Aha, rozumím, díky. Tzn. že když jede bufik stále např. po ujetí 30km, tak i po ujetí 250km, tak to nemusí být závada, ale správná vlastnost a funkčnost. Mě šlo o to, zda není špatné to teplotní čidlo v něm. Už se mi to nechce znovu rozdělávat. Udělal jsem si na to ten vypinač, kterým vyblokuji teplotní čidlo pod stěračem a když drahá polovička jede 300m do obchodu pro chleba
, tak si to nechá vyplé a když pojede dál, tak zapne.
Stejně si myslím, že jak ji znám a je to ženská, tak na to nebude myslet a jak to jednou zapne, tak už to tak zůstane furt a myslet na to nebude.
PS: mám nezávislé topení a pod sedadlem spolujezdce je baterka. Už není nic moc a potřeboval bych novou. Není na ní vidět typové označení a parametry. Nevíte někdo, co tam má být?
Děkuji