hele, to nevim, neřešil jsem to.
Průřezy jsem zachoval podle toho, co na tý jednotce zbylo.
Jen jsem ořezal ty pojistky - protože když praskne pojistka na pumpě, tak vlastně nemusej ani foukat ventilátory a startovat bufík.
A podle mě k ventilátoru byl 4mm průřez v originále.
Na druhou stranu, kabel u ventilátoru stejně jednou střihnout musíš - a mělo by to se udělat tak, aby v případě potřeby fungoval ventilátor i bez jednotky, tedy nejlépe nasunovací konektory.
Já mam na kabelu z ventilátoru samici, na přívodu samce - tim jdou propojit. A jinak je v tom "vložen" ovládací obvod jednotky - relé je přímo v jednotce.
Každopádně se chystám to předělat, protože jednotka je u bufika a v podstatě jsou potom všechy kabely zbytečně přes celý auto. takže bych chtěl jednotku dát někam k baterce a dozadu táhnout jen 4 dráty - jednotka má v sobě 2 přepínací relé, který v podstatě jen posílaj signál
Ale bohužel, neni na to čas