Logo
Právě je 18 bře 19, 17:33:40

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 Kontrolka při spuštění dpf regenerace 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 20:52:42
Příspěvky: 82
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Jen jsem dal možnost ostatním vyzkoušet něco jného,co u mě funguje.Je na každém jestli mou radu využije.

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


23 srp 18, 21:10:49
Profil
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40
Příspěvky: 142
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Já to poznám podle okamžité spotřeby. A poslední dobou se regenerace opakuje opravdu často. Běžně sedím v nastartovaném autě 5-10 minut na parkovišti, než regenerace proběhne. Ale jak jsem psal, opakuje se nějak často... :-(


08 lis 18, 16:18:14
Profil
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 20:52:42
Příspěvky: 82
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Je těžké radit,když nevím,z kterého roku máš auto.Já mám v autě samostatný katalyzátor před DPF a pomohlaa mi jeho výměna.Jeho životnost je asi 140000km.Pak již nestíhá zahřát DPF na potřebnou teplotu.
Podívej se sem,snad ti to pomůže https://www.fcd.eu/blog/post/1514

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


08 lis 18, 21:11:12
Profil
Uživatel

Registrován: 24 kvě 15, 10:00:40
Příspěvky: 142
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Pokud to bylo na mě, tak auto mám z roku 2011.


11 lis 18, 22:04:43
Profil
Uživatel

Registrován: 08 dub 08, 20:52:42
Příspěvky: 82
Bydliště: ŠUMAVA
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Tak to ti neporadím,protože máš přímý vstřik paliva do katu,který je spojen s DPF. Tohle já nemám takže sorry.Možná zkontrolovat čidlo teploty výfukových plynů.

_________________
Galaxy 1,9tdi 81kw r.v.96 Prodán
Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103kw 2006


12 lis 18, 21:11:29
Profil
Uživatel

Registrován: 25 led 19, 16:36:54
Příspěvky: 8
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 147 kW
Odpovědět s citací
Ahoj...jsem zde nový a začínám se orientovat. Jak na fóru, tak v autě. Otázka zde možná na místě. Nedávno jsem zaparkoval před domem, vypnul motor a rozjel se ventilátor. Auto smrdělo, jak hořící skládka. Je tohle to pověstné vypalování DPF? A je možné v tomhle okamžiku motor znovu nastartovat a nechat vypalování dojet? Nebo tím vypnutím motoru se cyklus nadobro přeruší...? díky


27 led 19, 9:15:06
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 13006
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Vypnutím motoru jsi přerušil (nedokončil) regeneraci.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


27 led 19, 10:00:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: