E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Cukání motoru

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy III r.v. 05/2006 - 04/2015
Ford S-Max r.v. 05/2006 - 02/2015
Odpovědět
mikimiko
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 29 lis 2009, 22:51
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW

Cukání motoru

Příspěvek od mikimiko » 06 črc 2016, 22:00

Cukání motoru - při 1800 otáčkách dojde k procuknutí motoru, pokud sešlápnu plynový pedál na max tak k tomu nedojde.Je to velmi nepříjemné, ve fordu to nedokázali opravit - co jim neřekne diagnostika to nezvládnou.... dokáže někdo poradit?. Předtím jsem nechal repasovat turbo, tak nevím jestli to s tím nesouvisí.. TDCI 2,0, 96 kw

Chose White
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2016, 09:07
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Chose White » 11 říj 2016, 10:55

Ahoj chlapi, mám stejný problém s cukáním motoru při minimálním sešlápnutí pedálu, poradi mi někdo diky.

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Lada » 11 říj 2016, 19:36

Dost často zlobí egr ventil. Někdy stačí vyčistit,ale většinou dost odchází,takže výměna za jiný.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

majomayo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 28 lis 2014, 22:06
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Bydliště: momentalne brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od majomayo » 31 říj 2016, 18:16

Ahoj, mal som podobný problém. Po výmene EGR to už necukne.
Medzitým mi to kvôli zvýšenej dymivosti stihlo zapchať DPF tak, že už nešlo ani vynútiť regeneráciu, takže ďalšia súčiastka na výmenu.
Keď mi to oznámili v servise, tak radosti nebolo konca kraja.
A to bolo posledných 3 tis. km vačšinou po diaľnici.

Chose White
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2016, 09:07
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Chose White » 01 lis 2016, 20:12

Zdravím chlapi, měl jsem tento problém bohužel mě i odešla dvouhmota a po výměně cukání zmizelo, někde jsem se i dočetli, že to má souvislost, u mě 100%.

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Lada » 01 lis 2016, 20:27

Setrvačník se neprojevoval vibracema ?
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Chose White
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 05 říj 2016, 09:07
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Chose White » 01 lis 2016, 20:40

Jo jo to projevoval i při volnoběhu se pěkně ozíval, proto jsem ho měnil byl už KO ta guma na který drží byla ze 60% urvaná a po výměně zmizelo i to cukání zhruba v těch 1600-1800 otáčkách a při rozjezdu.

Uživatelský avatar
matus158
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 04 čer 2014, 23:46
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 100 kW

Re: Cukání motoru

Příspěvek od matus158 » 03 kvě 2017, 13:16

U mna to cuka pri zaradenej stvorke a zosliapnutom plyne pri rychlosti medzi 75-80km/h. Akonahle pridam alebo uberiem, prestane. Nechapem. :?

fanamana
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1
Registrován: 11 bře 2022, 21:03
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Re: Cukání motoru

Příspěvek od fanamana » 11 bře 2022, 23:20

Zdravím pánové,
měl jsem naprosto stejný problém s cukáním, který tady popisujete - při 1/2 plynu a malé nebo střední zátěži se to na rychlost 4 projevovalo nejvíce. Asi po půl roce se to trochu zhoršilo a bylo to cukání cítit i na jiné rychlostní stupně. Jakmile jsem ubral nebo přidal plyn, cukání zmizelo. Po čase se mi trochu zvýšila kouřivost - černý dým. Po dalším čase (asi 1/2 roku) se mi dokonce podařilo při plném plynu vyvolat nouzák, třeba při svižném najíždění na dálnici.

Běžný opravář, který opravuje kde co, si s tím nevěděl rady a pořád přeměřoval nějaká čidla a nakonec nic nevygómal. Turbo a EGR prý byly v pořádku. Pak jsem našel servis forďáka/nadšence, který se živí opravou výhradně Fordů a ten mi to na první dobrou odhalil. Byla to díra v tlakové hadici, co vede z turba k sání. Cena dílu cca 2000Kč + práce, takže za pusu. Všechny neduhy mi pak zmizely. Prý na tohle Glaxy III často trpí a ta díra nešla moc vidět - je hned u příruby, jakoby uskříplá, nebo utřesená.

Pokud se vám Galaxy/Smax chová podobně, zkontrolujte nejdříve tuto hadici ještě než začnete vyměňovat drahé komponenty typu turbo, EGR, atd.

Mnoho šťastných kilometrů!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

PodPetr
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 06 říj 2023, 09:12
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Re: Cukání motoru

Příspěvek od PodPetr » 08 říj 2023, 15:08

Kontakt na toho zázračného servismana by nebyl? :-D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů