Logo
Právě je 14 srp 18, 11:04:51

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Engine malfunction 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 106
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Ahoj všem - výsledek je známý...bylo v háji turbo. Bylo prý ještě něco potřeba nastavit v řidící jednotce, když se dalo do auta nové turbo. Co a kde netuším. Něco jako sladit turbo s tímto autem. Nicméně auto jezdí jako šlak. Cena pro porovnání, podle mě celkem v pohodě. Repasované turbo, olej, filtry, nemrznoucí smes chladiče, práce s tím vším - vše za 10.800,- Kč. Možná to byla jen regulace, nicméně, když už ho měli venku, za ty peníze jsem rád že tam je repasované. Mám na něj od nich záruku 2 roky jako nový díl. Prý je berou od jednoho dodavatele, a dávají do všech aut místo nového turba a zatím bez problému. Tak je snad na chvíli pokoj. Uvidíme co nám Galax zase připraví příští rok za překvapení.

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


25 pro 17, 23:20:58
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12963
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Podle mě to bylo v regulaci. Hlavně, že se zadařilo. :smt023

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


25 pro 17, 23:33:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 54
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
Přidám se taky......
Poprvé se mi to stalo cca před 14 dny, jedu po městě na tempomat (mám adaptivní -ACC) a najednou bez příčiny hláška Engine Malfunction a ACC jsem už pak nespustil. Ale auto se chovalo normálně, táhlo, točilo, kontrolka na palubce nesvítila. Jen ta hláška a nefunkční ACC .
Pak s tím ujela manželka asi 150km a nic.
Podruhé se mi to stalo minulý týden. Jen jsem neměl aktivní ani zaplý ACC. Ale pak už nešel zapnout.
Po každé po vypnutí/ zapnutí motoru žádný problém a FORScan taky nic nenašel.

Teď mám kvůli mrazu zamrzlou naftu a vyhozenou baterku. Tak třeba po mrazivém resetu bude líp. Dám vědět.


28 úno 18, 21:36:58
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12963
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Některé chyby se neukládají do paměti závad, takže musíš napíchnout auto dřív než vypneš motor.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


28 úno 18, 21:39:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 01 pro 12, 22:46:40
Příspěvky: 204
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW
Odpovědět s citací
Presne tohle mi delalo taky auto. Mam i stejny motor. A je to i zname ze se tato zavada neuklada. Delato lambda sonda. Jak pise je potreba navyponat motor po te co se zavada projevi a udelat diagnostiku. Ale bude to ta lambda.


15 bře 18, 20:03:58
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 črc 17, 14:51:45
Příspěvky: 54
Bydliště: ValMez
Auto: Ford Galaxy III 2.2 TDCi 129 kW r.v.2008
Odpovědět s citací
No tak vypadá to, že mrazivý reset udělal svoje. Po najetí cca 700km žádný problém.


15 bře 18, 21:30:52
Profil
Uživatel

Registrován: 26 bře 12, 23:00:24
Příspěvky: 34
Bydliště: Čáslav
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW 2009
Odpovědět s citací
Tak mám další poznatky nebo spíše pozorování s touto záhadnou chybou. Byl jsem před měsícem u mechoše a měnil mi tyčku řízení, přitom mi zjistil, že startér nějak divné starutuje, je pomalý a líný (já myslel že dodělává baterka, protože po týdením stání to nešlo ani nastartovat). Vyměnil startér a teď to motá jak ďas a chytá na první pootočení. Říkla jsem mu o této chybě a ať to napíchne a zjistí co tomu je. Tak prý taky nějaký vysoký tlak na turbu. Tak jsem se pokřižoval a dofám že to nebude celé turbo (mohlo by to třeba být jen to čidlo tlaku -jestli se dá měnit sólo). Nicméně jsem vyrazil na dovču do Chorvatska - 2600 km a většinou po dálnicích. Během cesty tam se chyba vyskytla cca 8x. Nejdříve jsem zastavil na odpočívadle, chcípnul motor a znovu nastartoval. Auto jelo v pohodě dál. Většinou to bylo na 6tý stupeň a tempomat (130 km), takže něco pod 3000 ot (možná 2600). Tak jsem to zkusil točit a pak ubrat. Ujel jsem 190 km a chyba znovu. Pak jsem se to naučil zhasínat za jízdy - když jsem jel z kopce, tak jsem vyřadil a zhasnul vše a znovu nastartoval - fungovalo to. Cestou zpět mi to začalo co jsem vjel na chorvatskou dálnici, pak zase po 30 km. Tak už jsem nevěděl co a při vidině 1200 km přede mnou a každých 50 km vypínání mě jímala hrůza. Tak jsem to zkusil jinak. Najel jsem rychlost 130, dal tempomat, ale nechal jsem tam 5tý rychlostní stupeň - otáčky těsně kolem 3000. Ujel jsem přes 350 km a při přeřazení na 6tku a snížení otáček se to najednou rozsvítilo. Pak jsem tedy jel jen na 5tku a bylo to více méně v phodě - jen ještě jednou při sjíždění a najíždění na dálnici, kdy se muselo přidat a ubrat razantněji, tak se objevila. Ještě jsem vypozoroval, že po čtvrtém objevení chyby se rozsvítí žlutá kontrolka motoru nebo co to je, ale druhý den, když jedu v pohodě tak se už po 2 nebo 3 nastartování neobjeví. Tak jsem z toho trochu zmatený. Mě to připadá že s vozem nic není po výkonostní stránce, ale buď bude blbnout nějaký snímač nebo něco s ř.j. Co vy, jak jste na tom?


06 srp 18, 17:46:00
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 106
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Tak se přidávám. Právě jsem před 30ti minutami dojel na RAB do Chorvatska. Turbo mám půl roku nové včetně elektroniky. Jedu, vyjíždím z Vídně a přes Víděň kousek kolony, popojíždění 1-2 cca 15min, pak chci zrychlit a mám pocit jako když auto někdo drží za zadek, chvíli uvolní a chvíli zase chytne, prostě brutální kolísání výkonu, 130 ale zvládá tak jedu dál. Odpočívadlo, protáhnutí, už při rozjezdu silný deficit výkonu. Zrychlím na 130 ale jsem tak nějak v akceleraci úplně v háji, jak motor bez turba. Nasadím 135km/h, tepmomat, a je to tu "engine malfunction", a nouzák. Propadám panice, volám servisákovi, podezírá elektroniku turba (ta je sice nová ale kdo ví). Volá v zápětí a říká že by to mohl být klidně DPF. Tak nevím, auto u apartmánu, servis Ford někde v háji, a místní jediný servis do toho bude asi koukat jako husa do lahve. Zvažuji zda někoho vyhledat, nebo to risknout a dojet? Mám tu být ještě 3týdny....to mi ta dovolená začíná...
1. proměnlivá ztráta výkonu, jako kdyby někdo zapínal a vypínal Turbo.
2. hláška EWngine malfunction a nouzák při zátěži
3. pokud by byl přicpaný DPF nebude to padat do nouzáku pořád?
4. někdy se rozjedu a auto jede jako splašený, jako by se nic nestalo
5. ztráta výkonu na všechny přev. stupně

Budu vděčný za každou radu...

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


07 srp 18, 17:06:18
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: