Logo
Právě je 26 bře 19, 12:01:08

E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Jak vypadaji vase svicky na LPG ? 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 54
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Ahoj,

nedavno jsem menil prvni svicky, ktery mely najeto cca 15 000km na LPG. Byly cerny jak bota. Auto pritom bylo Xkrat na serizovani a jezdilo docela bez problemu.

Jak vypadaji vase svicky? Mate to taky tak cerny?

Dik.


07 pro 18, 19:40:29
Profil
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 84
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
černý svíčky- bohatá směs
na lpg i na benzín mají mít cihlové zabarvení.


20 pro 18, 11:26:48
Profil
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 54
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Taky jsem si myslel, ze je to spatne, ale za posledni rok to bylo 2x na serizeni (jen pro kontrolu, protoze jsem delal na aute neco jiny) a pry v pohode, svicky byly ale cerny jak bota


20 pro 18, 12:20:16
Profil
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 84
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Tak známe plynaře :lol:
Jestli máš kabel tak se podívej na diagnostiku, schválně kolik máš lambdu.
Nebo to změřit přímo na lambdě multimetrem


20 pro 18, 12:32:09
Profil
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 54
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Nemam kabel. Uz jsme premyslel, ze si neco z Ciny koupim, ale nevim, poradne co. Sviti mne totiz ABS a nejde to tomu mechanikovi nacist.


20 pro 18, 13:04:56
Profil
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 84
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Ach,
změň mechanika.
Na 2.3 galaxe potřebuješ 2 kabely. Jeden elm 327 na motor, druhej klasickej Vag kkl na ostatní jednotky. ( abs, airbagy atd )
Programy nato si stáhneš z netu. Kabelů na na aukčním portálu nabízí mraky, už od 150 kč se dá sehnat ...


20 pro 18, 13:23:56
Profil
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 54
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Mechanika na LPG zmenit nemuzu. Mam Prins a to moc lidi neumi


20 pro 18, 13:33:22
Profil
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 84
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Tak základ LPG je mít motor 100% ok na benzín. Takže kabel a zkontrolovat čidla, hodnoty atd. Pak řešit LPG. Prins bere hodnoty z řj motoru, v podstatě přepočítá z benzínových vstřikovačů hodnotu na plynový, takže by měla být ideální směs. Ale když je to na prd na benzín tak to přepočítá blbě a pak jsou černý svíce. Pak mechanik může ladit lpg jak chce, podle lpg programu bude nastavení přesně ideál podle benzínový jednotky, ale ta může bejt právě blbě.
U 2.3 to bývá lambda, váha vzduchu nebo čidlo teploty. chce to prostě kabel a podávat se na motor no
třeba tenhle, taky ho používám
https://aukro.cz/auto-diagnostika-elm32 ... 6939043093


20 pro 18, 13:38:58
Profil
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 54
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Nevim jestli je to ok na benzin, ale s autem nebyly zadny vetsi problemy, az ted asi prdlo zadni prasatko nebo hadicka. Musim se podivat. Auto ma od zacatku jedinej problem a to je, ze nestartuje za zimy a vlhka. Nikdo neprisel na to, proc.

jak jsi ale zminil vahu vzduchu, tak tu podeziram ze spatnyho volnobehu, kdy se otacky obcas proste houpou nebo drzi hodne nahore a pak spadnou.

Ta potvora z aukra umi cist chyby nebo je k tomu neco jeste potreba?


20 pro 18, 14:27:13
Profil
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 84
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Jasně, čte chyby i zobrazuje všechny parametry motoru. ( teploty, hodnoty čidel, tlaku, podtlaku, lambdy) prostě všechny členy motoru. Pro běžný použití zcela dostačující, když budeš chtít tak ti pak můžu program co používám poslat mailem..
To nestartování za vlhka a zimy se projevuje jak?


20 pro 18, 14:36:15
Profil
Uživatel

Registrován: 21 lis 16, 22:16:25
Příspěvky: 84
Bydliště: Liberec
Auto: Ford Galaxy I 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
kdyžtak váhu vzduchu na 2.3 mám..


20 pro 18, 14:37:26
Profil
Uživatel

Registrován: 06 úno 15, 19:07:34
Příspěvky: 54
Auto: Ford Galaxy II 2.3i 107 kW
Odpovědět s citací
Tak ja to objednam.

Ad startovani. Je to docela komplikovany.

Dela to jen obcas, ale v prubehu let, se to zhorsuje. Zacalo to tak, ze jsem v zime prisel k autu a nenastartovalo, ani to neskytlo, jakobys otocil klickem a nebyla tam baterka (kontrolky ale svitily). Premyslel jsem i o pocasi a vysledoval jsem, ze to nejcasteji delalo, kdyz byla zima, treba 5 a vic pod nulou a zaroven vlhko. Pak to kazdou zimu zacalo delat castej. Poprve se to objevilo asi 2x za zimu. Loni uz asi 20x. Letos zatim cca 3x.

Otocis klickem a neotoci se vubec starter, vetraky jedou, kontrolky sviti. Jakoby nejakej divnej spoj nekde nebo nevim co. Ze zacatku pomahalo, kdyz jsem otocil klickem a startoval dyl, jako bych drzel klicek silou otocenej do polohy startovani treba 4-5 sekund. Nedelalo to nic, ale po 2-3 techto pokusech, to normalne nastartovalo. Tento "figl se zhavenim", ale prestal lonskou zimu fungovat.

Takze jsem auto pro jistotu nechaval na kopci a na brnk to z kopce chytlo.

Letos jsem prisel na jinej figl, kterej zatim funguje. Nestartuje to, nefunguje figl 1, takze prijdu, otocim a startuju, auto nechyta, udelam to jeste 1-2x a nechytne to. Prepnu nekolikrat prepinac plynu a pak to pkazdy nastartuje. Samozrejme to nechci zakriknout, ale vim, ze to zase prestane fungovat.

Nikdy to neblblo, kdyz bylo auto zahraty, az letos ke konci lonske zimy a tu letosni ted, uz se nekolikrat stalo, ze to nestartuje ani kdyz je motor zahratej.

To je asi takovej popis v kostce. Kolik bys chtel za tu vahu? Ja nevim, jestli je ta moje spatna, ale obcas ten volnobeh proste blbne. Neni to ale casto. Casto se ale po zarazeni neutralu vraci pomalu do normalnich otacek.


20 pro 18, 14:48:20
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 08, 20:11:01
Příspěvky: 4565
Bydliště: Bzenec
Auto: Ford S-Max 2.0 TDCi 96 kW r.v.2007
Odpovědět s citací
Tak volnoběh bývá nejčastěji vadný volnoběžný ventil, ale můž to být i něco jiného viz. diagnostika. A dále nestartování může být špatnou kostrou na startéru, nebo taky někde jinde co se startování týká, takže kontrola. Může to být vadný elektromagnet na startéru, prostě když magnet nezasune pastorek a nesepne spínač, tak to startovat nebude.
Tak a teď to hlavní co jsem chtěl napsat, myslím, že už to psal LPG, je nutné mít benzín v naprostém pořádku. Z toho plyne: vypni plyn,
zresetuj ŘJ, třeba odpojením baterie, tím se smáznou všechny chyby zapsané v ŘJ, ale hlavně se jednotka nastaví do základního stavu (smáznou se adaptivní hodnoty).
Teď je potřeba s autem jezdit, ale stále bez používání plynu, nechat ŘJ adaptovat na nové hodnoty, trvá to několik stovek km. Pak je potřeba vyčíst paměť závad,
případné závady odstranit, pak teprve můžeš začat jezdit opět na plyn a sledovat co se bude dít a řešit plyn. Jinak to nejde, myslím, že LPG to napsal dost srozumitelně.
Je to vlastní zkušenost, u mne to byla nakonec výměna obou snímačů polohy vačky (na VR6), snímač kliky, lambda, termostat, a hlavně regulátor tlaku paliva. Nutno podotknout, že mne motor alespoň točil, ale nechtělo se mu nastartovat.

_________________
Ford S-max 2.0 TDCi 96kW automat 2007
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999 prodáno
Ford Galaxy 2.8 VR6 150kW tiptronic 2001 prodáno
Ford Galaxy 2.0 85kW 1997 prodáno


21 pro 18, 20:21:55
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: