Ford Galaxy
https://www.ford-galaxy.cz/

Vibrace motoru
https://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=21&t=2720
Stránka 2 z 2

Autor:  vaclavpavl [ 06 bře 10, 11:59:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Pokud tomu rozumím, tak pojistný šroub se používá na každé kolo jeden a má zabraňovat odcizení pneu, protože mají specielní nástroj na vyšroubování. Na vybrace by mohl mít asi pouze teoreticky vliv, pokud by se sešel s nějakou drobnou nevyvážeností kola, ale protože je poměrně ve středu kola tak má asi vliv poměrně malý.

Autor:  ládik [ 06 bře 10, 20:06:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Ahoj! Podobný problém jsem řešil dvěma roky, kdy jsem ještě jezdil Sharanem. Od 120 km/ h vibrace ve volantu přecházející na celé auto. Dvakrát převážený předek, geometrie (při té vyměněn čep), trochu lepší, ale pořád ne ono. Nakonec poctivé vyvážení a vyčištění dezénu zadních kol (taktéž zimáky) a bylo po problému. Zkus ten zadek, já tomu nejprve také nevěřil, že to dokáže rozvibrovat volant. U G3 jsem zatím nic podobného nezaznamenal, dokonce ani ve 130km/ h na zimákách (Continental TS830 - doporučuji, vítěz testu ADAC) nemusím zesilovat rádio, prostě zatím jedna velká spokojenost. Ozvi se, jak jsi dopadl.

Autor:  mic74 [ 06 bře 10, 20:31:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Zkusim, díky

Autor:  Venti [ 06 bře 10, 23:16:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Ludia, tiez som neveril tomu ze by to mohlo byt poistnym srobom... letne kolesa som nechal vyvazit asi 3x. V servise nenasli ziaden problem.. tak som sa na to vybodol, kedze som uz mal pocit ze mi asi ani neveria.
Neskusal som letne bez poistnych, to skusim teraz ked budem menit na letne... ale fakt je, ze pri obuti na zimne trasenie uplne prestalo.
Za pokus vymenit bezp. sroby za normalne to ale myslim si rozhodne stoji. V najhorsom sa aj tato moznost vyluci.

Lubo

Autor:  mic74 [ 05 kvě 10, 19:36:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Tak je to vyřešeno. Koupil jsem nové letní gumy a vibrace je pryč. Přední zimáky byly k.o.

Autor:  bibi [ 02 srp 12, 23:38:59 ]
Předmět příspěvku:  Vibrace při volnoběhu

Ahoj, máte někdo zkušenosti s vibracema od motoru běhěm volnoběhu resp. při stání? Nevím jestli na tom nehledám mouchy, páč mám galaxy teprve chvílku, ale přijde mi to divný. Když sotjím s motorem v běhu, tak to střídavě lehce zavibruje. Mno hlavně doufám, že to nebude ten setrvák.
Díky za názory. ciao

Autor:  kuhnmarek [ 09 led 14, 19:10:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Dobrý den. Jsem tu poprvé a tak doufám že to napíšu dobře. Mam Galaxy 2009 2.0TDCI a začalo mě blbnout startování. Auto jsem odvezl do servisu Auto IN v Hradci Králové kde mě diagnostikovali špatný startér. Výměna 3 hodiny i s diagnozou a cena 6400,-. Po výměně auto startuje jako předtím. Po cestě domů jsem si všiml že se auto divně chvěje a celé vibruje. Děláto převážně na volnoběch a při nízké rychlosti. Po dojetí domů jsem volal do servisu kde mi měnili startér a tam mi odpověděli že nic jiného nedělali a že se musí srovnat počítač po odpojení baterky. Po 3 dnech se to nesrovnalo a tak jsem opět navštívil servis. Kde mi řekli že je všechno v pořádku a že neví co vibrace způsobuje. Prý mám počkat jak se to bude chovat dál. Moje otázka zní co by to mohlo být a zda to mohli udělat v servise protože se to projevilo až po jejich zásahu? Děkuji za jakoukoliv odpověď.

Autor:  ls1 [ 09 led 14, 20:49:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Je těžké diagnostikovat závadu,když člověk nevidí a hlavně neslyší to chvění.
Pokud mi servis neumožní být u opravy tak to tam nenechám.Výměna starteru trvá cca30-60minut co dělali potom to je ve hvězdách.
Už toto(Kde mi řekli že je všechno v pořádku a že neví co vibrace způsobuje) je docela podezřelé.Napíchli to na diagnostiku?
Může to dělat dvouhmota,vstřiky,čerpadlo nebo jen vypadená hadička podtlaku atd.......

Autor:  kuhnmarek [ 10 led 14, 17:02:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Díky za nějakou zprávu. Startér měnili asi 1,5 hodiny. Tu hodinu a půl předtím diagnostikovali závadu. Teď když jsem tam byl podruhé tak tvrdili že počítač žádnou chybu nehlásí, zkontrolovali znovu startér a celou palivovou soustavu. Kamarádovi toto chvění spůsoboval ucpaný vstřik. Vyčistil to přípravkem na čištění vstříku do paliva. Dnes jsem ho tam dal tak uvidím. Je mi ale divné pokud by byl ucpaný vstřik tak by jim to snad počítač nahlásil. Bojím se že to bude ta dvouhmota (asi stojí nejvíc). Dá se to nějak ověři doma v garáží?

Autor:  ls1 [ 10 led 14, 20:50:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Záleží jakou měli diagnostiku.Musí kontrolovat vstřikované množství na jednotlivých vstřicích.Nebo přepadový test.http://www.youtube.com/watch?v=fc4pRi2y3z8
Nejvíc stojí vstřiky+čerpadlo.

Autor:  matus158 [ 21 říj 15, 14:32:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

u mna vibracie motora (volnobeh aj pri jazde) sposoboval poskodeny a vytececny hydraulicky silentblok motora - na pravej strane take kovove okruhle akoby veko. Vymena aj s robotou 135€

takto to vyzera: http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/ ... B/$_35.JPG

Autor:  ládik [ 19 bře 19, 8:18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Před rokem začaly vibrace celého auta ve volnoběhu (v otáčkách vše v pořádku, zrychlení i spotřeba v normálu). V servisu názory různé (vstřiky, dvouhmota, atd.), diagnostika nic neukázala. Tak jsem s tím najezdil dalších, asi 15.000 km. Minulý týden po přeřazení vibrace ve volnoběhu už výrazné, přidal se i kovový zvuk (v otáčkách opět bez problému).
Zakoupena sada LUK (dvouhmota, přítlačák, lamela, ložisko) na netu za 10.735,-, práce 4.500,-, včera jsem převzal, problém vyřešen. Nová spojka zabírá níže, než jsem byl zvyklý, auto se ve volnoběhu neklepe, takže problém vyřešen.
Před opravou najeto 156.000 km (80% po městě). Mechanik mi doporučil vyšlapovat spojku při vypínání motoru (prý tak dvouhmota vydrží víc).

Autor:  Barchetta [ 07 dub 19, 19:24:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vibrace motoru

Taky přispěju pár možná radami:
1. jeden mechanik mi říkal startovat jen s uvolněnou spojkou, né jak jsem byl zvyklý se sešlápnutou
2. další zase tvrdil, že nejhoršípro dvouhmotu je nechávat auto stát se zařazenou rychlostí v kopci, že se tak auto opírá přes pružinky dvouhmoty o motor a pružinky se pak unavují
Tak to tak dělám. Spojku jsem dělal někdy na cca 120tkm, ale to je prostě město a cukání...na tohle to auto asi prostě není

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/