Čau Ondro, setkal.
Na svém minulém autu - Renaultu 19 jsem měl totálně zarostlý radiátor. Proplach tlakem, sajrajt na čištění, různé typy žíravin (u 20ti letého vraku nemáš co zkazit

) a nic. Furt to netopilo, voda vařící. Byl to taky porod dostat se k němu, ale nakonec jsem investoval a koupil nový (měli jsme čerstvé novorozeně tak se muselo) a po výměně bylo v autě okamžitě teplo.
Myslím, že je to normální reálná situace, jak neznáš historii vozu nevíš, co kdo lil nebo spíš nelil do vody (nemrzka má jak známo antikorozní účinky) + nechaná jedna voda třeba 10 let udělá v radiátoru takový bordel, že se ti z toho zdvihne kýbl, když to uvidíš po vymontování ven z toho lézt.
Pokud jsi už vyzkoušel všecky možnosti a všecko máš opravdu ok, je to klidně možné, že se to ucpalo.
Tuším že jsme to testovali taky tak, že se šahlo na hadici, co vede horkou vodu do radiátoru - měla by být po ohřátí motoru horká a STEJNĚ horká musí byt i voda jdoucí z radiátoru zpět do okruhu, když máš puštěné topení. Na GII jsem to nikdy nezkoušel a nevím, jak moc blbě se k těm hadicím dá dostat, ale myslím, že si to tím na beton potvrdíš. Jak bude vývod z topení jen sotva vlažný - je to jasný jak facka. Ten rozdíl opravdu poznáš = horká dovnitř, sotva vlažná ven. Dělalo nám to naprosto stejně. Při stojatým autu jakž takž vlažný luft v kabině, jak jsem se rozjel, po pár minutách se to uchladilo a foukalo studeně.
Hodně zdaru a pevný nervy
