|
Právě je 20 srp 22, 6:58:43
|

Autor |
Zpráva |
Radek Bílek
Uživatel
Registrován: 17 pro 09, 22:02:14 Příspěvky: 118 Bydliště: Přestavlky 5 , okr. Kolín
Auto: Ford S-MAX 2.5 T 162 kW Titanium
|
Samozřejmě máš pravdu . Když jsem pracoval ve Fordu tak se tam tyto přestavby dělali běžně kvůli odpočtu DPH . Skončilo to , ale v dubnu 2009 . Standartně byla vždy 7 míst . Přestaba byla odstranění zadních sedadel , pásů a montáž mříže za cca 30 000kč bez DPH  Akorát tedy nevím , že se to dělalo i mimo ČR ....
_________________ Ford S-MAX 2.5T TITANIUM Sea Grey
|
31 bře 20, 13:03:16 |
|
 |
Lada
Administrátor
Registrován: 03 lis 07, 17:47:59 Příspěvky: 13123 Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
|
Nevím jak to měli v Rakousku, ale Galaxy co jsem si vybral jako náhradní variantu bylo N1, žádná přepážka tam nebyla. Možná Rakušáci mříž ani nemuseli mít.  Myslel jsem, že již z výroby je Galaxy 5 místné.
_________________ Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012 Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
|
31 bře 20, 13:10:24 |
|
 |
Ecke
Uživatel
Registrován: 16 kvě 10, 22:32:22 Příspěvky: 20
Auto: Ford S-MAX 2.0i 107 kW r.v.2008
|
Ahoj, jsem spokojeným majitelem GII benzín 2.3 r.v .2001 už 11 let. Auto vyžadovalo po celou dobu jen běžnou údržbu jako olej, brzdy, čepy a výfuk. Co se týká motoru, tak jsem musel měnit akorát zapalovací cívku a kabely. Jinak motor naprosto bez problémů. Odcházejí ale jiný věci jako třeba věci v interiéru, klimatizace, koroze podvozku. Je čas na upgrade, tak už nějakou dobu koukám po GIII. Bydlím v malém městě se 3-mi dětmi, takže vetšina cest je domov-škola-prace a pak práce-škola-domov-nákup. Každá trasa asi 4 km a občas nějaký ten výlet. Ročně to dá asi 10000 km. Rád bych šel znovu do benzínu, ale nabídka je naprosto žalostná. Proto uvažuju i o dieselu, ale nevím, jestli by ty krátké jízdy zvládal. Chtěl bych tedy znát názor jakou cestou se vydat? Mám na to 150000,-
Díky
|
05 bře 21, 0:46:28 |
|
 |
Lada
Administrátor
Registrován: 03 lis 07, 17:47:59 Příspěvky: 13123 Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
|
Na couračky benzín. Diesel jedině bez dpf což je 1.8 TDCi nebo některé první ročníky 2.0 TDCi jestli se chceš vyhnout problémům.
_________________ Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012 Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
|
05 bře 21, 12:06:05 |
|
 |
Ecke
Uživatel
Registrován: 16 kvě 10, 22:32:22 Příspěvky: 20
Auto: Ford S-MAX 2.0i 107 kW r.v.2008
|
Díky za odpověď. Je to ale jen o tom DBF? Myslíš, že ostatní věci kolem dieselu by ty couračky zvládaly obdobně jako u benzínu? Sorry, diesela jsem nikdy neměl. Ale často řeší vstřiky, dvouhmoťáky atd. Nevím, jestli tyto problémy nějak výrazně ovlivňuje délka tras, které se s autem jezdí.
|
09 bře 21, 22:20:26 |
|
 |
kuk22
Uživatel
Registrován: 30 říj 21, 19:09:31 Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy III 2.0i 107 kW
|
Zdravím, přemýšlím o koupi Ford Galaxy III s 2.0 i 16V (7 sedadel). A mám pár dotazů: - sedadla v 3 řadě jsou vždy posuvná (nebo záleží na stupni výbavy?) - když má auto vyhřívané přední sklo, při výměně se může dát sklo bez výhřevu? - má auto rezervu? - v jakém stupni výbavy jsou v 2. a 3. řadě originální stínítka na okno? - je možné mít při předních a zadních senzorech i vizuální kontrolu na displeji. Zobrazuje se to na displeji rádia? Nemyslím tím kameru.
Moc díky.
|
01 lis 21, 23:21:43 |
|
 |
kasilek
Uživatel
Registrován: 01 pro 12, 22:46:40 Příspěvky: 231
Auto: Ford Galaxy IV 2018 2.0 155 KW BiTurbo
|
Tak postupne 3 rada vždy posuvna neposubne byli jen u smaxu okno si dej jake chces není v tom problém ale nevim proc je to super věc na zimu rezervu nemá zadne galaxy v tech letech Jakej stupeň vybavy nevim ale neni to problém dodělat vizualni kontrola lze jen na budikach convers a to az po uprave do cestiny a dalších funkci navíc . zase není problem dodelat
|
02 lis 21, 11:28:45 |
|
 |
kuk22
Uživatel
Registrován: 30 říj 21, 19:09:31 Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy III 2.0i 107 kW
|
Díky za odpovědi.
Je nějaký zásadní rozdíl mezi elektronickou a ruční parkovací brzdou? Z hlediska poruchy a následné opravy.
Je zásadní rozdíl mezi 2.0 107 kW EURO 4 a EURO 5? Je některý z nich lepší / spolehlivější? Nebo to je v podstatě totéž?
Generace Galaxy III (2006 - 2015) je rozdělená faceliftem v 2010? Jaké jsou mezi nima hlavní rozdíly?
Díky.
|
04 lis 21, 13:23:58 |
|
 |
Dobesch
Uživatel
Registrován: 17 led 10, 10:27:29 Příspěvky: 329 Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
|
To je dotazů Záclonky do oken to bylo v rámci paketu -tuším Private nebo Security (aleto spíš byly zatmavené skla). Co se týče faceliftu, asi neviditelnejší jsou zadní světla žárovky/diody a střešni lyžiny zapuštěne/vystouplé + nejaké ty zmeny na masce. A jak psal kolega, první ročníky některých zemí neměly v dieselu DPF Co se ruční brzdy týče elektronickou sem měl v ročníku 2007 a to od roku 2009 do roku 2021 žádnej problém/závada. Jen při výměně zadních kotoučů to chce znát postup pro uvolnění paken
|
06 lis 21, 22:00:51 |
|
 |
golden_cz
Uživatel
Registrován: 24 črc 20, 22:57:41 Příspěvky: 3
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2005
|
Zdravím, jsem taky před koupí Galaxy. Chtěl jsem benzín 2.0 flexifuel a předělat na LPG. Teď otázka. 1. Jede to auto s tímhle motorem fakt tak špatně , že při plném naložení nemá sílu. 2. V benzínu je převodovka jen 5 rychlostní nebo 6 byla za příplatek ? Díky za rady
|
25 úno 22, 7:22:21 |
|
 |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|