Tak jsem se taky pustil do opravy navijáku. Lanko jsem měl OK, ale ruplo mi jedno silonový ozubený kolečko. Po rozebrání jsem zjistil, že mělo zřejmě výrobní vadu a bylo v jednom místě téměř dutý.
Když jsem ho slepil, všecko pořádně nastříkal, složil a namazal, tak při prvním navíjení mi kolečko prdlo znovu. Zřejmě jsem neměl dost dobrý lepidlo nebo spíš je to kolečko tak namáhaný, že se mu ani nedivím.
Když už jsem se s tím ale piplal, tak sem dám alespoň nějaké foto pro ilustraci jak to vypadá uvnitř toho novějšího modelu.
Hned po rozlousknutí (drží to ocelové nýty, na víku odvrtat, mají kuželovou zápustnou hlavu a u bočnic stačí odbrousit flexou, tam jsou obyč.)
Takovouto fuku mělo kolečko i po slepení, zřejmě mělo dutinu už z fabriky.
Zalil jsem to lepidlem a keramickým pískem.
Je toho tam docela dost a to tu ještě jeden pastorek chybí. Naštěstí jsem ho pak našel někde pod stolem když mi to nechtělo pasovat dohromady.
Nastříkaný barvou na podvozky, promazaný a sestavený. Otvory po nýtech jsem projel vrtákem a použil šrouby M6x15. Je dobré mít minimálně dva šrouby se zápustrnou hlavou, protože na víku jsou v místě kde by pak hlavy šroubů při montáži na auto překážely.
Na autě to ale dlouho nevydrželo, kolo prdlo znovu. To malý silonový kolečko drží celou váhu rezervy a když chytíte díru, pak musí udržet i tyto rázy. Nechápu jaká inteligence todle vymyslela.