E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Postupy a návody pro konkrétní opravy.
Uživatelský avatar
skaldal
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 26 lis 2007, 09:29
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Pardubicko-Skořenice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od skaldal » 25 bře 2012, 07:53

Konečně něco k věci. To mi ještě nikdo nevysvětlil, proč tam teda ta dvouhmota je, když by tam být nemusela. Každý mi jen říkal, kup s pevným a nebudeš už mít problémy, že prý to tam je nějak odpružený přes lamelu, nebo co... a já si furt říkám, že nějakou funkci tam ten dvouhmoťák přeci mít musí.
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kW (+chip by pepa.kuc) 2001
Galaxy I 2.8 automat, 2.0/2.3 manual a Sharan 2001 TDI automat - na díly Tel.: 608977212
http://www.dilyford.eu

Astra-11
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 14 led 2012, 17:57
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Astra-11 » 02 dub 2012, 21:17

věř tomu, že tam stejně dáš dvouhmotu, jel jsem s pevnym a to se nedalo '](*,)'

na dvouhmotu se dá najet i 300kkm, kolega ještě nikdy nejel bez podvalu, na spojce má 150kkm a v pohodě
Galaxy II 1,9TDi PD 85kw
kat off, egr off, hliníkový rukáv off, hydrorozvody off, bufík on :)

Ladap
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 104
Registrován: 15 zář 2009, 22:06
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Bydliště: Sázava u Benešova u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Ladap » 12 dub 2012, 15:47

Zdárec nevíte někdo jestli toto půjde do mé Galaxy II. r.v.2000/2001 1,9 Tdi 85KW
spojka - lamela, přítlačný talíř, setrvačník - pro motory 1.9TDI 96+110kW ASZ ARL originální díl pro vozidla:
SEAT ALHAMBRA 2001-2010
SEAT CORDOBA 2003+
SEAT IBZA 2002-2011
SEAT LEON I 2000-2006
SEAT TOLEDO II 1999-2004
ŠKODA FABIA RS 2003-2008
ŠKODA OCTAVIA I 2001-2011
VW GOLF IV 2003-2006
VW POLO 2002-2010
VW SHARAN 2003-2010

Díky za pomoc.

Astra-11
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 14 led 2012, 17:57
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Astra-11 » 18 črc 2012, 22:17

můžu dotázek?
chystám se na výměnu komplet spojky a soused mi povídal, že k montáži spojky s dvouhmotou je potřeba nějaký bazmek který odlehčí přítlačák aby se nepokurvila dvouhmota, vůbec sem mu nerozuměl a tak se ptám tady
údajně se při špatný montáži pokurví dvouhmota během 5ti tisíc km

doufám, že je to nějaká kachna a ten bazmek nemusím shánět
díky :smt1133:
Galaxy II 1,9TDi PD 85kw
kat off, egr off, hliníkový rukáv off, hydrorozvody off, bufík on :)

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Lada » 19 črc 2012, 06:35

Soused učitě myslel přípravek na vystředění spojkové lamely.
Ano lamela by se měla vystředit než dotáhneš přítlačný talíř.Rozměry přípravku jsem zde na foru již psal.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Astra-11
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 14 led 2012, 17:57
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Astra-11 » 19 črc 2012, 11:06

asi ano, už sem myslel , že je v tom jiný fígl :-)
Galaxy II 1,9TDi PD 85kw
kat off, egr off, hliníkový rukáv off, hydrorozvody off, bufík on :)

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od the.max » 15 bře 2014, 17:51

Kolik váží 6ti rychlostní převodovka? Budu muset vyndat automatickou, ta má suchá 90 kilo, přemejšlím že bych sundal i chladiče a celej předek, světla a nárazník jsou stejně ještě sundaný po předchozí rozborce.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od extremehany » 25 bře 2014, 20:56

chceš z toho udělat manuál ?

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od the.max » 26 bře 2014, 06:57

Ne, jen mě zajímalo, o kolik je automat těžší a proč mi každej tvrdil, že když se vyndavá automat, tak je lepší to vyndat i s motorem, ale teď už je to jedno. Ono na toma si něco bude, protože není zas taková sranda trefit vybrání na měniči do vybrání pro čerpadlo v převodovce. A když se to netrefí a utahuje se to na sílu, tak pak se čerpadlo utrhne a je vyděláno.

Sorry za OT.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Karel1985
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 28 črc 2013, 21:58
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Karel1985 » 21 dub 2015, 09:08

Tak mám za sebou taky výměnu spojky, kterou jsem spojil s výměnou prodloužení poloosy a výměny chladiče na vodu a trubky na klimu. Měl jsem sundanej celej čumák (drží opravdu na pár šroubech) a musím říct, že parádička, krásnej přístup prostě pohoda. 6Q jsem sám vytáhl z auta, dokonce ani není tak těžkej jak jsem myslel. Mít na autě čumák, tak asi tak nadšenej nejsem :-D

Astra-11
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 14 led 2012, 17:57
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Astra-11 » 28 pro 2015, 18:55

čau :smt1133:
Tak jsem taky po výměně spojkové sady, netřeba rozebírat půl auta, ale dvoje ruce při manipulaci se skříní se hodily, origo měla 313tis km a nebýt vady setrváku... lamela měla k nýtům ještě 1,5mm a na přítlačáku žádný viditelný opotřebení...
měnil jsem z důvodu nesnesitelného dunění uvnitř auta a nelituji, zvuk zmizel:) jen mě občas zůstává pedál spojky v polovině a musím ho špičkou povytáhnout, k tomu je samozřejmě nemožný zařadit 1 a zpátečku, po chvilce to přestane:/ a opakuje se třeba až při dalším startu, nebo taky vůbec....

montoval jsem LUK a jsem znepokojen silonem u lamely, SACHS tam má ocelový pružinky:) snad to nějakou chvilku vydrží:)

hodně zdaru a mnoho šťastných kilometrů nejen v roce 2016
Galaxy II 1,9TDi PD 85kw
kat off, egr off, hliníkový rukáv off, hydrorozvody off, bufík on :)

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od extremehany » 28 pro 2015, 23:10

Tak ten navrácení pedál bych řešil dřív než přijedeš lamely, hádám že nastala nějaká nesrovnalost při montáži

Astra-11
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 14 led 2012, 17:57
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Astra-11 » 29 pro 2015, 14:07

ještě jednou jsem odvzdušnil a je snad klid...
dělalo mi to i před montáží... možná stará kapalina
Galaxy II 1,9TDi PD 85kw
kat off, egr off, hliníkový rukáv off, hydrorozvody off, bufík on :)

paveluvz
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 61
Registrován: 11 úno 2011, 19:11
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od paveluvz » 29 led 2017, 13:44

Ahojte
tak jsem byl nucen nechat vyměnit celou sadu včetně setrváku. Vibrace jsou zatím pryč, auto řadí, ale spojka mi zabírá hned těsně nad podlahou (cca v 1/4 vratné dráhy). Nikde jsem na foru nenašel odpověď. Jen jsem se dočetl, že je neseřizovatelná. Díky za odpověď. Pavel

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Lada » 29 led 2017, 13:46

To je v pořádku. Předtim Ti zabírala až nahoře ?
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů