E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Service oil na displeji

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy III r.v. 05/2006 - 04/2015
Ford S-Max r.v. 05/2006 - 02/2015
Odpovědět
Uživatelský avatar
Barchetta
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 126
Registrován: 21 dub 2012, 11:03
Auto: Ford Galaxy IV 2.0 TDCi 132 kW r.v.2016
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem

Service oil na displeji

Příspěvek od Barchetta » 19 pro 2013, 17:57

Asi před týdnem mě vyděsila hláška "service oil". Protože ford servis byl nedaleko (konkrétně Milovice u Hořic - Charouz) zajel jsem tam na dotaz. Ještě doplním, že jako první jsem tam dolil cca 2dcl oleje ze zásoby co vozím v kufru. Prvně mě napadlo že je tam oleje málo. No dojedu do Fordu,kde mi technik řekl, že pokud mám od výměny najeto cca 7tkm, jedná se pravděpodobně o nevynulovaný servisní intertval a popsal vynulování - viz známé sešlápnutí pedálů. Moje otázka však zní, zda někdo zcela jistě ví, jak se interval počítá - zda je tak chytrý že počítá počty startů, provoz na krátké vzdálenosti, či viskozitu oleje, nebo jen čas, či jen km. Po vynulování serv. intervalu je vše ok. Otázkou zůstává zda neničím motor. K oleji - originál ford, motor 2.0 tdci 103kw, prostě třen co tam patří a má se měnit po 30tkm, - raději ale měním po 15ti tkm. K provozu ještě napíšu, že teď jezdí hodně cukačky, domov - škola - práce, den co den, cca 3km tam i zpět. Jde mi tedy o to, co přesně mi hláška oznámila, a zda olej nevyměnit, i když má najeto 7tkm a je to long-life, a není tam víc jak půl roku - nulování serv intervalu jsem tehdy dělal já podle popisu zde na fóru, displej tehdy oznámil, že vše vynulováno.
Ex Ford Galaxy 2006 tdci 103kw Ghia, nyní Ford Galaxy 2016, tdci 132kW, powershift, AWD (4x4)
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit

Uživatelský avatar
ls1
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 36
Registrován: 06 úno 2008, 12:41
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od ls1 » 19 pro 2013, 20:10

Většinou to dělaji časté regenerace DPF(nafta se dostává do oleje a zvedá hladinu) potom se objeví tato hláška.Zkontroluj si hladinu a přítomnost nafty v oleji.

ondrej.kuc
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1
Registrován: 04 kvě 2017, 12:59
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od ondrej.kuc » 15 čer 2017, 06:57

Na počítači se mi objevuje každé 3 až 4 týdny hlášení SERVIS OIL. Olej tam je, tak to smažu pedálama, ale stále se to opakuje. Byl jsem s tím v servisu (ne Ford), ale nic nezjistili. Nemáte ponětí, co to může být?

kasilek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 239
Registrován: 01 pro 2012, 21:46
Auto: Ford Galaxy IV 2018 2.0 155 KW BiTurbo
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od kasilek » 15 čer 2017, 15:12

A nemas ho tam moc jestli spravne funguje regenerace. Pak muze vyhonotit vymenu.

vrsovsky
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 44
Registrován: 26 bře 2012, 23:00
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW 2009
Bydliště: Čáslav

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od vrsovsky » 14 čer 2019, 07:50

Zdravím všechny :smt1133: . Včera jsem si vyměnil olej a potřebuju vyresetovat interval - svítí mi na display service oil. Asi jsem úplně mimo )to dělá to teplo), ale nemůžu nikde najít ten návod jak vymazat interval. Zkusil jsem sešlápnout pedály a tl.OK a pak zapnout klíček a dostal jsem se do TESTovacího módu, ale nevím jak smazat ten olej. Poraďte někdo prosím.
Dík

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13163
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od Lada » 14 čer 2019, 15:19

Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Nygel
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 15 led 2019, 21:51
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 120 kW

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od Nygel » 01 úno 2020, 06:13

Ahoj... Pročetl jsem celé fórum a nenašel jsem jak vymazat hlášku "service oil" u automatu se startováním tlačítkem... Když budu mít sešlaplou brzdu, auto začne startovat... Děkuji...
p. s. Pokud jsem to přehlédl, tak se omluvám...

Nygel
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 15 led 2019, 21:51
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 120 kW

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od Nygel » 08 úno 2020, 10:42

Tak u startování tlačítkem je postup takový, že se nejdřív zmáčkne tlačítko start, pak se sešlápne brzda a plyn... Cca po 5 vteřinách se na display objeví hláška ve smyslu začátek resetovaci sekvence, potvrdit tlačítkem ok a pedály se stále drží... Po dalších cca 20 vteřinách se objeví hláška ve smyslu reset dokončen, potvrdí se tlačítkem ok a je hotovo...

vrsovsky
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 44
Registrován: 26 bře 2012, 23:00
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW 2009
Bydliště: Čáslav

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od vrsovsky » 16 úno 2020, 08:28

Ahoj, nevíte jestli to funguje taky u Kuba. Já mám Galaxy s klíčkem a postup je mi jasný. Přítelkyně má 5 let starou Můžu s tlačítkem a nevím jak smazat interval oleje. Poradíte někdo?

Uživatelský avatar
Otakar
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 123
Registrován: 04 črc 2017, 14:51
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Bydliště: ValMez

Re: Service oil na displeji

Příspěvek od Otakar » 07 črc 2024, 14:40

Dobrý den, řeším v poslední době, cca od května, následující problém. Tím, že mám kontrolku regenerace DPF a téměř vždy při regeneraci pouštím Forscan diagnostiku v telefonu a sleduji průběh a finální zůstatek sází ve filtru, jsem si všiml, že regenerace probíhá déle než obvykle.

Obvykle jsem měl zregenerováno během cca 7km, nyní je to i dvojnásobek. Navíc mě po regeneraci vyskočila hláška Service oil, i když mám od výměny jen cca 7tis km a přibývá mě nafta v oleji. Samotná regenerace nakonec proběhne v pořádku, zůstatek ve DPF filtru je taky dlouhodobě pořád v průměru a i interval je stále stejný, cca 420 až 480km.
Do toho se mě objevila chyba P2297:21-2F. Po resetu naskočí znovu.
A aby toho nebylo málo, tak mě upadl levý tlumič výfuku. Hned za Y rozdělením (mám motor 2.2tdci a ten má dva tlumiče výfuku) je to tak hezky propálené, že je trubka je úplně oddělená.
A teď moje otázka, zdy tyto popsané okolností spolu souvisí?
Výše uvedenou chybu většinou všichni řešili výměnou O2 senzoru, ale na nějakém anglickém fóru jsem našel, ať dotyčný ještě před výměnou zkoutroluje výfukové potrubí zda není prasklé.

Motor se jinak chová zcela normálně, jen startování bývá někdy o něco delší.
Na zavření výfuku jdu zítra a přemýšlím, že vyměním i ten olej. Ale co ta chyba?

Díky za radu...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů