E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Všechny kontrolky palubky svítí i při vytažení klíčku/kouř

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy II r.v. 04/2000 - 05/2006
Odpovědět
Uživatelský avatar
wimpator
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2010, 22:46
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001

Všechny kontrolky palubky svítí i při vytažení klíčku/kouř

Příspěvek od wimpator » 25 kvě 2022, 06:01

Zdravím, mam Sharan II 1.9 2001, tento problém se mi čas od času objeví, palubka svítí a když otevřu haubnu, trochu čoudí kabely za mínus svorkou u baterky. Alternator po nejakem case jizdy dava malo cca 13,6V. Po chvili to prestane a jezdi to normalne, to dobijeni tedy je takto stale, alternator vymenen za jiny, ale je to stejne. Diky za tipy.
Naposledy upravil(a) wimpator dne 25 kvě 2022, 19:28, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13161
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrolky na palubce svítí i při vytažení klíčku/kouř

Příspěvek od Lada » 25 kvě 2022, 15:48

Jaká kontrolka nebo co svítí ?
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Uživatelský avatar
wimpator
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2010, 22:46
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001

Re: Kontrolky na palubce svítí i při vytažení klíčku/kouř

Příspěvek od wimpator » 25 kvě 2022, 19:26

svítí defakto všechny kontrolky na palubce...a to i po vytahnutí klíčku, po chvili to zhasne a pak je nejakej cas vse o.k.

Uživatelský avatar
wimpator
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 12
Registrován: 08 lis 2010, 22:46
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001

Re: Všechny kontrolky palubky svítí i při vytažení klíčku/ko

Příspěvek od wimpator » 27 kvě 2022, 21:17

tak pravděpodobně jde o nějaky šlus, který zřejmě nesouvisí s alternátorem...máte někdo zkušenost kolik by mělo být nabíjecí napětí za jízdy? Měřák v zapalovači mi před nastartováním ukazuje napětí baterie cca 12,3V, po nastartování cca 14-14,2V, ale po cca 40 minutách jízdy to začne padat na nějakých 13,6V, jde o záměr aby alternátor nenabíjel stále vysokým proudem, nebo je to chyba? Díky Z.

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13161
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Všechny kontrolky palubky svítí i při vytažení klíčku/ko

Příspěvek od Lada » 28 kvě 2022, 09:11

Když máš dobrou baterku, tak alternátor nebude stále nabijet 14 volty, ale tak jak sám píšeš.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů