Ford Galaxy II 1.9 TDI PD 85 KW, barva Černá Magic (prostě černá metla), původ Belgie, koupeno od druhého majitele v CZ
zakoupeno 1.6.2017 Cena 84k. najeto cca 360 000km dle cébie - na tacháku 306 000km stočeno ještě v Belgii. Kastle naprosto bez koroze když nepočítám to, že se předchozí majitel vloupával do vlastního auta bočním okýnkem kufru a tam to na dvou místech po šroubováku začíná trochu kvíst
Původně jsme chtěli mladší auto, měli jsme vyhlídnuté menšího Grand C-Max který má posuvné dveře což se nám moc líbilo, rv 2011 najeto 199k (tedy dle tacho), cena 230k 85KW 1.6 benzín CZ z lízingu, moc pěkná výbava to byla, uplně jsem se do něj zamiloval, ale bylo to hodně nad náš původní rozpočet 150k. Navíc nám to kamarád co nám poté pomáhal s opravama rozmluvil, že ty nový auta nejsou co bejvalo a že za to dáme 230k pak se v tom něco vysere a bude to za dalších 40 talířů a jste na 270k. Rači koukejte po něčem starším a dáme to dokupy.
Zpět ke Galaxy
V provozu námi od 19.12.2017 viz Opravy níže
Výbava - základní - s čím bylo zakoupeno:
7 míst
otočné sedadlo řidiče a spolujezdce
4x airback
elektrika oken jen v předu
zatmavená okna od zadních dveří až po kufr
tempomat
6ti kvalt
vyhřívané přední okno
přední a zadní parkovací asistent
hagusy
tažné
16" plecháče se zimákama (60%)
originální rádio CD 6000 + 10 repro
Rozšířeno o:
výměna zadních sedaček za sedačky s ISOfixem (repsektive jsem přemontoval sedáky s opěrákama na konstrukci s isofixem, protože zakoupené byli s úplně jiným potahem. Znova bych do toho nešel, byla to děsná pakárna - hlavně rozšroubovat 4 šrouby co drží opěrák, jsou sice na torx, ale málem jsem se u toho posral když jsem je povoloval, vrtačka ani rázový utahovák si stím neporadil, musel jsem si zredukovat torx přes dvě redukce až na velikánskou ráčnu a na tu jsem ještě nasadil půlmetrovou trubku abych byl schopný to povolit. Ty šrouby byli snad zalepený nebo co.
Výměna autoradia za plné 2DIN rádio SONY s dotykovým displejem (výměna rámečku rádia za černý ze Sharana)
Opravy (půl roku u kamaráda v dílně):
Rozvodová sada
Vodní pumpa
Řemen příslušenství
Olej motoru 5W40 5l
Nemrznoucí směs do chladiče
Olejový filtr
Pilový filtr
Vzduchový filtr
Palivový filtr
Tlumiče
Horní vložení tlumičů + prachovky
Přední kotouče + destičky
Zadní kotouče + destičky + třmen ( jeden byl vadný - únik kapaliny)
Brdová kapalina
Mezi součet: 39 020,- včetně práce
Druhá etapa:
Startér
Spojka + dvojhmoťák + ložisko
Převodovka
Olej do převodovky
Mezi součet: 43 251,- včetně práce
Třetí etapa:
Kontrola vstřikovačů
Výměna turba
Těsnění turba
Těsnění výfuku
Hadice k podtlaku brzd
Nástřik spodku + dutin
Mezi součet: 18 931,- včetně práce
Celkem Náklady na auto: 84 000,- + 39 020,- + 43 251,- + 18 931,- =
185 202,- Kč
Nepočítám sedačky ty dvě sedačky s Isofix 3000,- a rámeček rádia 800,- ,
Je to sice dost, ale teď vím, že je to auto ve "100%" stavu
Co mě ještě čeká a co budu dělat sám:
Vadné elektrické stahování od řidiče spolujezdcova okýnka - opraveno - přelomený kablík v průchodce ve dveřích řidiče
Skolaboval bufík: na VAG hlásí
65535 - internal control module memory error 00-00 - - což bude něco s programovým čipem, a dle konzultace s Michall z vw.clubu budu muset vyměnit ŘJ
A nehlásí se mi tři zadní parkovací senzory, ale to by mohlo být ještě kabeláží. Zatím na to házím bobek, protože je venku zima a hnusně jak sviňa
Chtěl bych pořídit gumové koberce - mám je vyhlídnuté v
Gumárny Zubří
Vyleštění plexi na světlech
Denní svícení
Oprava drobných škrábanců na náraznících a koroze u toho zadního okýnka
Na jaře nákup liťáku a letní gumy - moc by se mi líbily Ylony co mají nový
Fordi ,ale bohužel mají jiný rozměr 5x108, sice existují nějaké redukční šrouby, ale do toho bych asi nešel.
Edit 17.1. ještě jsem zapomněl na druhý klíč, koupili jsme G jen s jedním, tak jsem si nechal rychle dodělat druhý vystřelovací- Zámečnictví Němec v Kolíně 2200,- .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ford Galaxy II 1.9 TDI PD 85KW rv. 2004 černá metla
Sranda musí bejt za každýho počasí