E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Postupy a návody pro konkrétní opravy.
robovi
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 27 led 2015, 21:58
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od robovi » 01 úno 2015, 00:19

Ahoj, ja sa tiez pridavam. Nejako mi tie obrazky nezobrazuje. Tak prosim o nejaky reupload, alebo nieco ...
Dakujem.

Martin
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 267
Registrován: 10 říj 2008, 12:13
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: SK 04001 Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Martin » 12 bře 2015, 13:12

...je potrebne niejake specialne naradie na demontaz a montaz alebo si vystacim z klasickym. Inac tiez by som prijal fotky.
Ford Galaxy 1.9 TDI PD GHIA Automat 2001 150PS Wolff Tuning
VW New Beetle 1.9 TDI 66kW 1999
Skoda Felicia 1.3 MPI 1998
http://www.antiquemp.sk/

Martin
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 267
Registrován: 10 říj 2008, 12:13
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: SK 04001 Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Martin » 03 dub 2015, 22:38

.....mam uz turbo skoro vonku vsetky sruby povolene len sa trapim s gumovou hadicou a hlavne zo sponou na nej. Je to kratka pravouhla hadica co ide zo spodu turba smerom k intercoleru. Tesne pod turbom je kovova spona ktoru stlacenim neviem dostatocne uvolnit aby som ju posunul smerom dole. Tazko sa mi to pise ale ta spona ma taky vybezok ze stlacit sa neda uplne. Su nato niejake specialne klieste alebo ako ste ju stlacili a posunuli nadol
Ford Galaxy 1.9 TDI PD GHIA Automat 2001 150PS Wolff Tuning
VW New Beetle 1.9 TDI 66kW 1999
Skoda Felicia 1.3 MPI 1998
http://www.antiquemp.sk/

Martin
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 267
Registrován: 10 říj 2008, 12:13
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: SK 04001 Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Martin » 03 dub 2015, 22:53

http://norma.kcppump.eu/soubory/clamp_fbs_1.jpg

Ta moja spona je ta ako ta dole v lavo.
Ford Galaxy 1.9 TDI PD GHIA Automat 2001 150PS Wolff Tuning
VW New Beetle 1.9 TDI 66kW 1999
Skoda Felicia 1.3 MPI 1998
http://www.antiquemp.sk/

Karel1985
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 28 črc 2013, 21:58
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Karel1985 » 21 dub 2015, 12:46


Uživatelský avatar
cufka
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: 21 kvě 2015, 14:57
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od cufka » 27 kvě 2015, 14:29

Přidávám se s prosbou o obrázky k návodu na začátku tématu. Láďa je bude muset znovu nahrát, jestli je má a bude ochotnej, protože na jiných fórech se staršími obrázky mají ten samý problém a má to prý jen tohle řešení.
Mě by to moc pomohlo, před měsícem mi to začalo padat do nouzáku a kamarád už mi slíbil diagnostiku u nich v servisu, pak uvidim jestli budu jezdit dál nebo šetřit ;-)
Mad Max je ukecanej strejda a sem se chodí učit ;-)

vaseg
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 3
Registrován: 15 úno 2009, 19:42
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od vaseg » 13 zář 2016, 17:31

Zdravím, na kolik by přišla demontáž a montáž při výměně za repasované turbo v servisu, pokud není potřeba nic opravovat a čistit Okolo.. ?? Nedošlo k destrukci.. jen je zanešené.. Díky Vašek

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Lada » 13 zář 2016, 18:09

Bude to hodně individuální. Odhaduji cca 2000-4000 Kč.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Astra-11
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 133
Registrován: 14 led 2012, 17:57
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Astra-11 » 21 zář 2016, 12:46

řešil bych spíš kvalitu servisu, pokud ti to tam dá nějaký garážník tak těžko budeš řešit reklamaci...
Galaxy II 1,9TDi PD 85kw
kat off, egr off, hliníkový rukáv off, hydrorozvody off, bufík on :)

Uživatelský avatar
cufka
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: 21 kvě 2015, 14:57
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od cufka » 21 zář 2016, 15:29

Lada píše:Bude to hodně individuální. Odhaduji cca 2000-4000 Kč.
Jen se chci zeptat, jestli ještě jsou k sehnání ty obrázky k návodu na demontáž a vyčištění turba co jsi sem Láďo dával 22.2.2009?
A dotaz navíc: Má smysl dát turbo do ultrazvukový čističky? Nerozbije to ložiska nebo nějaký uložení vevnitř. Budu tam dávat EGR, tak bych tam dal i turbo a sání.
Díky
Mad Max je ukecanej strejda a sem se chodí učit ;-)

Uživatelský avatar
Snaid_CZ
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 05 lis 2012, 17:54
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2014
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Snaid_CZ » 22 črc 2017, 12:35

Ahoj všem,

už asi 3/4 roku řeším syčení od motoru v rozmezí otáček od 1500 - 2000 (zvýšený plnící tlak turba) na AUY, jezdilo to nádherně a bez problémů po úpravě softu dlouhou dobu, pak se mi ustřihly šrouby na uložení převodovky a motor si sedl o nějakých 10 cm níž.. uložení jsem opravil a když jsem to tehdy složil dohromady, tak jsem zjistil, že se od motoru ozývá silné syčení přesně v tom spektru otáček. Prošel jsem vedení k EGR, veškeré podtlaky, vývěvu, výfuk, tlakové vedení vzduchu apod. a nedávno jsem rozebral a vyčistil turbo a zjistil jsem, že když chci osadit střed turba výfukovou částí turbíny zpět do klece výfukového potrubí, tak střed nesedne rovně a zřejmě tím, jak bylo turbo rozpálený a tehdy motor sedl, tak se ta skříň litinová trošku zkroutila a to podle mě může být poslední možnost, odkud to může ucházet. Setkal jste se někdo s tím? Byla by možnost nechat to trošku líznou někde na fréze ale pokud i vypodložení VNT jde o max. 0,1 mm tak aby mi nedrhly lopatky.. Jiná možnost utěsnění mě nenapadá, jedině snad sehnat někde jiné svody. Díky za případné rady..

Obrázek

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Lada » 22 črc 2017, 19:52

Já jsem to řešil výměnou z KO turba od matláka. :-D
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Uživatelský avatar
Snaid_CZ
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 05 lis 2012, 17:54
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2014
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Snaid_CZ » 23 črc 2017, 07:50

A nevíte někdo o nezkroucených svodech k prodeji? Narazil jsem jen na AZTURBO na nové za 2900,- Kč.

Uživatelský avatar
Kamillo
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 337
Registrován: 20 led 2011, 20:47
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW 2001
Bydliště: Kroměříž

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Kamillo » 24 črc 2017, 00:11

Ahoj, já mám od AZturbo repas našeho turba, zatím vše ok, komunikace s obchodním odd naprosto super, je tam paní, se kterou není nic problém domluvit. Někdo na ně zase bleje, že špatně uznávají reklamačky repasí a bla bla bla. Moje zkušenost je pozitivní a na svodech není co podělat. Snad :lol:

Já k nim půjdu opět, pokud bude důvod (tzn. doufám, že už dlouho nebude :-D )
Host do domu - čagan do ruky :-)

Altoz
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 29 pro 2021, 21:01
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002

Re: Demontáž a vyčištění turba Galaxy II TDi PD 85 kW

Příspěvek od Altoz » 22 říj 2022, 19:43

Urcite krasny poucny navod, ale je nato rzhodne nevrhnu. Turbo me odeslo vcera a ted sedim doma na zadku a premyslim kdo a kde me to opravi. Repasovanych je hodne a ceny jsou vetsinou 5500kc, ale kdo to vymeni? Nikomu se dotoho nechce, nemaji cas atd.

Jsem kousek od Hradce Kralove (cernilov) a potreboval bych sehnat nekoho kdo se toho neboji (opravdovi mechanik by nemel s tim mit potize).

Taky by me zajimalo cenove rozmezi. Zatim me bylo receno 3500kc ale ten nema zrovna cas.

Muze nekdo pomoct?

Predem dekuji

FG, 1,9 TDI, 2002, Automat

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů