E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

Kód chyb P1166 a P0101

Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy II r.v. 04/2000 - 05/2006
Odpovědět
bob-dreamer
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 26 čer 2016, 01:29
Auto: Ford Galaxy II 2.8i VR6 150 kW
Bydliště: Dvůr Králove
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0

Kód chyb P1166 a P0101

Příspěvek od bob-dreamer » 12 led 2019, 09:22

Ahoj,

mám G II VR6 2001 a včera se mi stalo, že se na panelu rozsvítil symbol vypnutí ESP a k tomu se rozsvítilo i EPC. Auto je v automatu a při každém zařazení to vypadalo, že se převodovka rozpůlí... :-( Tato závada se mi objevila už jednou vypadalo to, že za to mohlo špatné zapojení kabelu od altíku k baterce a nízké napětí v systému (viz můj příspěvek v jiném tématu), ale asi to bude ještě něčím jiným :-(

Poprvé jsem ještě neměl VAG, ale k vymazání závady pomohlo odpojení baterie. Později jsem měl jen závadu týkající se čtvrtého selenového válečku v aut.převodovce o které vím a je v řešení.

Chyba 1166 je podle VAGu "signál pro kroutící moment motoru..."
Příčina: "chybný nebo žádný signál momentu motoru z ŘJ motoru k ŘJ převodovky"

Chybu 0101 jsem ve VAGu popsanou nenašel vůbec.

Po smazání obou chyb auto jede zase bezvadně, ale to není řešení :-( Nevíte někdo co a kde hledat?

Robert

Uživatelský avatar
Brian
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4583
Registrován: 11 úno 2008, 20:11
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Bydliště: Bzenec
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0

Re: Kód chyb P1166 a P0101

Příspěvek od Brian » 12 led 2019, 10:34

Nevím kde jsi vyčetl popis chyby P1166, k této chybě jsem našel popis "Dlouhodobá korekce paliva nad bohatým limitem"
možná příčina "Tlak / čerpadlo paliva, vstřikovače, vypouštěcí ventil kanálu EVAP, systém EGR, HO2S, sací / výfukový systém"
K chybě P0101 popis "Měření paliva a vzduchu - Kontrola ISO / SAE"
možná příčina "Hmotnostní nebo objemový proud vzduchu "A" rozsah obvodu / výkon".
Tak snad ti to pomůže k nasměrování. Osobně by jsem se nejdříve zaměřil na lambda sondu, váhu vzduchu.
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Kuga 2.0 TDCi 100kW 2010
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno

bob-dreamer
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 26 čer 2016, 01:29
Auto: Ford Galaxy II 2.8i VR6 150 kW
Bydliště: Dvůr Králove
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0

Re: Kód chyb P1166 a P0101

Příspěvek od bob-dreamer » 12 led 2019, 15:27

Ahoj Brian,

díky za rychlou odpověď :smt023 . Popis chyby 1166 jsem našel ve VISu, co mám instalovaný k VAGu v PC... Se na to půjdu ještě jednou podívat...

Váhu vzduchu mám doma dva dny novou, připravenou k instalaci, tak ji tam jdu dát.

Pokud jde o popis závady co jsi mi našel, tak by to vysvětlovala vysokou spotřebu... Máme auto asi měsíc a zatím moc nejezdíme. Průměrná spotřeba je ale 14,4 což mi prostě přijde hodně. Auto má problém s jízdními režimy. Většinou si drží otáčky nad 2000 ot/min a nechce přeřadit... Podle mého VAGu i servisu za to může ten čtvrtý váleček v automatu... Budeme ho měnit.

Každopádně díky za radu... Jen nevím, co jsem to tedy v tom VISu vyčetl. Učím se s tím, ale po zadání kódu z VAGu mi VIS napíše popis... Tak na tom snad nemám co pokazit :roll:

bob-dreamer
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 26 čer 2016, 01:29
Auto: Ford Galaxy II 2.8i VR6 150 kW
Bydliště: Dvůr Králove
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0

Re: Kód chyb P1166 a P0101

Příspěvek od bob-dreamer » 13 led 2019, 15:23

Tak jsem se kousek posunul. Vyměnil jsem včera váhu vzduchu za novou, byl se dnes svést a mám novou chybu... P1624 :shock: :shock: :shock:

Jsem si dnes ze zoufalství nainstaloval sobě i manželce do telefonu software ke čtečce ODB II (válela se mi doma nevyužitá) a budu zatím chyby při každé jízdě mazat, než najdu někoho, kdo to bude umět vyřešit...

bob-dreamer
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 26 čer 2016, 01:29
Auto: Ford Galaxy II 2.8i VR6 150 kW
Bydliště: Dvůr Králove
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0

Re: Kód chyb P1166 a P0101

Příspěvek od bob-dreamer » 23 zář 2020, 18:33

Ahoj všem,
problém po výměně váhy vzduchu se již neopakoval. Možná by ji stačilo jenom pořádně odmastit, nevím, k tomu jsem se už nedostal, když jsem měl doma novou... Měl jsem připravenou i lamda sondu, ale tu jsem ani nevybalil.

Problémy s řazením a chvěním nevyřešila ani kontrola všech selenoidů v tip troniku. Nakonec jsem koupil bořenou Alhambru se stejnou motorizací a obdobným nájezdem kilometrů, což byla klika. Vyměnil jsem motor i s převodovou jako celek a bylo po problému... Jenom diagnostika, výměny olejů v automatech a servisní práce mne stály cca 18 tis +výměna obou agregátů a nákup bořeného vozu. Nakonec jsem převodovku prodal se zárukou luboce pod cenou s tím, že když si v ní kupec vymění hydroměnič ze své vadné převodovky, bude to řadit ok a bylo to tak!!! Kupec mi do týdne volal, že převodovka funguje jako hodinky... Někdo v NL ji prostě sundal a při montáži poškodil hydroměnič... Takže asi tak... :-( Ztráta jako hrom a starostí ještě víc...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host