Logo
Právě je 23 led 19, 6:27:54

E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Motor 1.9 TDI PD škube 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 08, 14:23:17
Příspěvky: 269
Bydliště: Teplice, Praha
Auto: Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW LPG
Odpovědět s citací
to zaslepíš tak, že tam dáš 6ku šroubek.

_________________
Škoda Fabia I 1.2 maxV3 0 kW klacek


16 bře 09, 16:12:21
Profil
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 16:47:59
Příspěvky: 12989
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
EGR ventil zaslepíš plechem cca 5 mm silným a nejlépe na obou stranách (Původní trubka se může uplně vyhodit).
Dále zaslepíš hadičku.
Zaslepení EGR ventilu

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


16 bře 09, 16:30:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 08, 19:28:26
Příspěvky: 136
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Mně se to taky škubalo, ale asi nad 2200/ot. Pak sem vzal autí na projížďku do prahy a zpět, otočka bratru 600 km ... neustále motor asi na 2500/ot a mám zatím klid. :smt041 Předpokládám , že to dělalo turbo a potřebuje vyčistit. Bohužel zatím na něj asi nebude čas. 8)

_________________
FORD GALAXY 1,9 TDI 85 kW TREND STŘÍBRNÁ


16 bře 09, 18:18:07
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 lis 07, 21:44:37
Příspěvky: 2597
Bydliště: Praha8
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Takže škubání vyřešeno,rozhýbal jsem regulaci turba a jede naprosto plynule :smt041 :smt041

_________________
FORD GALAXY 1.9TDI r.v.03 Ghia


05 dub 09, 10:47:30
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 08 kvě 11, 18:12:04
Příspěvky: 72
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Zdravím kolegové.Mám malí problém,se kterým bych se chtěl s vámi podělit.Při volné jízdě kolem 1500 až 2000 otáček mi začne motor pocukávat.Tak se obracím jestli jste se někdo už stím nesetkal


08 lis 11, 17:36:37
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 10, 20:00:05
Příspěvky: 551
Bydliště: Ústí nad Labem
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
něco podobnýho mi to taky dělalo, pak to spadlo do nouzáku... a bylo to čidlo tlaku v potrubi (sdruzene s teplotou v potrubi) na trase vzduchu za intercolerem pred egr ventilem...

_________________
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno

Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno

Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW


08 lis 11, 21:42:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 08 kvě 11, 18:12:04
Příspěvky: 72
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Tak škubání je prič,stačilo zaslepit hadičju k egr ventilu a je to.


15 lis 11, 21:20:05
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 11, 19:48:28
Příspěvky: 21
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Netuším jestli má PDéčko Hallův snímač, ale tento snímač může být taky zdrojem poškubávání motoru.


08 led 12, 19:27:10
Profil
Uživatel

Registrován: 23 lis 07, 15:42:23
Příspěvky: 138
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
antonin karnik
Tohle jsem nedávno řešil u passata jednoho známého. VAG nic moc nenapověděl, udělalo se pročištění vstřiků (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=206928), ale žádný zázrak se nekonal. Pak šlo víko od ventilů dolu, vyndaly se konektory od vstřiků, prostříkly kontaktolem a daly zpět a je po škubání.


09 led 12, 5:15:29
Profil
Uživatel

Registrován: 23 zář 10, 19:23:40
Příspěvky: 156
Bydliště: Praha
Auto: Ford Galaxy III 1.8 TDCi 92 kW r.v.2009
Odpovědět s citací
Poradí mi někdo se skotačivým napínákem řemenu na alt. a dále? Při volnoběhu je vidět,že napínák v pravidelných intervalech houpne,jako kdyby byla na některé řemenici boule,ale vše je čisté,řemen nepoškozený. Díky


25 čer 12, 15:06:21
Profil
Uživatel

Registrován: 13 bře 10, 6:35:34
Příspěvky: 96
Bydliště: okr. Zlín
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2003
Odpovědět s citací
To by mohla zlobit zaseknutá volnoběžka na alternátoru


25 čer 12, 20:36:37
Profil
Uživatel

Registrován: 02 čer 12, 18:59:47
Příspěvky: 6
Bydliště: Praha - Zbraslav
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2004
Odpovědět s citací
Před 2 týdny mi 2x běhěm víkednu motor trochu zaškubal při rozjezdu z 2ky na 3ku - při 3ce škubal. Stačilo znovu podřadit na 2ku a pak se všechno krásně rozjelo. Nicméně před dovolenou mě to trochu znervóznělo, tak jsem aspoň nouzově začal cpát do nafty aditivum a zatím dobré (800 km po horách) - ťuk ťuk


09 srp 12, 11:39:46
Profil
Uživatel

Registrován: 02 čer 12, 18:59:47
Příspěvky: 6
Bydliště: Praha - Zbraslav
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2004
Odpovědět s citací
Tak ne, problém není v nějakých nečistotách, ale souvisí s občasnými problematickými teplými starty motoru, viz., moje příspěvky v daném vlákně ...


11 srp 12, 16:53:00
Profil
Uživatel

Registrován: 17 črc 12, 8:02:15
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
Odpovědět s citací
Zdravím. Tiež som mal problém s trhaním v 1500 až 1800 ot.
No prejavovalo sa to aj pretláčaním vzduchu nazad do vzduchového filtra a vydávaním podivného zvuku. ( taký brblotavý )
Najprv výmena váhy vzduchu, nepomohlo.
Nastavenie a vyčistenie turba, nepomohlo.
Zaslepenie EGR. Všetko bolo OK.
Takže nasledovala kúpa EGR Pierburg 160€ a jeho výmena.
Teraz je to tá pravá jazda s nízkymi emisiami.


03 dub 13, 14:42:10
Profil
Uživatel

Registrován: 05 úno 14, 11:47:07
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Zdravím. Mám Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW. Motor má najeto cca 250000km. Na ty kilometry jede docela slušně. Je tam však jeden problém, s kterým bych potřeboval poradit. Když si s plynem tzv. hraju a nešlapu tomu na krk, tak v nízkých otáčkách (tj. 1300-2000 otáček) motor poškubává. Jakmile při tomto poškubávání šlápnu víc na plyn, okamžitě to zmizí. Je to takový pocit, jako by vás někdo držel za kufr a chvilkama povolil a zase přitáhl. Dělá to více studený, ale teplé taky. Není to ale pravidelně. Je to ale často. Pří tomto škubání je slyšet „točení“ turba. Ale to je jen můj poslech a třeba nemá nic společného s tímto problémem. Díky všem za rady.


06 úno 14, 19:44:05
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: