Příspěvek
od Quercus » 20 úno 2017, 21:43
To je právě ono. Záměnu také uvažuji. Majitelka koupila ojetinu někdy v roce 2010, přičemž tvrdí, že byl bufík funkční. Pokud někdo před 2010 špatně vybral ND, nebo uvažoval o předělání na nezávislé topení, ale nedokončil a auto prodal ... V prahu je kabeláž pro příhřev (kontrola počtu a barev vodičů k bufíku), nikde žádné ovládání (hodiny) nezávislého topení. Bufík má dva vývody, tzn. druhý nevyužitý pro druhé el. čerpadlo (které pochopitelně také není, pouze to v motorovém prostoru). Potíž je v tom, že na VAGu hlásí chybu 01415 = V55 open circuit a nespouští se. Chtěl jsem vyloučit / potvrdit možnost této kombinace zástavby z výroby - model s příhřevem a jednotka D5W-S. Myslím, že je to ve stupni výbavy Ghia, tak třeba jakási forma přípravy pro nezávislé topení, nebo optimalizace při výrobě.
Matlak a Superbaloo tuto chybu řešili napojením umělé zátěže (viz někde na stranách 26 a 27). Když napojím žárovku na nevyužitý vývod bufíku místo obvodu druhého čerpadla, tak se bufík spouští. Když byl sníh, tak se sporadicky spouští i bez zapojené žárovky - na spodku nezapojený odhalený konektor, odhaduji na svod od sněhu a vlhkosti???
Ale pokud to bylo takto z výroby, co tam bylo za umělou zátěž a kam se poděla? V katalogu ND a ve schématech ani zmínka o nějaké propojce místo obvodu V55. Nebo se řídící jednotka bufíku SW kóduje, např. provedení D5W-S pouze v režimu příhřev vs. plná funkce, přičemž toto kódování ŘJ zapomněla při výměně akumulátoru? Má ještě někdo podobnou zkušenost a poznatky?
Díky