Logo
Právě je 22 črc 19, 14:04:57

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Kód chyb P1166 a P0101 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 26 čer 16, 1:29:18
Příspěvky: 5
Bydliště: Dvůr Králove
Auto: Ford Galaxy II 2.8i VR6 150 kW
Odpovědět s citací
Ahoj,

mám G II VR6 2001 a včera se mi stalo, že se na panelu rozsvítil symbol vypnutí ESP a k tomu se rozsvítilo i EPC. Auto je v automatu a při každém zařazení to vypadalo, že se převodovka rozpůlí... :-( Tato závada se mi objevila už jednou vypadalo to, že za to mohlo špatné zapojení kabelu od altíku k baterce a nízké napětí v systému (viz můj příspěvek v jiném tématu), ale asi to bude ještě něčím jiným :-(

Poprvé jsem ještě neměl VAG, ale k vymazání závady pomohlo odpojení baterie. Později jsem měl jen závadu týkající se čtvrtého selenového válečku v aut.převodovce o které vím a je v řešení.

Chyba 1166 je podle VAGu "signál pro kroutící moment motoru..."
Příčina: "chybný nebo žádný signál momentu motoru z ŘJ motoru k ŘJ převodovky"

Chybu 0101 jsem ve VAGu popsanou nenašel vůbec.

Po smazání obou chyb auto jede zase bezvadně, ale to není řešení :-( Nevíte někdo co a kde hledat?

Robert


12 led 19, 10:22:11
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 21:11:01
Příspěvky: 4570
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Nevím kde jsi vyčetl popis chyby P1166, k této chybě jsem našel popis "Dlouhodobá korekce paliva nad bohatým limitem"
možná příčina "Tlak / čerpadlo paliva, vstřikovače, vypouštěcí ventil kanálu EVAP, systém EGR, HO2S, sací / výfukový systém"
K chybě P0101 popis "Měření paliva a vzduchu - Kontrola ISO / SAE"
možná příčina "Hmotnostní nebo objemový proud vzduchu "A" rozsah obvodu / výkon".
Tak snad ti to pomůže k nasměrování. Osobně by jsem se nejdříve zaměřil na lambda sondu, váhu vzduchu.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


12 led 19, 11:34:28
Profil
Uživatel

Registrován: 26 čer 16, 1:29:18
Příspěvky: 5
Bydliště: Dvůr Králove
Auto: Ford Galaxy II 2.8i VR6 150 kW
Odpovědět s citací
Ahoj Brian,

díky za rychlou odpověď :smt023 . Popis chyby 1166 jsem našel ve VISu, co mám instalovaný k VAGu v PC... Se na to půjdu ještě jednou podívat...

Váhu vzduchu mám doma dva dny novou, připravenou k instalaci, tak ji tam jdu dát.

Pokud jde o popis závady co jsi mi našel, tak by to vysvětlovala vysokou spotřebu... Máme auto asi měsíc a zatím moc nejezdíme. Průměrná spotřeba je ale 14,4 což mi prostě přijde hodně. Auto má problém s jízdními režimy. Většinou si drží otáčky nad 2000 ot/min a nechce přeřadit... Podle mého VAGu i servisu za to může ten čtvrtý váleček v automatu... Budeme ho měnit.

Každopádně díky za radu... Jen nevím, co jsem to tedy v tom VISu vyčetl. Učím se s tím, ale po zadání kódu z VAGu mi VIS napíše popis... Tak na tom snad nemám co pokazit :roll:


12 led 19, 16:27:54
Profil
Uživatel

Registrován: 26 čer 16, 1:29:18
Příspěvky: 5
Bydliště: Dvůr Králove
Auto: Ford Galaxy II 2.8i VR6 150 kW
Odpovědět s citací
Tak jsem se kousek posunul. Vyměnil jsem včera váhu vzduchu za novou, byl se dnes svést a mám novou chybu... P1624 :shock: :shock: :shock:

Jsem si dnes ze zoufalství nainstaloval sobě i manželce do telefonu software ke čtečce ODB II (válela se mi doma nevyužitá) a budu zatím chyby při každé jízdě mazat, než najdu někoho, kdo to bude umět vyřešit...


13 led 19, 16:23:37
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: