Logo
Právě je 22 črc 19, 13:41:09

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Motor 1.9 TDI PD škube 
Autor Zpráva
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 08, 10:10:08
Příspěvky: 239
Bydliště: Lipník nad Bečvou/Prostějov
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.01
Odpovědět s citací
PetrG píše:
Také se vám už stalo že cca ve 2000 ot/min začne motor poškubávat? Stačí přidat a ubrat a je vše ok.

Tak jsem se doptal co to cukání způsobovalo u mě,po měření na VAGu se EGR ventil jevil dobrý,ale problém přetrvával,po jeho zaslepení cukání přestalo a motor táhne jako dřív odspoda bez cukání.

_________________
Ford Galaxy 1.9 TDI PD 85 kW r.v.01 Stříbrňák


27 srp 08, 15:36:44
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 09, 1:28:54
Příspěvky: 139
Bydliště: Cheb
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Zdar pánové,mám ten samej problém s tím škubáním okolo 2000ot..Není v karl.kraji někdo na koho bych se mohl obrátit s pomocí?díky

_________________
Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW,r.v. 2008
Renault Scénic 1.6 16V r.v. 2001


26 led 09, 20:42:30
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 09, 23:43:49
Příspěvky: 2355
Bydliště: Stradov 3
Auto: VW Sharan II 1,9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Souhlasím s ostatními :smt1133: áky, měl by to být kabel ke vstřikům, teplem se vyhřívají konektory a pak jsou volné, kabel se dá koupit i nový stojí cca 4.000 kč, jednou jsem ho měnil :smt089

_________________
méďa
medvídková


27 led 09, 22:27:41
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 09, 1:28:54
Příspěvky: 139
Bydliště: Cheb
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
tak už mám vyřešeno škubání i padání do nouzového režimu :smt041 Vyměnily jsme ten ventil N75.zaslepily EGR a nový palivový filtr a je svatek klid :D

_________________
Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW,r.v. 2008
Renault Scénic 1.6 16V r.v. 2001


13 úno 09, 21:41:10
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 lis 07, 22:44:37
Příspěvky: 2597
Bydliště: Praha8
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Na co je to EGR že to tak bezostyšně zaslepujete?

_________________
FORD GALAXY 1.9TDI r.v.03 Ghia


17 úno 09, 1:41:32
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 08 led 09, 1:28:54
Příspěvky: 139
Bydliště: Cheb
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 103 kW
Odpovědět s citací
Čaues,ten EGR ti žene část spalin ještě jednou do sání kvůli emisím.Ale pro motor to asi nic moc není

_________________
Ford S Max 2.0 TDCi 103 kW,r.v. 2008
Renault Scénic 1.6 16V r.v. 2001


17 úno 09, 1:54:24
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 08, 17:14:16
Příspěvky: 2135
Bydliště: Lomnice n. Pop.
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW r.v.2005
Odpovědět s citací
JoJo, je to tam pouze pro ekologii, takže je asi lepší zaslepit. Motoru to přilepší a ekologii možná přihorší.

sem chytrej jak rádio eusa_dance , bo sem nastudoval icon_study odkaz od Ládi:

http://cs.wikipedia.org/wiki/EGR

_________________
Galaxy II 1.9 TDi PD 96kW Ghia r.v.2005


17 úno 09, 11:31:21
Profil ICQ
Uživatel

Registrován: 21 úno 09, 19:34:22
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDI 66 KW
Odpovědět s citací
ahojky mám Galaxy 1.9tdi 66kw a poslední dobou mi motor skube ale jenom v tahu nevite nekdo co to je filtry jsou nove


22 úno 09, 18:39:33
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 08, 10:32:02
Příspěvky: 453
Bydliště: Česká Třebová
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
dělá ti to už od výměny filtrů, nebo to začalo až nyní?


22 úno 09, 20:22:31
Profil
Uživatel

Registrován: 21 úno 09, 19:34:22
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDI 66 KW
Odpovědět s citací
dělalo to už před výměnou filtru a zdá se mi že to i huř jede


22 úno 09, 20:55:07
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 08, 10:32:02
Příspěvky: 453
Bydliště: Česká Třebová
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
pozoroval jsi jaký kouř se ti valí z výfuku,když motoru dáš plný výkon. Může to být netěsnost pal.okruhu a zavzdušňuje se.Nebo je zavzdušněný.


22 úno 09, 22:57:54
Profil
Uživatel

Registrován: 21 úno 09, 19:34:22
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDI 66 KW
Odpovědět s citací
nekouří to vubec


22 úno 09, 23:07:36
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 08, 10:32:02
Příspěvky: 453
Bydliště: Česká Třebová
Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.1999
Odpovědět s citací
v tom případě by to mělo být v elektronice-vzd.váha-ventil N75-EGR-a k tomu přifařený ovladače. Do nouzáku ti to padá?


22 úno 09, 23:59:36
Profil
Uživatel

Registrován: 21 úno 09, 19:34:22
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDI 66 KW
Odpovědět s citací
do nouzaku to nepada zitra asi zajedu na pocitac a uvidim


23 úno 09, 8:17:16
Profil
Uživatel

Registrován: 21 úno 09, 19:34:22
Příspěvky: 7
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDI 66 KW
Odpovědět s citací
A jak se dá zaslepit egr ventil


16 bře 09, 14:17:53
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: