Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy III r.v. 05/2006 - 04/2015
Ford S-Max r.v. 05/2006 - 02/2015
-
pet
- Uživatel
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 říj 2009, 19:28
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Příspěvek
od pet » 24 lis 2009, 17:21
Na kolik cca korun vyjde kompletní výměna rozvodů ? Mám G III 2006 2.0 tdci. Díky Petr
-
DOHC
- Partner
- Příspěvky: 329
- Registrován: 14 lis 2007, 19:36
- Auto: Seat Leon St
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od DOHC » 28 říj 2010, 09:07
Cena dílu ve Fordu sada rozvodů 4500 s DPH, vodní pumpa 3500 s DPH, neorigo sada rozvody INA 3000, vodní pumpa SKF 1400 + práce 1000- 3000Kč dle servisu.
octsoc
-
indian
- Uživatel
- Příspěvky: 504
- Registrován: 07 zář 2008, 14:23
- Auto: VW Sharan 2.0 TDi 103 kW
- Bydliště: Kladensko
Příspěvek
od indian » 28 říj 2010, 22:29
a v kolika se maji dělat ?
dříve SAAB 9000/200PS, děti už se tam nevešly ...
Ford Galaxy II, TDI-PD 85kW, 2005 červená, a stejně je plnej dětí ...
-
Radek Bílek
- Uživatel
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 pro 2009, 21:02
- Auto: Ford S-MAX 2.5 T 162 kW Titanium
- Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek Bílek » 28 říj 2010, 23:20
250000km
Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey
-
benik1984
- Uživatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 04 úno 2010, 18:47
- Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW Titanium
Příspěvek
od benik1984 » 29 říj 2010, 10:27
já mám 1.8 TDCI r.v. 2006 interval je 200 000 nebo 250 000? Díky za info
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 29 říj 2010, 11:43
Co vím od Vaška DOHC který to zjištoval ve Fordu,tak interval je 200 000 Km nebo 10 let provozu.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
Radek Bílek
- Uživatel
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 pro 2009, 21:02
- Auto: Ford S-MAX 2.5 T 162 kW Titanium
- Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek Bílek » 29 říj 2010, 13:01
Dělal jsem 7let ve Fordu tak teď jsem to ještě telefonicky prověřil . Mělo by to být při normální provozu v našich středo evropských podmínkách až 240000km . Při ztížených podmínkách ( poušť , extrémní teploty atd. ) 120000km .
Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey
-
benik1984
- Uživatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 04 úno 2010, 18:47
- Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW Titanium
Příspěvek
od benik1984 » 31 říj 2010, 11:18
Díky za info, ve Fordu mi tvrdili, že je interval 250 tis, jezdím spíš dlouhé tratě, min 30 km v kuse a dálky. Takže jestli se nepletu tak bych těch 230 - 240 mohl nechat jako ideální čas na výměnu ne?
-
Dobesch
- Uživatel
- Příspěvky: 329
- Registrován: 17 led 2010, 09:27
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
- Bydliště: Praha 4 - Libuš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dobesch » 02 lis 2010, 10:52
No oficialne je tech 200 000 Km nebo 10 let - samozrejme ze se s necim navic pocita, ale osobne bych neriskoval. Jinak cenu v autorizovanem servisu odhaduji tak na +- 15 000. Jak jiz bylo psano jen origo dily jsou kolem 7500 Kc, ale pokud mas sveho automechanika co ma kontakty na Ford daji se porit i levneji (teda oni automechanici umi vubec levneji + obcas ma Ford nejaky interni akce), takze je lepsi se nekde dohodnout dopredu, at to trochu sleduji.
Jinak na jare byl stav veci takovej, ze ani spousta autorizaku nemela s rozvodama na GIII valne zkusennosti, protoze je zkratka jeste nedelali (moc nova auta) a soukromnik si musi bejt ochotnej koupit naradi - resp. jenjeden pripravek co je na tyhle motory specialni a samotnej ho neprodaj, jedine v cele sade naradi.
-
DOHC
- Partner
- Příspěvky: 329
- Registrován: 14 lis 2007, 19:36
- Auto: Seat Leon St
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od DOHC » 02 lis 2010, 11:27
octsoc
-
Dobesch
- Uživatel
- Příspěvky: 329
- Registrován: 17 led 2010, 09:27
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
- Bydliště: Praha 4 - Libuš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dobesch » 05 lis 2010, 13:36
jo vodni pumpa predepsana neni, ale v mym pripade uz "podtejkala". Bohuzel to je vec co clovek bez garaze tezko zjisti a tak je dobry se pripravit na nejhorsi. Jinak co jsem kde slysel tak Fordovci chtej +- 15000 za rozvody, ale to je cena bez ty pumpy.
-
benik1984
- Uživatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 04 úno 2010, 18:47
- Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW Titanium
Příspěvek
od benik1984 » 05 lis 2010, 15:42
Skoro zadarmo..
-
DOHC
- Partner
- Příspěvky: 329
- Registrován: 14 lis 2007, 19:36
- Auto: Seat Leon St
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od DOHC » 06 lis 2010, 11:28
Objednal jsem rozvody INA po slevě 2500 sada, vodní pumpa 1358. práci mám domluvenou za paušál 1000- práce na 2.5hod, takže mě to vyjde na 5000 komplet + nový řemen a nápínak na řemen 1700 a řemenice kliky+ gufero 1500.Koupil jsem všechny filtry Mahle za 1500+ olej origo Ford 6L včetně pošty 945. (
www.olejmarket.cz)
octsoc
-
Radek Bílek
- Uživatel
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 pro 2009, 21:02
- Auto: Ford S-MAX 2.5 T 162 kW Titanium
- Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek Bílek » 07 lis 2010, 07:39
Vašku ty jsi se rozhodl , že to celé zrenovuješ
Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey
-
DOHC
- Partner
- Příspěvky: 329
- Registrován: 14 lis 2007, 19:36
- Auto: Seat Leon St
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od DOHC » 07 lis 2010, 18:53
Nerad bych něco řešil pozdě a 3x dráž
- moc jezdím
octsoc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů