Ukažte svá auta a třeba napište něco o sobě.
-
Mirad
- Uživatel

- Příspěvky: 52
- Registrován: 11 črc 2017, 22:34
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
- Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek
od Mirad » 23 led 2018, 21:53

to jsi mě nepotěšil

-
Lada
- Administrátor

- Příspěvky: 13152
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 23 led 2018, 22:22
Máš Euro IV já bych to tak černě neviděl.

Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
Radek Bílek
- Uživatel

- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 pro 2009, 21:02
- Auto: Ford S-MAX 2.5 T 162 kW Titanium
- Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek Bílek » 07 úno 2018, 19:26
Nechci se vám do toho míchat . Před současným autem jsem měl Focus II r.v. 2007 2.0TDCi EURO IV a když jsi strčil prst do výfuku tak jsi si ho umazal akorát tak od rezu . Po sazích ani památky . Emise dokážu vyřešit i teď po těch všech novinkách . Ještě jedna věc která s DPF souvisí , ale nemusíš to tak mít já měl u Focusu u nádrže nádobku na močovinu ( EOLYS ) dolitá vydrží na dávkování do nádrže na cca 60 000km . Pokud tam ta přísada není je problém s regenerací DPF , ale asi by ti to napsalo na počítači .
Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey
-
Lada
- Administrátor

- Příspěvky: 13152
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 07 úno 2018, 19:32
Eolys u 2.0 - 2.2 TDCi není.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
Radek Bílek
- Uživatel

- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 pro 2009, 21:02
- Auto: Ford S-MAX 2.5 T 162 kW Titanium
- Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek Bílek » 07 úno 2018, 20:38
Láďo nevím jak u Galaxy , ale u mého Focusu byl i když mi ve Fordu tvrdili , že ho tam nebudu mít , že je to systém bez EOLYSU nicméně při první výměně koukáme s mechanikem co je to za nádobku u nádrže a byl tam

možná je to dané trhem pro který je vůz určen u mě to bylo tak , že jsem si ho dovezl z Německa a ve Fordu si byli " stoprocentně jistý " , že tam NEBUDE

Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey
-
Lada
- Administrátor

- Příspěvky: 13152
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 07 úno 2018, 20:41
U Focuse se dával Eolys, ale u Mondeo/Galaxy/S-Max 2.0-2.2 TDCi 100% ne. Je to dáno systémem DPF (takzvaně suchý nebo mokrý).
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
Radek Bílek
- Uživatel

- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 pro 2009, 21:02
- Auto: Ford S-MAX 2.5 T 162 kW Titanium
- Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek Bílek » 07 úno 2018, 20:44
OK já se nehádám . Jen moje zkušenost asi to bude o malinko jiný motor Focus má 100kW a Galaxy a S-MAX 103kW.
Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey
-
Lada
- Administrátor

- Příspěvky: 13152
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 07 úno 2018, 20:49
Já se taky nehádám.

100 kW motory maj eolys jako PSA žabožrouti, 103 kW je už podle Forda i když motor je taky PSA.
https://www.autorevue.cz/filtry-pevnych ... y-a-minusy
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host