Jo, už to chodí, problém byl v relátku, resp. rukách. Když jsem strkal kabely s pinama do patice relé, tak jsem prohodil '85' a '86' a v relátku byla ochranná dioda, která to odsrala. Když jsem pak spustil ten EDiTH, tak tam byla všude uložená chyba 39, což byl právě zkrat na tom relátku. Ono se snažilo spustit, takže start proběhl, ale když se mělo sepnout to relé pro ventilátor topení, bufík zjistil, že je tam zkrat, tak se zase vypnul. Proto to běželo jen cca ty 2 minuty.jenda.master píše:a už ti to teda blaflo? nebo vis co tam je za chybu?
A palivové čerpadlo VŮBEC neslyším, ani když ležím na zemi vedle auta na pravé straně. Když jsem to na jaře zkoušel, tak jsem měl čerpadlo strčené ve sklenici od přesnídávky přímo svisle a klapalo jak o život. Teď je namontované pod úhlem cca 45 stupňů a fakt není slyšet.
Tady je screenshot z EDiTHu:
http://download.idkfa.cz/f/g/b5w-sc_edith.png
Jinak, na EDiTH stačí obyčejnej KKL kabel na sériovej port, resp. stačí kabel jen na K-Line. Pak se s tím dá připojit i na staré D3W.