Logo
Právě je 21 říj 18, 10:14:22

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Žhavici svičky 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 07, 22:21:21
Příspěvky: 2012
Bydliště: Mlada Boleslav
Auto: Ford S-Max 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Tak při raním startováni, při -3 jsem ještě v pohodě nastartoval, ale už při -6 nic tak mně napadlo zatopit bufikem cca 6min, a jejda na první pokus to chytlo, tak jsem si nechal vyměnit žhavicí svíčky, výměna proběhla v klidu, po zkoušeni starých jsem zjistil že všechny 4 svíčky byly v háji. Zajímavé že auto nic nehlásilo? Ted vše je v cajku :-)

_________________
Galaxy TDI 81kw
http://www.youtube.com/watch?v=6-BfzAnTKcI


15 úno 14, 23:45:24
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 22:14:47
Příspěvky: 450
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
Ahoj lidi, můžete nějaké svíčky doporučit dle vlastních zkušeností?Díky


14 dub 14, 6:42:43
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 11, 16:16:01
Příspěvky: 71
Auto: Ford S-MAX 2.0 TDCi 103 kW Titanium
Odpovědět s citací
Kup origo, vyjdou defakto i jako jedny z nejlevnějších.. Mělo by to být BERU.
http://www.mdily.cz/citroen/ford-147335 ... ily_pohled

_________________
S-max 2,0 TDCi 103kw - chip 125kw.


14 dub 14, 8:53:20
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 07, 22:21:21
Příspěvky: 2012
Bydliště: Mlada Boleslav
Auto: Ford S-Max 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
bosh :smt023

_________________
Galaxy TDI 81kw
http://www.youtube.com/watch?v=6-BfzAnTKcI


14 dub 14, 21:09:24
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 22:46:40
Příspěvky: 204
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Bosch :-D to je spravna volba. bosh neznam :-D


15 dub 14, 8:16:21
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 11, 16:16:01
Příspěvky: 71
Auto: Ford S-MAX 2.0 TDCi 103 kW Titanium
Odpovědět s citací
Každopádně, když jsem zjistil jak "pěkně" je hoši do motoru uložili, tak jsem vlastní výměnu v podstatě jen z rozmaru zrušil. Debilnější uložení jsem ještě neviděl.. :-x

_________________
S-max 2,0 TDCi 103kw - chip 125kw.


15 dub 14, 8:38:48
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 úno 12, 13:58:19
Příspěvky: 166
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW automat
Odpovědět s citací
Taky mi teď začalo zlobit startování po ránu, už jsem musel dát vždycky tak 2x až 3x žhavení aby to vůbec chytlo, a měl jsem i pocit, že se to postupně malinko zhoršuje, tak jsem to odvezl do servisu aby vyměnili svíce. K mému překvapení jsem se dozvěděl, že svíčky jsou OK, ale prý startér je nějak načatej, tak mám radost. Jsem netušil, že by se to mohlo projevovat takhle. Ale je fakt, že to točilo jako když se tomu moc nechce, jako kdyby byla baterka těsně před smrtí, tak to možná opravdu bude tim, třeba to mělo nějak moc velkej odběr nebo tak.


15 dub 14, 12:40:43
Profil
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 22:14:47
Příspěvky: 450
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
vasfire: Příteli original jsou tyto:
http://www.originaldilyford.cz/1003-ori ... iesel.html
ale jinak dobrá volba, o Bosch jsem neslyšel zase moc pěkně povídat.Myslím že to bylo na nějakém foru.Ale kdo ví 100 lidí 100 názorů


15 dub 14, 19:43:12
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 11, 16:16:01
Příspěvky: 71
Auto: Ford S-MAX 2.0 TDCi 103 kW Titanium
Odpovědět s citací
Jo nevšiml jsem si že máš 2,2ku. Ta není tak běžná zde na foru, moje Beru jsou pro 2,0 do roku 2010. Ty tam máš NGK.
http://www.originaldilyford.cz/1414-ori ... 175ps.html

_________________
S-max 2,0 TDCi 103kw - chip 125kw.


16 dub 14, 8:25:56
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 10, 23:03:43
Příspěvky: 60
Auto: Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Taky jsem měl problémy se startováním,svíčky OK.Pomohla oprava startéru za 2400Kč.Původně jsem myslel,že se to zavzdušňuje nebo to jsou ty svíčky.Teď to chytá perfektně a na otáčkách starteru to bylo hned slyšet.

_________________
Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW čip 125 kW


03 kvě 14, 11:36:37
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 úno 12, 13:58:19
Příspěvky: 166
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW automat
Odpovědět s citací
jozin: měl jsem stejnej problém, startér šel do zkratu, tak mi ho vyměnili a už je všechno OK. Jak jsem psal výše, bejval bych přísahal na to, že to je svíčkama...


05 kvě 14, 10:09:02
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 12, 20:47:41
Příspěvky: 32
Auto: Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW 2006
Odpovědět s citací
Já mám taky novej startér. Za studena to startovalo až napodruhý. Neměl dostatečné otáčky, prý vysypané magnety, ani nešel repasovat.


06 kvě 14, 13:29:01
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 57
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Trochu opráším téma....
Tím, že mám instalovanou kontrolu regenerace DPF, což je vlastně indikace sepnutého relé žhavení, mám možnost kontrolovat dobu žhavení. Tím chci jen upozornit na to, že pokud vám zhasne kontrolka žhavení na palubce, neznamená, že se už nežhaví. Žhavičky přihřívají naftu, spalovací prostor, ... v případě studených startů, regenerace DPF. ...

U mě je to v tomto počasí (+8 až -10°C) ještě žhavení minimálně po dobu ujetí 2-2,5km. Pamatuji si ale , že jeden kolega, který má takovou kontrolku taky u sebe instalovanou, potvrdil, že kontrolka mu zhasíná téměř ihned po nastartování. Z tohoto jsem usoudil, že žhavící svíčky jsou v mém případě po 225tis km už teoreticky KO (vzpomínám si, že cca 3 týdny zpět bylo u nás ráno -10°C a nemohl jsem nastartovat; musel jsem žhavit aspoň 2-3x;naftou ani baterkou to určitě nebylo).

Co vy na to?


01 úno 18, 23:43:39
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12968
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Demontovat a odskoušet, nebo minimálně proměřit. :-D
Postup kontroly žhavících svíček.
– Odpojit svorkovnice od žhavicích svíček.
– Připojit vedení diodové zkoušečky, nebo obyčejného měřáku přepnutý na měření diod.
- žhavící svíčka by měla mít odpor cca 0,2ohmu což je prd ale jinak řečeno musí vodit.
- v případě že je odpor hodně vysoký a nebo je neměřitelný (přerušený obvod žhavícího drátu) je žhavící svíčka zralá na výměnu.
Napiš výsledek. :smt1133:

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


01 úno 18, 23:55:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 57
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Výsledek nebude tak jednoduchý a rychlý . Svíčky jsou zezadu a přístup k nim je za trest... a ještě není nikde napsáno, že půjdou hladce.
Netušíte kolik by to stálo v servisu?


02 úno 18, 0:00:57
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: