Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy II r.v. 04/2000 - 05/2006
-
wimpator
- Uživatel
![Uživatel Uživatel](./images/ranks/uzivatel.gif)
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2010, 22:46
- Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Příspěvek
od wimpator » 25 kvě 2022, 06:01
Zdravím, mam Sharan II 1.9 2001, tento problém se mi čas od času objeví, palubka svítí a když otevřu haubnu, trochu čoudí kabely za mínus svorkou u baterky. Alternator po nejakem case jizdy dava malo cca 13,6V. Po chvili to prestane a jezdi to normalne, to dobijeni tedy je takto stale, alternator vymenen za jiny, ale je to stejne. Diky za tipy.
Naposledy upravil(a)
wimpator dne 25 kvě 2022, 19:28, celkem upraveno 1 x.
-
Lada
- Administrátor
![Administrátor Administrátor](./images/ranks/admin1.gif)
- Příspěvky: 13161
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 25 kvě 2022, 15:48
Jaká kontrolka nebo co svítí ?
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
wimpator
- Uživatel
![Uživatel Uživatel](./images/ranks/uzivatel.gif)
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2010, 22:46
- Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Příspěvek
od wimpator » 25 kvě 2022, 19:26
svítí defakto všechny kontrolky na palubce...a to i po vytahnutí klíčku, po chvili to zhasne a pak je nejakej cas vse o.k.
-
wimpator
- Uživatel
![Uživatel Uživatel](./images/ranks/uzivatel.gif)
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08 lis 2010, 22:46
- Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Příspěvek
od wimpator » 27 kvě 2022, 21:17
tak pravděpodobně jde o nějaky šlus, který zřejmě nesouvisí s alternátorem...máte někdo zkušenost kolik by mělo být nabíjecí napětí za jízdy? Měřák v zapalovači mi před nastartováním ukazuje napětí baterie cca 12,3V, po nastartování cca 14-14,2V, ale po cca 40 minutách jízdy to začne padat na nějakých 13,6V, jde o záměr aby alternátor nenabíjel stále vysokým proudem, nebo je to chyba? Díky Z.
-
Lada
- Administrátor
![Administrátor Administrátor](./images/ranks/admin1.gif)
- Příspěvky: 13161
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 28 kvě 2022, 09:11
Když máš dobrou baterku, tak alternátor nebude stále nabijet 14 volty, ale tak jak sám píšeš.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů