E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Postupy a návody pro konkrétní opravy.
Jarin
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 20
Registrován: 18 led 2008, 20:50
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Kladensko

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Jarin » 03 led 2009, 00:51

Ahoj Ládo,ty lehký vibrace mám taky,chci se zeptat na kolik vyjde výměna setrvačníku a zdali je třeba při tom dělat i spojku?

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Lada » 03 led 2009, 01:07

Nový setrvačník stojí cca 18 000 Kč,spojková lamela a přitlačný talíř jestli jsou OK tak měnit nemusíš,ale spojkové ložisko bych měnil určitě.
Ideálni řešení je vše koupit nové,ale to je investice cca 30 000 Kč.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Jarin
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 20
Registrován: 18 led 2008, 20:50
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Kladensko

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Jarin » 03 led 2009, 12:29

Díky za info,u mě je to znatelné jen když víc podržím dvojku rychlost,tam jsou ty vibrace asi největší jinak na ostatní kvalty to nedělá,tak nevím zda to už řešit nebo ne.Můžu tím poničit něco dalšího,když s tím budu jezdit?

Uživatelský avatar
Slavoš
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 239
Registrován: 23 led 2008, 09:10
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.01
Bydliště: Lipník nad Bečvou/Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Slavoš » 03 led 2009, 18:42

Zkontroluj si ještě homokynetický kloub,mě to vybrovalo kvůli němu,protože předtím proběhla výměna motoru i se spojkou.Takže vibrace setrváku jsem mohl vyloučit.Spojka měla 20 tkm.
Ford Galaxy 1.9 TDI PD 85 kW r.v.01 Stříbrňák

Uživatelský avatar
Tony
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1800
Registrován: 09 led 2008, 16:00
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2013
Bydliště: Chomutovsko

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Tony » 25 čer 2009, 14:37

Tak dámy a pánové všem ktarý mají v háji setrváky,NEDOPORUČUJI jezdit dál a čekat až bude čas.Mě auto začlo vybrovat na místě,spojka byla tuhá,kvalty šli blbě řadit.Trvalo 14 dní něž jsem dorazil domů,a autí dal opravit.Bohužel vystřelila tlumíci pružina dvouhmotového setrvačníku mimo něj,a udělala rýhu do převodovky.Převodovka,dvouhmota K.O.oprava stála 14500,- včetně dílu.Já jsem bohužel panelákovej,a nemám prostor a ani lidi kdo by mi stím pomohly,tak mi to dělal známej v Chomutově.
Už autí naštěstí jezdí.Vibrace jsou pryč,a autí šlape jek hodinky.Ale stejně pujde z baráku.
Kdo nic nedělá nic nezkurví

Uživatelský avatar
casamik
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 114
Registrován: 22 pro 2008, 12:12
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Pov.Bystrica Slovensko

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od casamik » 25 čer 2009, 15:32

Tony ty sa chceš zbavit autobusu?alebo si brúsiš zuby na GIII :D ?

Uživatelský avatar
Tony
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1800
Registrován: 09 led 2008, 16:00
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2013
Bydliště: Chomutovsko

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Tony » 26 čer 2009, 20:37

Autí prodávam,viz bazar,kvůli koupě RD.
Kdo nic nedělá nic nezkurví

MADIK
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 03 lis 2008, 20:45
Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW r.v.2008
Bydliště: Kněžmost

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od MADIK » 19 srp 2009, 18:28

Laďo, zdravím, zajímalo by mě, jelikoš máš výměnu setrvačníku za sebou a mě to čeká,mám motor 96kw a možnost koupit z motoru 85 kw celou kompletní spojku včetně setrvačníku, ale nevím jestli to je schodné. pokud se nepletu, ty jsi namontoval na motor 85 kw spojku z 96kw fábie. Nevíš? děkuji za odpověď. Madik.

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Lada » 19 srp 2009, 19:03

Ano je to stejný.
Jediný rozdíl byl ve šroubech které drží přitlačný talíř.
Originál setrvačník Galaxy 85 kW má závit M8 a setrvačník z Fábie 96 kW má závit M7.
Vyřešil jsem to koupením nových šroubů M7. :wink:
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

MADIK
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 03 lis 2008, 20:45
Auto: Ford S-Max 1.8 TDCi 92 kW r.v.2008
Bydliště: Kněžmost

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od MADIK » 19 srp 2009, 20:20

Láďo děkuji, půjdu do toho. vím že to sem nepatří,ale ten maxidot z alhambry od tebe je bez problémů, nakódoval jsem a vše OK.ještě jednou děkuji.

akril1
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 23 říj 2011, 19:22
Auto: Ford Galaxy III 2,0 TDCi 103 kW
Bydliště: Brno

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od akril1 » 17 úno 2012, 18:21

Ahoj mám vyměněný setrvák ale mám pocit že mírné vibrace při sešlápnutí spojky a řazení jsou stále je to normální? díky za odpovědi (f.galaxy 06 1,8 92kW)

Uživatelský avatar
skaldal
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 26 lis 2007, 09:29
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Pardubicko-Skořenice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od skaldal » 15 bře 2012, 09:18

Ahoj, tak mě taky čeká spojka, tak se chci poradit, co koupit, jestli Valeo s pevným setrvákem: http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... qbNHwVrl0=
nebo LUK s dvouhmotovým: http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... EKMmftJ5M=
Konkrétně mě zajímá k čemu tam je dobrý ten dvouhmoťák, respektive jestli je lepší dvouhmoťák, nebo pevný setrvák, protože ta sada s dvouhmoťákem (za o pár korun nižší cenu) obsahuje i ložisko, kdežto ta s pevným ne. Předem dík za rady a názory.
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kW (+chip by pepa.kuc) 2001
Galaxy I 2.8 automat, 2.0/2.3 manual a Sharan 2001 TDI automat - na díly Tel.: 608977212
http://www.dilyford.eu

Uživatelský avatar
Trnkas
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 41
Registrován: 06 led 2012, 23:16
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Trnkas » 16 bře 2012, 22:34

Zdravím Tě,
také mě čeká výměna příští víkend už bude zamontováno....tedy spíše menší servis celého vozu...zahrnuje to i to spojku se setrvákem.... Já si osobně koupil sadu od LUK byla komplet a dostal jsem fakt super cenu a hlavně koupené tady v Elitu a nic tahaného z Polska.. Jestli se nepletu, tak k té Valoe sadě budeš muset cca za 2100,- dokoupit to ložisko... jestli se pletu, tak se omlouvám.

Uživatelský avatar
skaldal
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 144
Registrován: 26 lis 2007, 09:29
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Bydliště: Pardubicko-Skořenice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od skaldal » 17 bře 2012, 07:13

No právě, že k Valeu budu muset asi dokoupit ložisko, takže to celkem vyjde dráž, ale jde o to, jestli se to vyplatí. Dle mé teorie když koupím LUK s dvouhmoťákem, tak se ten dvouhmoťák časem zase po.ere, kdežto s pevným setrvákem bych měl mít už klid. Proto bych rád radu někoho zkušeného, jestli je moje teorie správná a jestli se vyplatí ta sada Valeo s pevným setrvákem.
Ford Galaxy 1.9TDI PD 85kW (+chip by pepa.kuc) 2001
Galaxy I 2.8 automat, 2.0/2.3 manual a Sharan 2001 TDI automat - na díly Tel.: 608977212
http://www.dilyford.eu

Uživatelský avatar
Lada
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 13158
Registrován: 03 lis 2007, 16:47
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Bydliště: Pardubicko
Dal "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna setrvačníku a spojky Galaxy II TDi PD

Příspěvek od Lada » 17 bře 2012, 08:37

Jenže s pevným setrvákem Ti bude auto lehce vibrovat tudiž menší komfort.
Výrobce dobře věděl proč dáva dvouhmotu a snížil tim torzni kmity. :mrgreen:
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host