Logo
Právě je 19 zář 18, 6:51:38

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Engine malfunction 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 31 kvě 12, 20:46:28
Příspěvky: 2
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Zdravím všechny!

Popis závady:
- při 3000-3200 ot. a sešlápnutém plynu se objeví na počítači trojúhelník s vykřičníkem a s výše uvedenou hláškou.
- motor přejde do nouzového režimu
- po opětovném nastartování vše v normálu pokud nepřekročím ty 3000 ot.
- toto vše se děje od 3 rychlost. stupně a výše - na 1.a 2. na max. otáčky v pohodě.
- chod motoru je vyrovnaný,startuje a točí dobře,nekouří,najeto 110000
DIAGNOSTIKA BOSCH BOHUŽEL NIC NEUKÁZALA!
Co zkusím:
-odpojit baterku-prý restartu není nikdy dost
-prostříknout zásuvky (váha,turbo atd.)
-výměna pal. filtru-má najeto 6000 Km?!
Než pojedu k tomu výměnkářskýmu týmu od fordu tak prosím ještě poraďte!!! Díky. :smt100


01 čer 12, 16:34:09
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Tipnu si :mrgreen: problém bude asi s turbem.
Asi Ti tlačí nad požadovanou hodnotu a řj motoru se hodí do nouzového režimu.
Možná Ti tohle pomůže :arrow: viewtopic.php?f=21&t=4431

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


01 čer 12, 18:34:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 31 kvě 12, 20:46:28
Příspěvky: 2
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
:smt041
Byl jsem u 2.opraváře, diagnostika zase nic,tak rozebral turbo-vyčistil lopatky,elektronické ovládání turba a ono ejhle!!! UŽ TO JEDE!!!

JAK ŘÍKÁM JE POTŘEBA OPRAVOVAT NE VYMĚŇOVAT!!!
Náklady 1500 Kč.
Uvidíme co ukáže čas a kilometry.Lado díky za info. :-D


06 čer 12, 13:11:59
Profil
Uživatel

Registrován: 14 bře 13, 22:46:21
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Zdravím.
Mám podobný problém. Zatím se mi to stalo jen dvakrát během půl roku, ale je to nepříjemné. Jel jsem po dálnici na pětku motor 2000 ot, plyn jsem jen lechtal a najednou to spadlo do nouzáku. Po druhé to byla ta samá situace jen jsem jel na tempomat. Ještě za jízdy jsem vypl a nastartoval a jelo se dál bez problémů, zkoušel jsem to i pořádně protáhnout ale nic do nouzáku už nespadl. V servisu na diagnostice nic nenašli. A teď babo raď, jezdím dál a čekám co se z toho vyvrbí. :oops:


04 čer 13, 21:15:07
Profil
Uživatel

Registrován: 14 bře 13, 22:46:21
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Tak se mi to začíná stávat čím dál častěji. Vždy když nastartuju studený motor a po pár kilometrech se ohřeje tak to spadne do nouzáku. Nastartuju a už je to v pohodě znovu to neudělá, dokud motor úplně neschládne.Mám podezření na EGR ventyl.


16 čer 13, 22:35:44
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 12, 20:47:41
Příspěvky: 32
Auto: Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW 2006
Odpovědět s citací
Tak jsem si dnes přečetl také toto hlášení. Bohužel to pro nás bylo horší. Přijel jsem na návštěvu, zaparkoval a po několika hodinách, když jsme chtěli odjet, jsem už nenastartoval a naskočilo hlášení na display. Startér točí, všechno ostatní funguje, ale motor nenaskočí. Kamarád mě musel odtáhnout.
Mám pocit, že to bude něco v elektrice. Protože mi poslední dobou furt samovolně pípá kontrolka pásů (přestože jsou zapnuty), samovolně se zapíná po nastartování klima, přestože byla předtím vypnutá... Nějak se to sere. :? Doufám, že se dostanu v pondělí do servisu.


21 čer 13, 23:08:17
Profil
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 10:27:29
Příspěvky: 323
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Pokud takhle kravi elektrika je dost mozna vysypana jeji ridici jednotka - jenou me s tim strasili a cena byla kolem 8k jen za tu jednotku. Nastesti u me se ukazalo, ze je to jen kratas v neoriginalni jednotce pro prives.


24 čer 13, 10:21:04
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 03 srp 13, 22:14:47
Příspěvky: 452
Bydliště: Rovensko pod Troskami
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW Ghia
Odpovědět s citací
A jsem v tom taky, před chvílí jsem chtěl nastartovat a nic.Ale po vypnutí klíčku a zapnutí to zase nastartovalo.Při jízdě auto občas škubne :-( Stejná hláška jako zde založený téma.Filtr pevných částic nemám,tak kdo ví.Jak vidím,diagnostika,nic neukazuje ale stejně ji skusím.


14 zář 15, 4:57:33
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 črc 12, 20:47:41
Příspěvky: 32
Auto: Galaxy III 2.0 TDCi 96 kW 2006
Odpovědět s citací
Tehdy nemohli podle mě servisáci nic najít, jen smázli chyby a zas to jezdilo. Později mi auto kleklo na dálnici v německu se stejnou chybou a jelo to na 3 válce.
Pak mi zmateně nejdřív vyměnili kabelový svazek ke vstřikovačům, pak jsem vyměnil všechny vstřikovače, nakonec jsem ještě přišel na vypálený konektor na jednom vstřikovači. No a závěrem přišla výměna startéru a baterky. Startér měl v hajzlu magnety (?) a nešel repasovat, pomalu točil a chytalo to až na podruhý..
Už jsem chtěl forda hodit ze skály, naštěstí od té doby jezdí...


15 zář 15, 8:11:13
Profil
Uživatel

Registrován: 26 bře 12, 23:00:24
Příspěvky: 35
Bydliště: Čáslav
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW 2009
Odpovědět s citací
Byl jsme před časem na dovolené a při jedné jízdě na 4 st. rychlostí cca 70-80 km/h se mi na displaji rozsvítil velký trojúhelník asi s klíčem a dole nápis Engine malfunction a dále kontrolka ASR. Motor přešel do nouzového režimu (nešel do otáček). Nevím čím to bylo, ale bylo to v noci mimo obydlené oblasti, tak jsem radši jel, aby jsem byl blízko místa ubytování. Když jsem dojel na místo, tak jsem zkusil. Vypnout motor, počkal jsem asi půl minuty a nastartoval. Pak bylo vše OK. Normálně jsem dojel domů a po nějaké době jel do Prahy. Při cestě zpět po dálnici - 6 st rychlostí 140 km/h a ta samá chyba. Dojel jsem na výjezd z dálnice - asi 25 km. Tam chcípnul motor a znovu nastartoval. Mezi první a druhou závadou cca 500 - 600 km. Nejdříve jsem myslel, že je to nějaký nouzový režim při vypalování DPF. Když to tady ale čtu, tak to asi nebude ono. Mám naplánovanou návštěvu servisáka - výměna oleje a filtrů. Doufám že na diagnostice něco zjistí, nevíte co by to mohlo být, aby jsem se připravil dopředu? Ještě jeden poznatek, který s tím možná souvisí. V létě jsem asi nějak moc brzdil a mám pravděpodobně zvlněný kotouč vepředu. Když brzdím, tak se mi rozklepe volant. Nyní to už tolik nedělá, ale při kontrole na STK (cca 14 dní) zjistil, že mám vymlácený čep řízení. takže se to klepe stejně, jen už to tak necítím. Plánuju výměnu při servisu a předpokládám, že i brdové kotouče. Díky za radu


25 říj 17, 12:54:19
Profil
Uživatel

Registrován: 17 led 10, 10:27:29
Příspěvky: 323
Bydliště: Praha 4 - Libuš
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Mě se tak jednou ročně stane něco podobného - Engine Malfunction + kontrolka TCL. Auto pak nejede víc než 80 a nejde do otaček. Po chcípnutí a nastarování vše OK. Většinou se to stane při delší jízdě po dálnici vyšší rychlostí +- 140, když je zapnutá klíma - tedy ve chvíli kdy je motor delší dobu v plném zápřahu.

Bohužel to vypadá, že po chcípnutí se závada maže tedy vetšnou je to ve chvíli, kdy sou servisy daleko a než se tam dohrabu......


25 říj 17, 20:52:17
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 107
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Ahoj, při jízdě po dálnici 130km/h jsem zrychlil na 150 a Galax nám spadl do nouzáku. Klasický nápis Engine Malfunction. Zakladní diagnostika vyčetla chybu P010F, chyba senzoru váhy vzduchu. V servise se jim nezdála hadice, která byla měkkčí než obvykle po přidání a vytočení motoru. Dles servisáka by měla být tvrdá. Rovněž senzor tlaku ukazuje za turbem ukazuje menší tlak než by prý měl. Takže šli cestou, výměna váhy vzduchu, výměna senzoru na sání za turbem, kontrola intercooleru, kontrola hadic, spojek. Vše zkontrolováno, senzory zkušebně vyměněny za nové. Nic. Stále spadne po akceleraci nad cca 3.000ot./min. do nouzáku. Takže pokus č. 4 - turbo. Objednáno repasované turbo za cca 9.000Kč, vyměněno, stále stejné. Chová se to jako kdyby bylo něco s variabilitou lopatek - resp. ovládáním. To je ale nové spolu s turbem. Takže zřejmě někde chyba na cestě od regulace k elektronice. V pondělí bude servis pokračovat. Je to sice neznačkový servis, ale zatím vše s maximální spokojeností a super přístupem. Píši jako zkušenost pro někoho do budoucna, samozřejmě napíšu výsledek. Zároveň se s tím třeba někdo setkal a poradí mi co dal by to mohlo být. Servis se nebrání nápadům z fóra, které jsem již párkrát využil. Ani nejsou proti když jim do toho kecam, co ještě by to mohlo být. Nespecializují se na Ford, ale projde jim spousta aut rukama, a je mají tak dobré mechaniky. Tentokrát mám ale dojem že trochu laborují. Kdyby měl někdo nápad, budu vděčný, díky všem autobusákům....PS- až nám trošku zlevní "tdci 4x4" tak jdu do něho, je to nádhera....

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


16 pro 17, 12:42:14
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Jestli jste vyčetli chyby nějakou uni diagnostikou tak bych se na kod chyby 100 % nespoléhal. Servis se nebrání nápadům z fora ? :-D Auto by jsi asi měl svěřit někomu jínému, protože tohle je klasický pokus-omyl který, ale bohužel platíš ty. Repas turba automaticky neznamená, že turbo je v pořádku. Chce to logovat za jízdy a sledovat všechny parametry. Podle mě Ti regulace turba špatně (pozdě) reguluje tlak a proto Ti to padá do nouzového režimu. Možná stačilo koupit pouze regulaci turba.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


16 pro 17, 13:03:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 12, 11:03:41
Příspěvky: 107
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2006
Odpovědět s citací
Máš pravdu, teď opravdu tápou. Nebrání se nápadům z fóra - myšleno, že když jsem dal auto do Fordu (Charouz Hradec Králové), tak nad čímkoliv ohrnovali nos, a že je to tu na fóru samý chytrolín, a při sebemenší opravě mě opálili. Tenhle známý alespoň prověří co vyčtu zde. A k tomu snad fórum je. Nicméně práci mi v servisu nepočítají, je to známý a servis dělá 30aut týdně + servisuje nákladní dopravdu pro JUTu a.s. Jen to moje mají na zvedáku nějak dlouho. Dávám to tam kvůli cenám originálních dílů, které mi obvykle do auta dávají. V sobotu když mi volal tak říkal že je to někde kolem regulace a natáčení lopatek turba, ale evidentně tápou. Uvidímě co dnes vymyslí. Jo a sorry za nové vlákno, a děkuji za zařazení sem. PS - znáte někdo dobrý Ford servis v okolí Dvora Králové nad Labem? Auto IN Trutnov - nesmysl, recenze katastrofa, Ford Charouz, kde jsem kupoval galaxe zase samý mistr světa s palbou, že bych si za cenu opravy mohl koupit dalšího forda...

_________________
***festina lente*** nikdy nebýt první, nikdy nebýt poslední, a nikdy se na nic dobrovolně nehlásit


18 pro 17, 9:45:49
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12964
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
No jestli máte možnost, tak dejte na otestování novou regulaci na původní turbo. Repas co Ti dali nemusí být 100% nastaven (odladěn) jako nové turbo z výroby.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


18 pro 17, 17:32:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron