Příspěvek
od marko » 21 srp 2019, 22:29
Nastal čas říct, co autu bylo... zaspamoval jsem toto vlákno dostatečně.
Ve finále to bylo vadné turbo + klapka sání a později nejspíš prasklé DPF.
Tak se spíše soustředím na místa, kde mi skutečné pomohli a které bych doporučil.
1) Praha Turbo Limited
Předtím jsem nechal jinde vyměnit původní staré špatné turbo za "nové špatné turbo z AutoKelly" (repas)... (ještě uvidím jak ho vyreklamuji). Když vyměníte turbo, ale diagnostika pořád řve, že je špatná hodnota napětí regulace turba, jdete tam, kde to dokážou ověřit doopravdy nejen turbo, ale i vše kolem... tz. podtlakové sání, vůle, těsnosti atd.
Pak jsem metodou náhody zkusil štěstí v Praha Turbo Limited > a byla to dobrá zkušenost. Mohu jen doporučit. Když řeknou, "vyserte se na tu sponu z druhovýroby, do tohoto auta jedině originál", ví proč to říkají. Měl jsem 3 druhovýroby a všechny funěli... Nechal jsem vyměnit turbo od nich, včetně práce kolem... akcelerace jak blázen až do 130 km / hod > pak engine malfunction... "Přivezte to zpět... tam bude ještě něco na vzduchu". A ano, klapka sání > vyměněno. Auto nyní jede. Poprvé vidím 185 Km/hod poprvé na tachometru. Jsou sice trochu dražší, ale kluci umí... 23k i s prací.
2) DPF.cz
Své původní originální DPF jsem nechal vyčistit. Problém byl ovšem, že ani ne po 1000 km se znovu ucpalo. Dal jsem tam Walker (pozor! polský zabalený shit z AutoKelly). Rada, když Walker tak z Německa. To jsem taky ucpal. (souviselo se špatným turbem) Potřeboval jsem auto urgnentě kvůli svatbě, tak jsem rozhodl ho nechat vyčistit.
Vygoogloval jsem nejbližší čištění DPF. Bylo to DPF.cz, překvapilo mě když mě od čištění té druhovýroby odrazují... ať se na to vykašlu. Trval jsem na vyčištění a když jsem přijel říkají,.. a nechcete raději originál? Toto máme skladem (na TCDi 2.0 103kW). Naprosto skvělý přístup, ochota.