Tak snad můžu shrnout moji zkušenost se servisem Ford Turnov.
V dubnu tohoto roku jsem si tam dával na opravu tekoucí chladič. Už při přebírání auta jsem si všiml, že přední nárazník výrazně nelícuje. Technik auto odvezl zpět na dílnu a hned byl zpátky, že prý to přitáhli a už je to v pořádku. Jenomže mě se to pořád nezdálo, protože boční spára mezi blatníkem a nárazníkem se výrazně směrem dopředu rozjížděla - nárazík byl sklopený jakoby dopředu. Technik ale tvrdil že je to normální a že to líp napasovat nejde. Nechal jsem se ukecat a odjel jsem.
Ještě ten den večer jsem zjistil, že nejsou seřízená světla, je špatně nasazený držák pojistek a zcela neseřízená haupna a to tak, že narážel plech haupny na plech blatníku a oprýskávala se barva.
Druhý den jsem ji tam auto vrátil na reklamaci. Haupnu seřídili, oprýskaný lak zatřeli barvou, světla seřídili, plast, držák pojistek nasadili. nárazník prý lépe slícovat nejde. Odjel jsem s tím, že se musím podívat na jiná Galaxy abych to porovnal.
Za nějakou dobu jsem se tam vrátil s tím, že nárazník je špatně slícovám protože to na jiných autech takto nevypadá a ještě jsem ji řekl, že to je zřejmě tím, že špatně nasadili servisní přepážku před chladičem, na které pak drží nárazník a proto jim to asi nejde nalícovat.
Objednali si mě na nějaký volný termín, den se v tom šťourali a odpoledne mi auto s velkou slávou předávali, že si s tím pohráli a udělali maximum. Bylo to ovšem úplně stejný jako před tím! Když jsem se jich ptal zda se pokusili správně napasovat tu servisní přepážku, tak na mě koukali jak joja a že prý pasovali nárazník a ne přepážku!?
Už jsem nevěděl co si o nich mám myslet a tak jsem zašel za vedoucím servisu, který ovšem pouze dokázal, že jablko nepadá daleko od stromu a začal mi ukazovat na fungl novým Mondeu, že i to má fuky mezi maskou a haupnou a že to asi bude normální!
Nicméně jsem se s ním dohodl, že auto ještě jednou přistavím a technici to dají do cajku jak nejlépe to půjde. Že si seženou jiné Galaxy aby to mohli porovnat.
Auto jsem tedy přistavil a pro jistotu jsem sebou přinesl nafocené Galaxy kolegy aby měli podle čeho to správně udělat, protože jsem nedoufal, že se o to postarají oni.
Galaxy na porovnání samozřejmě nesehnali a tak jsem jim předal auto, fotky a znovu důkladně technikovi vysvětlil co má dělat, kde najde šrouby servisní přepážky a doufal, že už to bude naposledy.
A co si myslíte? Fakt jsem nevěřil svým očím! Ono se jim to napočtvrté opravdu povedlo! Jsou to přeci jenom kuci šikovný!