Příspěvek
od Barchetta » 16 pro 2017, 11:42
Ahoj, při jízdě po dálnici 130km/h jsem zrychlil na 150 a Galax nám spadl do nouzáku. Klasický nápis Engine Malfunction. Zakladní diagnostika vyčetla chybu P010F, chyba senzoru váhy vzduchu. V servise se jim nezdála hadice, která byla měkkčí než obvykle po přidání a vytočení motoru. Dles servisáka by měla být tvrdá. Rovněž senzor tlaku ukazuje za turbem ukazuje menší tlak než by prý měl. Takže šli cestou, výměna váhy vzduchu, výměna senzoru na sání za turbem, kontrola intercooleru, kontrola hadic, spojek. Vše zkontrolováno, senzory zkušebně vyměněny za nové. Nic. Stále spadne po akceleraci nad cca 3.000ot./min. do nouzáku. Takže pokus č. 4 - turbo. Objednáno repasované turbo za cca 9.000Kč, vyměněno, stále stejné. Chová se to jako kdyby bylo něco s variabilitou lopatek - resp. ovládáním. To je ale nové spolu s turbem. Takže zřejmě někde chyba na cestě od regulace k elektronice. V pondělí bude servis pokračovat. Je to sice neznačkový servis, ale zatím vše s maximální spokojeností a super přístupem. Píši jako zkušenost pro někoho do budoucna, samozřejmě napíšu výsledek. Zároveň se s tím třeba někdo setkal a poradí mi co dal by to mohlo být. Servis se nebrání nápadům z fóra, které jsem již párkrát využil. Ani nejsou proti když jim do toho kecam, co ještě by to mohlo být. Nespecializují se na Ford, ale projde jim spousta aut rukama, a je mají tak dobré mechaniky. Tentokrát mám ale dojem že trochu laborují. Kdyby měl někdo nápad, budu vděčný, díky všem autobusákům....PS- až nám trošku zlevní "tdci 4x4" tak jdu do něho, je to nádhera....
Ex Ford Galaxy 2006 tdci 103kw Ghia, nyní Ford Galaxy 2016, tdci 132kW, powershift, AWD (4x4)
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit