E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Klimatizace

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy I r.v. 03/1995 - 04/2000
Odpovědět
Uživatelský avatar
IGOR
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 92
Registrován: 15 bře 2009, 12:06
Auto: VW Sharan I 2.8i 128 kW VR6
Bydliště: Praha 5 Smíchov
Kontaktovat uživatele:

Re: Klimatizace

Příspěvek od IGOR » 26 dub 2015, 13:53

Ahoj.Možna tlakovy spinač.Lepši udelat diagnostiku,melo by ukazat. Mam klimu nefunkčni diagn. ukazala tlak.spinač.http://autodily-haspa.cz/index.php?main ... 1000100366
608046985




WV Sharan I 2,8 VR6 128kW,LPG

drbik
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 28 čer 2012, 09:48
Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW r.v.1999

Re: Klimatizace

Příspěvek od drbik » 10 čer 2015, 07:12

Hodně se zde inspiruji a málo píši. Nicméně tentokrát bych se rád podělil a zkušenosti s opravou klimatizace. Mé ponaučení pro příště z mých zkušeností je: "Když to nefunguje a můžeš jezdit tak se v tom nehrabej". Začalo to tím výměnou shořelé kabeláže, následovala jednotka klimatizace, pak jsme přišli na to že ještě další část kabeláže je špatná (podruhé šla přístrojovka ven - hrozná práce na dlouho). Pak jsme zjistili špatné čidlo venkovní teploty a špatní tlakové čidlo. Hurá klima konečně běžela. Ale ne nadlouho, hned druhý den se něco zadřelo. Po vyndání klimakompresoru to vypadalo, že kompresor je OK. Na výstupu čisto a žádné špony. Ale ložisko na spojce KO (hypotéza - manželka před rokem skončila v poli a pravděpodobně se do ložiska dostal bordel). Ložisko vyměněno, zároveň vyměněn i filtr pač byl zanesený. Klima běží a na výstupu špatné tlaky (hypotéza ohnuté trubky po bouračce), po srovnání trubek žádné zlepšení. Následuje rozborka kompresoru - výsledek je že kompresor je KO. Takže jsem vyměnil kompresor. Přichází další problém - kompresor tlačí a tlaky jsou OK. Ale když se to pustí do okruhu tak se přetěžuje (hypotéze buď ucpaný ventil na vstupu do kabiny, nebo méně pravděpodobné někde skřípnutá nějaká trubka). Jak vše dopadne nevím - objednávám ventil a budu zkoušet dál. Celá tato peripetie trvá již rok. Klima byla snad víc jak 10x napuštěná a vypuštěná. Mezitím se řešili i úniky při tlakových zkouškách a další drobnost, a o penězích ani nemluvím. Kdybych toto věděl na začátku tak bych se v tom nehrabal, ale teď už je vyměněné téměř vše. Uvidíme jak to dopadne.

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Klimatizace

Příspěvek od the.max » 10 čer 2015, 07:49

moc hezký.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

žiži
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 23 zář 2016, 17:14
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81kW

Re: Klimatizace

Příspěvek od žiži » 28 zář 2016, 21:37

Zdravím.
Mám Galaxy 1,9 Diesel TDI AFN r.v.1999, ve kterém zcela chybí klima trubky. Nemáte prosím někdo stejný typ, že bych zjistil, která konkrétní čísla trubek mám shánět? Existuje prý řada různých kombinací.....

jaroslavludvicek
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 21 lis 2012, 12:39
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW

Re: Klimatizace

Příspěvek od jaroslavludvicek » 05 srp 2020, 13:21

Ahoj, řešil už nekdo předělání 2 zónové klimy na jednu zónovou? Mám uhnilé trubky v držácích v zadním podběhu a stačil by mi 1 okruh klimatizace (přední). Díky za info. J.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů