Příspěvek
od oscaar » 12 bře 2023, 18:04
Bohužel, to celé to napájení přes BMS je tak blbě navržené. Že větší zátěž padá právě na baterii, aby nebyl přes alternátor, tak zatížen motor a měl "pěkný emise".
To dobíjení není už tak progresivní jako dřív, proto nerozehřívá hned ale trvá to déle. U starších fordů když se zapne výhřev čelního skla, je vidět jak poklesnnou otáčky. Tady to nedělá i když se vypne BMS. Pokud chci aby výhřev byl rychlejší, musím držet otáčky na 2000. Za ty roky mám ověřené, co dobíje mondeo mk3 za 1/2 hodiny jízdy . Tak galaxy s vypnutým BMS potřebuje hodinu jízdy na dobití.
Galaxy Trend-Business Edition 1,5 EcoBoost,118 kw, MK4, 2016, šedá metal. (Magnetic) Start/Stop, BMS, TPMS "VYPNUTO"
Mondeo Sedan, r.v. 2001, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, stříbrný sršeň
Connect Transit, r.v. 2010, 1.8 TdCi, 81 Kw