Logo
Právě je 21 kvě 19, 9:29:11

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Vibrace motoru 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 19 čer 09, 18:19:27
Příspěvky: 113
Bydliště: Písecko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Odpovědět s citací
Pokud tomu rozumím, tak pojistný šroub se používá na každé kolo jeden a má zabraňovat odcizení pneu, protože mají specielní nástroj na vyšroubování. Na vybrace by mohl mít asi pouze teoreticky vliv, pokud by se sešel s nějakou drobnou nevyvážeností kola, ale protože je poměrně ve středu kola tak má asi vliv poměrně malý.


06 bře 10, 11:59:50
Profil
Uživatel

Registrován: 01 srp 09, 16:58:53
Příspěvky: 37
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj! Podobný problém jsem řešil dvěma roky, kdy jsem ještě jezdil Sharanem. Od 120 km/ h vibrace ve volantu přecházející na celé auto. Dvakrát převážený předek, geometrie (při té vyměněn čep), trochu lepší, ale pořád ne ono. Nakonec poctivé vyvážení a vyčištění dezénu zadních kol (taktéž zimáky) a bylo po problému. Zkus ten zadek, já tomu nejprve také nevěřil, že to dokáže rozvibrovat volant. U G3 jsem zatím nic podobného nezaznamenal, dokonce ani ve 130km/ h na zimákách (Continental TS830 - doporučuji, vítěz testu ADAC) nemusím zesilovat rádio, prostě zatím jedna velká spokojenost. Ozvi se, jak jsi dopadl.


06 bře 10, 20:06:23
Profil
Uživatel

Registrován: 21 úno 10, 23:15:47
Příspěvky: 18
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Zkusim, díky


06 bře 10, 20:31:59
Profil
Uživatel

Registrován: 21 čer 09, 13:59:14
Příspěvky: 55
Bydliště: Bratislava
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ludia, tiez som neveril tomu ze by to mohlo byt poistnym srobom... letne kolesa som nechal vyvazit asi 3x. V servise nenasli ziaden problem.. tak som sa na to vybodol, kedze som uz mal pocit ze mi asi ani neveria.
Neskusal som letne bez poistnych, to skusim teraz ked budem menit na letne... ale fakt je, ze pri obuti na zimne trasenie uplne prestalo.
Za pokus vymenit bezp. sroby za normalne to ale myslim si rozhodne stoji. V najhorsom sa aj tato moznost vyluci.

Lubo


06 bře 10, 23:16:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 21 úno 10, 23:15:47
Příspěvky: 18
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Tak je to vyřešeno. Koupil jsem nové letní gumy a vibrace je pryč. Přední zimáky byly k.o.


05 kvě 10, 19:36:18
Profil
Uživatel

Registrován: 02 črc 12, 7:48:23
Příspěvky: 23
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Ahoj, máte někdo zkušenosti s vibracema od motoru běhěm volnoběhu resp. při stání? Nevím jestli na tom nehledám mouchy, páč mám galaxy teprve chvílku, ale přijde mi to divný. Když sotjím s motorem v běhu, tak to střídavě lehce zavibruje. Mno hlavně doufám, že to nebude ten setrvák.
Díky za názory. ciao


02 srp 12, 23:38:59
Profil
Uživatel

Registrován: 17 pro 13, 14:38:09
Příspěvky: 2
Bydliště: Trutnov
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Dobrý den. Jsem tu poprvé a tak doufám že to napíšu dobře. Mam Galaxy 2009 2.0TDCI a začalo mě blbnout startování. Auto jsem odvezl do servisu Auto IN v Hradci Králové kde mě diagnostikovali špatný startér. Výměna 3 hodiny i s diagnozou a cena 6400,-. Po výměně auto startuje jako předtím. Po cestě domů jsem si všiml že se auto divně chvěje a celé vibruje. Děláto převážně na volnoběch a při nízké rychlosti. Po dojetí domů jsem volal do servisu kde mi měnili startér a tam mi odpověděli že nic jiného nedělali a že se musí srovnat počítač po odpojení baterky. Po 3 dnech se to nesrovnalo a tak jsem opět navštívil servis. Kde mi řekli že je všechno v pořádku a že neví co vibrace způsobuje. Prý mám počkat jak se to bude chovat dál. Moje otázka zní co by to mohlo být a zda to mohli udělat v servise protože se to projevilo až po jejich zásahu? Děkuji za jakoukoliv odpověď.


09 led 14, 19:10:03
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 úno 08, 13:41:17
Příspěvky: 36
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Je těžké diagnostikovat závadu,když člověk nevidí a hlavně neslyší to chvění.
Pokud mi servis neumožní být u opravy tak to tam nenechám.Výměna starteru trvá cca30-60minut co dělali potom to je ve hvězdách.
Už toto(Kde mi řekli že je všechno v pořádku a že neví co vibrace způsobuje) je docela podezřelé.Napíchli to na diagnostiku?
Může to dělat dvouhmota,vstřiky,čerpadlo nebo jen vypadená hadička podtlaku atd.......


09 led 14, 20:49:33
Profil
Uživatel

Registrován: 17 pro 13, 14:38:09
Příspěvky: 2
Bydliště: Trutnov
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Díky za nějakou zprávu. Startér měnili asi 1,5 hodiny. Tu hodinu a půl předtím diagnostikovali závadu. Teď když jsem tam byl podruhé tak tvrdili že počítač žádnou chybu nehlásí, zkontrolovali znovu startér a celou palivovou soustavu. Kamarádovi toto chvění spůsoboval ucpaný vstřik. Vyčistil to přípravkem na čištění vstříku do paliva. Dnes jsem ho tam dal tak uvidím. Je mi ale divné pokud by byl ucpaný vstřik tak by jim to snad počítač nahlásil. Bojím se že to bude ta dvouhmota (asi stojí nejvíc). Dá se to nějak ověři doma v garáží?


10 led 14, 17:02:53
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 úno 08, 13:41:17
Příspěvky: 36
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Záleží jakou měli diagnostiku.Musí kontrolovat vstřikované množství na jednotlivých vstřicích.Nebo přepadový test.http://www.youtube.com/watch?v=fc4pRi2y3z8
Nejvíc stojí vstřiky+čerpadlo.


10 led 14, 20:50:44
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 14, 23:46:42
Příspěvky: 16
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 100 kW
Odpovědět s citací
u mna vibracie motora (volnobeh aj pri jazde) sposoboval poskodeny a vytececny hydraulicky silentblok motora - na pravej strane take kovove okruhle akoby veko. Vymena aj s robotou 135€

takto to vyzera: http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/ ... B/$_35.JPG


21 říj 15, 14:32:50
Profil
Uživatel

Registrován: 01 srp 09, 16:58:53
Příspěvky: 37
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Před rokem začaly vibrace celého auta ve volnoběhu (v otáčkách vše v pořádku, zrychlení i spotřeba v normálu). V servisu názory různé (vstřiky, dvouhmota, atd.), diagnostika nic neukázala. Tak jsem s tím najezdil dalších, asi 15.000 km. Minulý týden po přeřazení vibrace ve volnoběhu už výrazné, přidal se i kovový zvuk (v otáčkách opět bez problému).
Zakoupena sada LUK (dvouhmota, přítlačák, lamela, ložisko) na netu za 10.735,-, práce 4.500,-, včera jsem převzal, problém vyřešen. Nová spojka zabírá níže, než jsem byl zvyklý, auto se ve volnoběhu neklepe, takže problém vyřešen.
Před opravou najeto 156.000 km (80% po městě). Mechanik mi doporučil vyšlapovat spojku při vypínání motoru (prý tak dvouhmota vydrží víc).


19 bře 19, 8:18:22
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 114
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Taky přispěju pár možná radami:
1. jeden mechanik mi říkal startovat jen s uvolněnou spojkou, né jak jsem byl zvyklý se sešlápnutou
2. další zase tvrdil, že nejhoršípro dvouhmotu je nechávat auto stát se zařazenou rychlostí v kopci, že se tak auto opírá přes pružinky dvouhmoty o motor a pružinky se pak unavují
Tak to tak dělám. Spojku jsem dělal někdy na cca 120tkm, ale to je prostě město a cukání...na tohle to auto asi prostě není

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


07 dub 19, 19:24:10
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: