Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy I r.v. 03/1995 - 04/2000
-
IGOR
- Uživatel
- Příspěvky: 92
- Registrován: 15 bře 2009, 12:06
- Auto: VW Sharan I 2.8i 128 kW VR6
- Bydliště: Praha 5 Smíchov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od IGOR » 26 dub 2015, 13:53
Ahoj.Možna tlakovy spinač.Lepši udelat diagnostiku,melo by ukazat. Mam klimu nefunkčni diagn. ukazala tlak.spinač.
http://autodily-haspa.cz/index.php?main ... 1000100366
608046985
WV Sharan I 2,8 VR6 128kW,LPG
-
drbik
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 28 čer 2012, 09:48
- Auto: Ford Galaxy I 2.0i 85 kW r.v.1999
Příspěvek
od drbik » 10 čer 2015, 07:12
Hodně se zde inspiruji a málo píši. Nicméně tentokrát bych se rád podělil a zkušenosti s opravou klimatizace. Mé ponaučení pro příště z mých zkušeností je: "Když to nefunguje a můžeš jezdit tak se v tom nehrabej". Začalo to tím výměnou shořelé kabeláže, následovala jednotka klimatizace, pak jsme přišli na to že ještě další část kabeláže je špatná (podruhé šla přístrojovka ven - hrozná práce na dlouho). Pak jsme zjistili špatné čidlo venkovní teploty a špatní tlakové čidlo. Hurá klima konečně běžela. Ale ne nadlouho, hned druhý den se něco zadřelo. Po vyndání klimakompresoru to vypadalo, že kompresor je OK. Na výstupu čisto a žádné špony. Ale ložisko na spojce KO (hypotéza - manželka před rokem skončila v poli a pravděpodobně se do ložiska dostal bordel). Ložisko vyměněno, zároveň vyměněn i filtr pač byl zanesený. Klima běží a na výstupu špatné tlaky (hypotéza ohnuté trubky po bouračce), po srovnání trubek žádné zlepšení. Následuje rozborka kompresoru - výsledek je že kompresor je KO. Takže jsem vyměnil kompresor. Přichází další problém - kompresor tlačí a tlaky jsou OK. Ale když se to pustí do okruhu tak se přetěžuje (hypotéze buď ucpaný ventil na vstupu do kabiny, nebo méně pravděpodobné někde skřípnutá nějaká trubka). Jak vše dopadne nevím - objednávám ventil a budu zkoušet dál. Celá tato peripetie trvá již rok. Klima byla snad víc jak 10x napuštěná a vypuštěná. Mezitím se řešili i úniky při tlakových zkouškách a další drobnost, a o penězích ani nemluvím. Kdybych toto věděl na začátku tak bych se v tom nehrabal, ale teď už je vyměněné téměř vše. Uvidíme jak to dopadne.
-
the.max
- Uživatel
- Příspěvky: 1406
- Registrován: 25 lis 2012, 21:13
- Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
- Bydliště: Bílina, North Bohemia
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od the.max » 10 čer 2015, 07:49
moc hezký.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: LPG
-
žiži
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23 zář 2016, 17:14
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81kW
Příspěvek
od žiži » 28 zář 2016, 21:37
Zdravím.
Mám Galaxy 1,9 Diesel TDI AFN r.v.1999, ve kterém zcela chybí klima trubky. Nemáte prosím někdo stejný typ, že bych zjistil, která konkrétní čísla trubek mám shánět? Existuje prý řada různých kombinací.....
-
jaroslavludvicek
- Uživatel
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21 lis 2012, 12:39
- Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Příspěvek
od jaroslavludvicek » 05 srp 2020, 13:21
Ahoj, řešil už nekdo předělání 2 zónové klimy na jednu zónovou? Mám uhnilé trubky v držácích v zadním podběhu a stačil by mi 1 okruh klimatizace (přední). Díky za info. J.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů