Servisní otázky a řešení technických problémů.
Ford Galaxy II r.v. 04/2000 - 05/2006
-
janos007
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 led 2018, 18:22
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Sečovce, SK
Příspěvek
od janos007 » 23 lis 2018, 09:22
Lada píše:D5WZ by byl lepší. Musí se tušim prohodit některé piny. Dělal to Vlada33.
A máte niekto skúsenosti s výmenou D5Z F za D5S F. ???
Je nutná nejaká úprava ?
Ďakujem za odpovede.
-
ScooterMarty
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18 led 2019, 19:26
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od ScooterMarty » 19 led 2019, 08:11
Zdravím vespolek a omlouvám se, určitě to tu je, ale neumím hledat takže i hledání dalo příliš mnoho výsledků.
Včera jsem koupil Galaxy a mám bufík s ovládáním nahoře u hodin. Jaká je logika ovládání? Bufík sepne sám při nízké teplotě a tlačítko umožňuje zapnout ho i v teple, nebo naopak, musí se zapínat ručně a sám nesepne nikdy? Díky.
Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW 2003
-
Alanis
- Uživatel
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21 dub 2014, 22:12
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi 85 kW Ghia automat
Příspěvek
od Alanis » 29 led 2019, 08:51
Ahoj, bufík se sám spíná při teplotě pod 10stC, na hodinách ho můžeš zapnout ručně a případně načasovat sepnutí. Pokud se ti nespustí ani když ho zapneš ručně, tak je v něčem problém. Nejlépe pak napíchnout na diagnostiku a podívat se na chyby.
-
ScooterMarty
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18 led 2019, 19:26
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od ScooterMarty » 29 led 2019, 08:59
No já bufík můžu zapnout ručně, ale jen při běhu motoru. A pak funguje jak má. Načasovat ho můžu, vše vypadá ok, ale nespustí se. Prostě umí běžet jen s motorem. No a jestli se spouští sám když je zima jsem zatím nedokázal zjistit. Ale spíš ne. Zatím to vypadá, že je prostě jen na čudlík nahoře u hodin a jinak nic.
Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW 2003
-
jenda.master
- Uživatel
- Příspěvky: 555
- Registrován: 21 led 2010, 20:00
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jenda.master » 29 led 2019, 10:27
pokud tam máš originál hodiny, nejspíš budeš mít baterku pod sedačkou spolujezdce.
Zkus se podívat na ní, změřit na ní napětí při vypnutém motoru, nejspíš by ta baterka mohla být špatná a proto běží bufík jen při nastartovaném motoru.
Ford Galaxy II, 1.9TDi 85kW - prodáno
Seat Alhambra II, 2.0TDi 103kW - prodáno
Seat Alhambra III, 2.0TDi 110kW
-
ScooterMarty
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18 led 2019, 19:26
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od ScooterMarty » 29 led 2019, 10:38
Pod sedačkou spolujezdce nic není. A originální hodiny ano, ale ne bufíkový časovač, ale hodiny nad vnitřním zrcátkem s tlačítky SET, HOD, MIN a přímé zapnutí.
Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 96 kW 2003
-
janos007
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 led 2018, 18:22
- Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Sečovce, SK
Příspěvek
od janos007 » 01 pro 2020, 10:30
Zdravím,páni, dal som na vaše rady a namontoval som si do galaxiku D5WZ, zakupene z pl , z Saaba 3,0. už druhu zimu funguje perfektne, vrátane leta, nakolko som vyradil teplotne čidlo. je sice viššia spotreba ale na druhej strane je rýchlo dosiahnuta vhodná teplota k správne mu behu motora.
Mám len jediny problem, neviem sa napojiť cez VAG.
?????
-
michall
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 kvě 2010, 17:49
- Auto: Seat Alhambra II 1.9 TDi PD 85 kW
- Bydliště: Stověžatá
- Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od michall » 26 pro 2020, 12:18
Bufík ze Saabu nebude podporovat diagnostiku od VW. Zkus EDiTH přímo od Ebru.
Auto s trojblikem od krt.ecka
-
seredan
- Uživatel
- Příspěvky: 69
- Registrován: 28 srp 2010, 08:19
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
- Bydliště: Handlová
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od seredan » 11 pro 2022, 15:28
dobrý den, páni
mam Galaxy I ,na nom mam origo nezavisle kurenie, mam vod. cerpadlo hned pri bufíku.
mam Sharan II 2008, origo baterku pod sedadlom spolujazdca, hodiny na strope, cerpadlo v motore
a otazka znie: má byť este jedno cerpadlo vody pri bufíku?
niekto tvrdi ano , niekto nie. z coho by bolo to cerpadlo ovladane?
vdaka za odpovede
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 11 pro 2022, 16:15
Tak se podívej jestli ho tam máš nebo aspoň diagnostikou co máš za typ bufíka. Já ho tam nemám.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
-
seredan
- Uživatel
- Příspěvky: 69
- Registrován: 28 srp 2010, 08:19
- Auto: Ford Galaxy I 1.9 TDi 81 kW r.v.2000
- Bydliště: Handlová
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od seredan » 11 pro 2022, 16:42
ved to ze pri bufiku druhe cerpadlo nemam , ale servisak ma presviedca ze by malo byt, mam D5Z-F
o tom nikdy nepocul ze by boli 2 cerpadla, v galaxy mam jedno, aj to len preto, ze 1 nemali pomocne cerpadla vôbec
-
Lada
- Administrátor
- Příspěvky: 13158
- Registrován: 03 lis 2007, 16:47
- Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
- Bydliště: Pardubicko
- Dal "To se mi líbí": 1 krát
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lada » 11 pro 2022, 17:00
Jestli máš Hydronic II jakože ho tam máš tak na 99% KO řídící jednotka nebo uhlíky v čerpadle. Tenhle typ bufíku trpí na jednotky. Už tam mám 4 jednotku.
Mě to vypisovalo přehřívání, tak výměna uhlíků a nic, tak nové čerpadlo a nic, výměna jednotky a bingo.
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Seznam [Bot] a 1 host