Příspěvek
od fanamana » 11 bře 2022, 23:20
Zdravím pánové,
měl jsem naprosto stejný problém s cukáním, který tady popisujete - při 1/2 plynu a malé nebo střední zátěži se to na rychlost 4 projevovalo nejvíce. Asi po půl roce se to trochu zhoršilo a bylo to cukání cítit i na jiné rychlostní stupně. Jakmile jsem ubral nebo přidal plyn, cukání zmizelo. Po čase se mi trochu zvýšila kouřivost - černý dým. Po dalším čase (asi 1/2 roku) se mi dokonce podařilo při plném plynu vyvolat nouzák, třeba při svižném najíždění na dálnici.
Běžný opravář, který opravuje kde co, si s tím nevěděl rady a pořád přeměřoval nějaká čidla a nakonec nic nevygómal. Turbo a EGR prý byly v pořádku. Pak jsem našel servis forďáka/nadšence, který se živí opravou výhradně Fordů a ten mi to na první dobrou odhalil. Byla to díra v tlakové hadici, co vede z turba k sání. Cena dílu cca 2000Kč + práce, takže za pusu. Všechny neduhy mi pak zmizely. Prý na tohle Glaxy III často trpí a ta díra nešla moc vidět - je hned u příruby, jakoby uskříplá, nebo utřesená.
Pokud se vám Galaxy/Smax chová podobně, zkontrolujte nejdříve tuto hadici ještě než začnete vyměňovat drahé komponenty typu turbo, EGR, atd.
Mnoho šťastných kilometrů!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.