Ahoj všem,
už asi 3/4 roku řeším syčení od motoru v rozmezí otáček od 1500 - 2000 (zvýšený plnící tlak turba) na AUY, jezdilo to nádherně a bez problémů po úpravě softu dlouhou dobu, pak se mi ustřihly šrouby na uložení převodovky a motor si sedl o nějakých 10 cm níž.. uložení jsem opravil a když jsem to tehdy složil dohromady, tak jsem zjistil, že se od motoru ozývá silné syčení přesně v tom spektru otáček. Prošel jsem vedení k EGR, veškeré podtlaky, vývěvu, výfuk, tlakové vedení vzduchu apod. a nedávno jsem rozebral a vyčistil turbo a zjistil jsem, že když chci osadit střed turba výfukovou částí turbíny zpět do klece výfukového potrubí, tak střed nesedne rovně a zřejmě tím, jak bylo turbo rozpálený a tehdy motor sedl, tak se ta skříň litinová trošku zkroutila a to podle mě může být poslední možnost, odkud to může ucházet. Setkal jste se někdo s tím? Byla by možnost nechat to trošku líznou někde na fréze ale pokud i vypodložení VNT jde o max. 0,1 mm tak aby mi nedrhly lopatky.. Jiná možnost utěsnění mě nenapadá, jedině snad sehnat někde jiné svody. Díky za případné rady..