
byl Fo Kuga 2.0 TDCi 100kW 2010
byl Fo Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999
byl Fo Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001
byl Fo Galaxy 2.0 85kW 1997
-
bodyvlk
- Uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: 12 lis 2007, 16:25
- Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Příspěvek
od bodyvlk » 23 črc 2008, 08:19
Některé typy benzinových motorů (možná všechny) mají krokovací motorek volnoběhu. Může být zanešený nebo špatný a potom to má vysoké otáčky motoru. Vlastní zkušenost. Potom pouze nějaká čidla (teplota, otáčky apod.) nebo špatně nastavená řídící jednotka.
-
Patricius15
- Uživatel
- Příspěvky: 402
- Registrován: 23 bře 2008, 16:10
- Auto: Ford Galaxy II 2.3i 16V 107 kW+LPG
- Bydliště: Slovensko,Levoča
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Patricius15 » 23 črc 2008, 09:19
mne to robi tiez,mali a mame aj naftaka a ten brzdi sam ale galaxy nechce a je benzin jak je to u naftaka?
FORD GALAXY II 2,3 16V +LPG r.v.2000
-
jardakvět
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17 črc 2008, 10:38
- Auto: Ford Galaxy I 2,3 1999 LPG
- Bydliště: Domažlicko
Příspěvek
od jardakvět » 23 črc 2008, 21:30
Auto bylo u mechanika (né ford) a ten tvrdil,že zkoušel novou váhu vzduchu a pak i krokovací motůrek.Nic se nezlepšilo. :(
Ještě jedna perlička.Autu při jízdě na volnoběh lítají otáčky,tak jak jsem popsal,ale jak zastavím,tak spadnou na 900-1000.
Asi mě nemine ten Ford.
Galaxy 2,3 1999 LPG
-
bodyvlk
- Uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: 12 lis 2007, 16:25
- Auto: VW Sharan I 1.9 TDi 81 kW
Příspěvek
od bodyvlk » 24 črc 2008, 08:15
U benzinu je ještě snímač otáček, který hlídá otáčky motoru za jízdy - při jízdě a volnoběhu má motor o něco vyšší otáčky než když zastavíš, je to z důvodu brzd. Není třeba ten špatný nebo poškozená kabeláž? Když jedeš na volnoběh - musejí být vyšší otáčky motoru, jakmile zastavíš, volnoběh se musí ustálit na cca 850 - 1000 dle nastavení.
-
Patricius15
- Uživatel
- Příspěvky: 402
- Registrován: 23 bře 2008, 16:10
- Auto: Ford Galaxy II 2.3i 16V 107 kW+LPG
- Bydliště: Slovensko,Levoča
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Patricius15 » 24 črc 2008, 11:38
FORD GALAXY II 2,3 16V +LPG r.v.2000
-
Brian
- Moderátor
- Příspěvky: 4583
- Registrován: 11 úno 2008, 20:11
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
- Bydliště: Bzenec
Příspěvek
od Brian » 24 črc 2008, 13:40
Krokový motorek jsem popisoval (volnoběžný regulační ventil) zde:
http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php ... %AD#p20259 , když tak si přečti celé téma.
je MG ZS 1.0 TGi automat 2024
je Fo Fiesta 1.3 51kW 2008
je Fo S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
byl Fo Kuga 2.0 TDCi 100kW 2010
byl Fo Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999
byl Fo Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001
byl Fo Galaxy 2.0 85kW 1997
-
jardakvět
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17 črc 2008, 10:38
- Auto: Ford Galaxy I 2,3 1999 LPG
- Bydliště: Domažlicko
Příspěvek
od jardakvět » 24 črc 2008, 21:35
Tak už vím proč po zastavení ty otáčky klesnou pod 1000,to znamená,že ten snímač bude asi v pořádku.Ještě ty kolísavé otáčky volnoběhu při jízdě.Kde je vlastně ten krokový motorek
Díky.
Galaxy 2,3 1999 LPG
-
Brian
- Moderátor
- Příspěvky: 4583
- Registrován: 11 úno 2008, 20:11
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
- Bydliště: Bzenec
Příspěvek
od Brian » 25 črc 2008, 08:32
Odpoledne sem hodím foto, chvilku strpení....... Tak už jsou
Tady hledej
A tak ten ventil vypadá
je MG ZS 1.0 TGi automat 2024
je Fo Fiesta 1.3 51kW 2008
je Fo S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
byl Fo Kuga 2.0 TDCi 100kW 2010
byl Fo Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999
byl Fo Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001
byl Fo Galaxy 2.0 85kW 1997
-
jardakvět
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17 črc 2008, 10:38
- Auto: Ford Galaxy I 2,3 1999 LPG
- Bydliště: Domažlicko
Příspěvek
od jardakvět » 26 črc 2008, 09:12
posílám dík Brianovi
Neznáte někoho dobrýho na plzeňsku,kdo se vyzná v Galaxy?
Popřípadě dobrýho FORDA,kde mě nebudou tahat za nos?Asi budu muset nechat zkontrolovat počítač.
Galaxy 2,3 1999 LPG
-
Brian
- Moderátor
- Příspěvky: 4583
- Registrován: 11 úno 2008, 20:11
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
- Bydliště: Bzenec
Příspěvek
od Brian » 26 črc 2008, 13:57
Není zač, od toho tu to fórum Lada zřídil.
je MG ZS 1.0 TGi automat 2024
je Fo Fiesta 1.3 51kW 2008
je Fo S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
byl Fo Kuga 2.0 TDCi 100kW 2010
byl Fo Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999
byl Fo Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001
byl Fo Galaxy 2.0 85kW 1997
-
jardakvět
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17 črc 2008, 10:38
- Auto: Ford Galaxy I 2,3 1999 LPG
- Bydliště: Domažlicko
Příspěvek
od jardakvět » 30 črc 2008, 21:40
Galaxy 2,3 1999 LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů