E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Nepravidelný chod motoru

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy I r.v. 03/1995 - 04/2000
Odpovědět
Skalicky Jan
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1
Registrován: 03 říj 2020, 14:30
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW

Nepravidelný chod motoru

Příspěvek od Skalicky Jan » 04 říj 2020, 09:10

Ahoj všem, řeším problém s motorem svého FoGa. Vše začalo tím, že jsem chcípnul motor a cca po hodině chtěl odjet. Motor nechtěl naskočit a když se nakonec zadařilo, motor vylítl ke 4000 ot a nešlo s tím nic dělat. Odjel jsem s tím tedy domů, po cestě se to tak nějak ustálilo. Probádal jsem místní témata, ověřil těsnost sání, vyčistil klapku, vyměnil volnoběžný ventil a indukční cívku (byla prasklá) a druhou lambdu. Výsledek je ten, že teď motor nastartuju a otáčky se houpou mezi 500 až 800 ot, jde dost nepravidelně, při přidání plynu se motor zahltí (jako starej studenej motor bez sytiče). Po chvilce už na plyn reaguje, ale... Přidám, pustím plyn a ot začnou klesat, sice pomalu, ale klesají. Problém nastane, když motor vytočím nad 3000 ot. Tam už k poklesu otáček nedojde, motor padne na 3000 a tam se drží, ovšem do té doby než zmačknu spojku. Pak otáčky sjedou a opět se houpou mezi 500 -800 ot, někdy po puštění spojky začnou otáčky zase stoupat k těm 3000.
Diagnostika nevykazuje žádné chyby. V živých datech jsem našel hlášku u palivové soustavy " otevřená smyčka v důsledku selhání systému".
Co včíl? Díky za reakce.
Honza

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů