Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy II r.v. 04/2000 - 05/2006
-
pedroepedo
- Uživatel
- Příspěvky: 8
- Registrován: 03 pro 2015, 00:25
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Příspěvek
od pedroepedo » 07 pro 2017, 21:44
Ďakujem. Ak zistím čo bolo na chybe dám vedieť.
-
corleone
- Uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25 led 2017, 11:12
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Příspěvek
od corleone » 11 pro 2017, 09:27
Ahoj mám prosbičku, mám Galaxy výroba 21.10.2005 19 TDI 85 kw. VIN WF0GXXPSSG5K26859 Jen příhřev. Jaký typ topení tam mám? Chci vyměnit sítko a svíčku tak abych koupil tu správnou. Díky moc.
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 11 pro 2017, 16:07
Měl bys tam mít Hydronic II D5Z-F
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
Alanis
- Uživatel
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21 dub 2014, 22:12
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi 85 kW Ghia automat
Příspěvek
od Alanis » 21 led 2018, 11:56
měl bys tam mít D5Z-F jak píše Lada, mám stejné auto, ale svíčku bych neměnil ta je keramická a asi bude ok, většinou odchází řídící jednotka, která dostává zabrat, protože je u komory hoření a pak odchází pomocné oběhové vodní čerpadlo, které tam budeš pravděpodobně mít, pokud máš webasto hodiny pro ovládání, sjedou se uhlíky
nejprve to píchni na diagnostiku, ať vidíš závady, pokud bude vůbec ŘJ komunikovat, pak smazat závady a pak by se měl bufík znovu pokusit o nahození
pak se uvidí co dál
-
janos007
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 led 2018, 18:22
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Sečovce, SK
Příspěvek
od janos007 » 03 úno 2018, 16:16
Zdravím, potrebujem pomôcť s Hydronic Ebersp. D5Z-F, po výmene čerpadielka, stále tá istá chyba a bufík sa nespustí :
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 7M3 815 071 C
Komponent a/nebo - verze: HEIZG. B/D5W 0001
Kódodvání softwaru:
Kód opravny:
1 Nalezeny chyby:
01489 - Snimac prehrati (G189)
36-00 - preruseni
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 03 úno 2018, 16:22
Už jsi někdy měnil ř.j. bufika ?
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
janos007
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 led 2018, 18:22
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Sečovce, SK
Příspěvek
od janos007 » 03 úno 2018, 16:39
Nie, nemenil. Auto mam tak 3 tyždne a pôvodný majiteľ ho mal rozobraté v taške. Po zložení , oprave závitov, ako tak naskakovalo-t.j. dymilo sa z výfuku, ale prerušovalo sa to. Vo VAGu na kanali 001 v prvej kolonke na chvílu naskočí 4,3V a vzápätí aj zmizne. Čerpadielko je funkčné aj s dobehom po vypnutí zapaľovaciej skrinky.
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 03 úno 2018, 16:43
Máš pravděpodobně KO ř.j.
Jen pro info, už tam mám 3 novou jednotku.
Původní originál jednotka vydržela pouze 3 roky !
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
janos007
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 led 2018, 18:22
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Sečovce, SK
Příspěvek
od janos007 » 03 úno 2018, 16:44
Mam nový nepoužitý D3WZ, niekde som čital ,že by bola potrebná úprava konektora ??
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 03 úno 2018, 16:47
D5WZ by byl lepší. Musí se tušim prohodit některé piny. Dělal to Vlada33.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
g00fy
- Uživatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 20 led 2017, 11:25
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2003
- Bydliště: Podivín, 69145, Jižní Morava
Příspěvek
od g00fy » 13 úno 2018, 10:34
Zdarec chlapi,
mám na vás prosbu a dotaz. Přes zimu jsem rozchodil svůj bufik D5WS (oprava bufiku a obou čerpadel), zapojení a vše jede jak má. Jelikož mám nezávislé topení, spouští se ručně na hodinách (což je ok) nebo samo při každém startu pod 10 stupňů (což se mi nelíbí, jelikož žena jezdí crckačky a bufik trpí). Chtěl bych si udělat spínač, kterým budu ovládat rozpojení/zapojení obvodu od teplotního čidla, abych zamezil samovolnému spouštění bufika při každém startu pod 10 stupňů, ale aby stále fungovalo manuální spouštění a časování přes hodiny. Někdo mi říkal, že je třeba najít drát (černý nebo černomodrý) z PINu 6 od bufiku, který vede právě z toho čidla a na něj dát ten spínač. Víte někdo přesně, o jaký drát v prahu se jedná (barva), abych neudělal něco špatně? A víte prosím, kde je přesně to čidlo?
Prosím o radu a případně budu vděčný i za foto.
Děkuji
S pozdravem
Pavel, 777784005, nec0@seznam.cz
Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia, typ: WGR, varianta: AUY1, r.v. 2003, barva černá
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 13 úno 2018, 16:16
Čidlo najdeš pod levým táhlem stěrače. Musíš vytáhnout stěnu za motorem. Drží na 3 šroubech. Případně pokračuj zde
viewtopic.php?f=20&t=2994
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
g00fy
- Uživatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 20 led 2017, 11:25
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2003
- Bydliště: Podivín, 69145, Jižní Morava
Příspěvek
od g00fy » 16 úno 2018, 08:43
Díky, podívám se a něco s tím provedu. Mám ale ještě jeden dotaz. Někde tady jsem se dočetl, že bufik naskočí po nastartování pokud je cca od 10 stupňů a měl by se sám vypnout, jakmile teplota vody dosáhne 90. Mě ten bufík jede stále po dobu celé jízdy i když je to třeba 200 km, po zastavení a vypnutí motoru to dochladí a vypne (jedou obě čerpadla jak v motoru, tak pod autem) a pokud klidně hned potom zase nastartuju, tak se zase rozběhne a jede až do vypnutí motoru.
Je to ok? Má to tak být?
Pokud ne, tak prosím o rady a pomoc čím to je a co s tím.
Děkuji
S pozdravem
Pavel, 777784005, nec0@seznam.cz
Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia, typ: WGR, varianta: AUY1, r.v. 2003, barva černá
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 16 úno 2018, 12:51
Bud rád, že Ti bufík funguje. Jezdi a nevymýšlej.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
g00fy
- Uživatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 20 led 2017, 11:25
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2003
- Bydliště: Podivín, 69145, Jižní Morava
Příspěvek
od g00fy » 16 úno 2018, 21:34
To jsem, ale abych ho tím zase neodrovnal + asi bude významně větší spotřeba. Podstatné ale je vědět, co je správně, zda to že jede stále, nebo má po dosažení 90 stupňů vypnout a čím to je pokud to nevypíná.
Děkuji
S pozdravem
Pavel, 777784005, nec0@seznam.cz
Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW Ghia, typ: WGR, varianta: AUY1, r.v. 2003, barva černá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host