Logo
Právě je 23 říj 20, 23:08:49

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 Samovolné vypínanání a zapínání motoru 2.0 benzín 107 kW 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 07 čer 20, 22:00:50
Příspěvky: 3
Bydliště: Blanensko
Auto: Ford S-Max 2.0i 107 kW, r.v. 2008
Odpovědět s citací
Zdravím všechny příznivce Fordů.
Teď v těch vedrech se mi objevila nasledující závada. Ta se objevuje ať už zrychluji, lechtám plyn po rovince nebo jedu z kopce se zařazenou rychlostí. Někde u spolujezdce, buď to někde v kastlíku a nebo pod sedačkou (nedokážu za jízdy přesně lokalizovat) cvakne relátko a motor přestane táhnout (vypne se) rožne se kontrolka mazání a motoru a po cca 3-5 sekundách zase cvak a motor se chytne a jede nermálně třeba dalších 7 km. Někdy je to tak rychlé že jsou to 2 cvaknutí po sobě kontrolky jenom na sekundu probliknou, motor cukne a jede dál. S kopce to samé. Připadá mi jako by něco rozepínalo palivové čerpadlo. Díval jsem se na pojistky pod kastlíkem spolujezdce ale jsou v pořádku a žádná relátka jsem tam nenašel. Jinak motor startuje na drc, zrychluje plynule bez propadů ve víkonu.

Mám na příští týden objednaného elektrykáře ale než se začne bádat tak jsem si říkal že to sem hodím jestli se s tím už někdo nesetkal nebo jestli někdo nemá nápad na co se mrknout.


12 srp 20, 20:27:54
Profil
Uživatel

Registrován: 07 čer 20, 22:00:50
Příspěvky: 3
Bydliště: Blanensko
Auto: Ford S-Max 2.0i 107 kW, r.v. 2008
Odpovědět s citací
Tak auto se dnes vrátilo od pana doktora. Byly rozebrány a proměřeny obě pojistkové skříně, byli překontrolovány relátka a auto napíchnuto na diag která samozřejmě nic neukázala.
Bylo mi řečeno že kabelové svazky jsou v dobrém stavu. Prý po nějakém přesazení relátek (ani nevím co si pod pojmem přesazení relátek mám představit :-) ) se už závada vypínání motoru neobjevila.
Dnes jsem s autem najel cca 40 km a vše funguje normálně tak snad to tak i zůstane :cool:


03 zář 20, 20:17:27
Profil
Uživatel

Registrován: 07 čer 20, 22:00:50
Příspěvky: 3
Bydliště: Blanensko
Auto: Ford S-Max 2.0i 107 kW, r.v. 2008
Odpovědět s citací
Čau všichni,
závada se objevila znovu cca po dvo dnech používání od mého posledního příspěvku.
Došlo to až tak daleko že v den kdy jsem měl jet do servisu (auto se samozřejmě nepoužívalo) jsem nemohl nastartovat a když už motor chytil, tak auto po půl minutě zdechlo. Klasická hláška Engine malfunction + imobiliser activ atd. Nechtěl jsem to více trápit, tak že odtah od domu do servisu (naštěstí cca 4 km) kde byl zjišťen problém na kabelovém svazku v motoru který vede k řídící jednotce. Proběhla oprava a teď po ujetí cca 1000 km mám již jistotu že to byl opravdu tento problém. Auto startuje na drc i za teplého motoru, což byl před tím problém (cca 20 minut nákup a startoval jsem třeba na 3x)
Cvakání relátek při vípadku motoru (viz můj první příspěvek) byl jenom následek výpadku motoru, nikoli příčina jak se původně předpokládalo.

Přeju všem ať to nikoho nepotká. Je to dost nepříjemný když vám v 90 km/h z ničeho nic vypne motor a plachtíte s 1,7 tunama bez posilovačů a ještě na vás řve alarm jak kráva :roll:
A kdyby to přece jenom někoho potkalo, tak snad pomůžou mé příspěvky.

Fordu zdar. :smt041


11 říj 20, 9:17:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: