Tak jsem si přes všemocný google našel v pdf ten super návod na začátku, který si někdo šikovnější než my dal do pdf, jen nevim jak to sem vložit. Ale ověřil sem to sám na svým bubikovi, vyměnil sem rovnou celej třmen a dneska jdu přetěsnit ten druhej, protože sem čekal tak dlouho, až se začal přidírat i ten druhej. Na novým třmenu je blbý, že stejně musíte vyndat, vyčistit, já musel i vyleštit brusnou houbičkou celý ty vodící čepy a to hlavně odrezit vršky a vybrousit a vyleštit do leskla ty náběhy pro gumový těsnení, ale jemnej kartáč, čištění na motory a leštící houbička na dřevo mi pomohly a je to jak psí kule a chodí to. Dnes jdu dělat druhej třmen, ale "jen" čepy a pákovej mechanismus. Uvidíme snad se mi to nerozpadne v ruce. Ale loni mi to kontroloval technik a tvrdil, že je to v pohodě. Po měsíci mi ručka přestala vracet a levý kolo žhavilo, tak sem to vracel chvíli páčidlem a teď to sám vyměnil, protože nikdo nemá pořád čas, aby se na takovou ptákovinu kouknul
Příští týden jdu na diagnostiku s turbem a chci ho vyndat a vyčistit a zaslepit EGR. Tak se ozvu jak sem dopadl. Držte palce. Ten návod na demontáž turba a vyčištění se dá najít jako video na youtube v mnoha provedeních.
Zdar