Postupy a návody pro konkrétní opravy.
-
Jarin
- Uživatel
- Příspěvky: 20
- Registrován: 18 led 2008, 20:50
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Kladensko
Příspěvek
od Jarin » 03 led 2009, 00:51
Ahoj Ládo,ty lehký vibrace mám taky,chci se zeptat na kolik vyjde výměna setrvačníku a zdali je třeba při tom dělat i spojku?
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 03 led 2009, 01:07
Nový setrvačník stojí cca 18 000 Kč,spojková lamela a přitlačný talíř jestli jsou OK tak měnit nemusíš,ale spojkové ložisko bych měnil určitě.
Ideálni řešení je vše koupit nové,ale to je investice cca 30 000 Kč.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
Jarin
- Uživatel
- Příspěvky: 20
- Registrován: 18 led 2008, 20:50
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Kladensko
Příspěvek
od Jarin » 03 led 2009, 12:29
Díky za info,u mě je to znatelné jen když víc podržím dvojku rychlost,tam jsou ty vibrace asi největší jinak na ostatní kvalty to nedělá,tak nevím zda to už řešit nebo ne.Můžu tím poničit něco dalšího,když s tím budu jezdit?
-
Slavoš
- Uživatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 23 led 2008, 09:10
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.01
- Bydliště: Lipník nad Bečvou/Prostějov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Slavoš » 03 led 2009, 18:42
Zkontroluj si ještě homokynetický kloub,mě to vybrovalo kvůli němu,protože předtím proběhla výměna motoru i se spojkou.Takže vibrace setrváku jsem mohl vyloučit.Spojka měla 20 tkm.
Ford Galaxy 1.9 TDI PD 85 kW r.v.01 Stříbrňák
-
Tony
- Uživatel
- Příspěvky: 1800
- Registrován: 09 led 2008, 16:00
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2013
- Bydliště: Chomutovsko
Příspěvek
od Tony » 25 čer 2009, 14:37
Tak dámy a pánové všem ktarý mají v háji setrváky,NEDOPORUČUJI jezdit dál a čekat až bude čas.Mě auto začlo vybrovat na místě,spojka byla tuhá,kvalty šli blbě řadit.Trvalo 14 dní něž jsem dorazil domů,a autí dal opravit.Bohužel vystřelila tlumíci pružina dvouhmotového setrvačníku mimo něj,a udělala rýhu do převodovky.Převodovka,dvouhmota K.O.oprava stála 14500,- včetně dílu.Já jsem bohužel panelákovej,a nemám prostor a ani lidi kdo by mi stím pomohly,tak mi to dělal známej v Chomutově.
Už autí naštěstí jezdí.Vibrace jsou pryč,a autí šlape jek hodinky.Ale stejně pujde z baráku.
Kdo nic nedělá nic nezkurví
-
casamik
- Uživatel
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 pro 2008, 12:12
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Pov.Bystrica Slovensko
Příspěvek
od casamik » 25 čer 2009, 15:32
Tony ty sa chceš zbavit autobusu?alebo si brúsiš zuby na GIII :D ?
-
Tony
- Uživatel
- Příspěvky: 1800
- Registrován: 09 led 2008, 16:00
- Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2013
- Bydliště: Chomutovsko
Příspěvek
od Tony » 26 čer 2009, 20:37
Autí prodávam,viz bazar,kvůli koupě RD.
Kdo nic nedělá nic nezkurví
-
MADIK
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 03 lis 2008, 20:45
- Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW r.v.2008
- Bydliště: Kněžmost
Příspěvek
od MADIK » 19 srp 2009, 18:28
Laďo, zdravím, zajímalo by mě, jelikoš máš výměnu setrvačníku za sebou a mě to čeká,mám motor 96kw a možnost koupit z motoru 85 kw celou kompletní spojku včetně setrvačníku, ale nevím jestli to je schodné. pokud se nepletu, ty jsi namontoval na motor 85 kw spojku z 96kw fábie. Nevíš? děkuji za odpověď. Madik.
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 19 srp 2009, 19:03
Ano je to stejný.
Jediný rozdíl byl ve šroubech které drží přitlačný talíř.
Originál setrvačník Galaxy 85 kW má závit M8 a setrvačník z Fábie 96 kW má závit M7.
Vyřešil jsem to koupením nových šroubů M7.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
MADIK
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 03 lis 2008, 20:45
- Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW r.v.2008
- Bydliště: Kněžmost
Příspěvek
od MADIK » 19 srp 2009, 20:20
Láďo děkuji, půjdu do toho. vím že to sem nepatří,ale ten maxidot z alhambry od tebe je bez problémů, nakódoval jsem a vše OK.ještě jednou děkuji.
-
akril1
- Uživatel
- Příspěvky: 16
- Registrován: 23 říj 2011, 19:22
- Auto: Ford Galaxy III 2,0 TDCi 103 kW
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od akril1 » 17 úno 2012, 18:21
Ahoj mám vyměněný setrvák ale mám pocit že mírné vibrace při sešlápnutí spojky a řazení jsou stále je to normální? díky za odpovědi (f.galaxy 06 1,8 92kW)
-
skaldal
- Uživatel
- Příspěvky: 144
- Registrován: 26 lis 2007, 09:29
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Pardubicko-Skořenice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od skaldal » 15 bře 2012, 09:18
Ahoj, tak mě taky čeká spojka, tak se chci poradit, co koupit, jestli Valeo s pevným setrvákem:
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... qbNHwVrl0=
nebo LUK s dvouhmotovým:
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... EKMmftJ5M=
Konkrétně mě zajímá k čemu tam je dobrý ten dvouhmoťák, respektive jestli je lepší dvouhmoťák, nebo pevný setrvák, protože ta sada s dvouhmoťákem (za o pár korun nižší cenu) obsahuje i ložisko, kdežto ta s pevným ne. Předem dík za rady a názory.
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kW (+chip by pepa.kuc) 2001
Galaxy I 2.8 automat, 2.0/2.3 manual a Sharan 2001 TDI automat - na díly Tel.: 608977212
http://www.dilyford.eu
-
Trnkas
- Uživatel
- Příspěvky: 41
- Registrován: 06 led 2012, 23:16
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Trnkas » 16 bře 2012, 22:34
Zdravím Tě,
také mě čeká výměna příští víkend už bude zamontováno....tedy spíše menší servis celého vozu...zahrnuje to i to spojku se setrvákem.... Já si osobně koupil sadu od LUK byla komplet a dostal jsem fakt super cenu a hlavně koupené tady v Elitu a nic tahaného z Polska.. Jestli se nepletu, tak k té Valoe sadě budeš muset cca za 2100,- dokoupit to ložisko... jestli se pletu, tak se omlouvám.
-
skaldal
- Uživatel
- Příspěvky: 144
- Registrován: 26 lis 2007, 09:29
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Pardubicko-Skořenice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od skaldal » 17 bře 2012, 07:13
No právě, že k Valeu budu muset asi dokoupit ložisko, takže to celkem vyjde dráž, ale jde o to, jestli se to vyplatí. Dle mé teorie když koupím LUK s dvouhmoťákem, tak se ten dvouhmoťák časem zase po.ere, kdežto s pevným setrvákem bych měl mít už klid. Proto bych rád radu někoho zkušeného, jestli je moje teorie správná a jestli se vyplatí ta sada Valeo s pevným setrvákem.
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kW (+chip by pepa.kuc) 2001
Galaxy I 2.8 automat, 2.0/2.3 manual a Sharan 2001 TDI automat - na díly Tel.: 608977212
http://www.dilyford.eu
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 17 bře 2012, 08:37
Jenže s pevným setrvákem Ti bude auto lehce vibrovat tudiž menší komfort.
Výrobce dobře věděl proč dáva dvouhmotu a snížil tim torzni kmity.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host