Já se přidávám k MiroviK, protože jsem to také řešil a bylo to úplně stejné. Taky jsem měl před GII FM 1.8 Ghia
A dokonce i stejný problém na tom Mondeu - zurčení serva, hlavně na dorazech a pomohlo dolití oleje. Když se mi to začalo projevovat i na GII, tak jsem hned chtěl taky dolívat, ale bylo ho tam dost. Nejdřív se projevovalo pouze servo v dorazech, pak při zatáčení a postupně začala vyluzovat hrozný zvuky i řemenice a celý motor vibroval a duněl.
Poznáš to snadno, protože volnoběžka se projevuje pouze na volnoběh nebo při nízkých otáčkách (především při rozjezdu) kdy má motor nerovnoměrný chod. Pokud by byl špatný olej serva, což je málo pravděpodobné (náplň se prý běžně nemění, pouze při větších opravách řízení), pak by se to asi projevovalo stále.
Volnoběžku zkontroluješ během minuty. Zajisti odklopenou přítlačnou kladku a rukou rychle pootoč řemenicí alternátoru na jednu a druhou stranu. Na jednu stranu se musí řemenice protočit oproti hřídeli altíku a na druhou pevně drží s kotvou alternátoru.