|
Registrovat •
FAQ
• Přihlásit se
|
|
Právě je 06 črc 22, 3:19:39
|

|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Všechny kontrolky palubky svítí i při vytažení klíčku/kouř
Autor |
Zpráva |
wimpator
Uživatel
Registrován: 08 lis 10, 23:46:43 Příspěvky: 12
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
|
Zdravím, mam Sharan II 1.9 2001, tento problém se mi čas od času objeví, palubka svítí a když otevřu haubnu, trochu čoudí kabely za mínus svorkou u baterky. Alternator po nejakem case jizdy dava malo cca 13,6V. Po chvili to prestane a jezdi to normalne, to dobijeni tedy je takto stale, alternator vymenen za jiny, ale je to stejne. Diky za tipy.
Naposledy upravil wimpator dne 25 kvě 22, 19:28:08, celkově upraveno 1
|
25 kvě 22, 6:01:34 |
|
 |
Lada
Administrátor
Registrován: 03 lis 07, 17:47:59 Příspěvky: 13118 Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
|
Jaká kontrolka nebo co svítí ?
_________________ Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012 Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
|
25 kvě 22, 15:48:25 |
|
 |
wimpator
Uživatel
Registrován: 08 lis 10, 23:46:43 Příspěvky: 12
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
|
svítí defakto všechny kontrolky na palubce...a to i po vytahnutí klíčku, po chvili to zhasne a pak je nejakej cas vse o.k.
|
25 kvě 22, 19:26:31 |
|
 |
wimpator
Uživatel
Registrován: 08 lis 10, 23:46:43 Příspěvky: 12
Auto: VW Sharan II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2001
|
tak pravděpodobně jde o nějaky šlus, který zřejmě nesouvisí s alternátorem...máte někdo zkušenost kolik by mělo být nabíjecí napětí za jízdy? Měřák v zapalovači mi před nastartováním ukazuje napětí baterie cca 12,3V, po nastartování cca 14-14,2V, ale po cca 40 minutách jízdy to začne padat na nějakých 13,6V, jde o záměr aby alternátor nenabíjel stále vysokým proudem, nebo je to chyba? Díky Z.
|
27 kvě 22, 21:17:34 |
|
 |
Lada
Administrátor
Registrován: 03 lis 07, 17:47:59 Příspěvky: 13118 Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
|
Když máš dobrou baterku, tak alternátor nebude stále nabijet 14 volty, ale tak jak sám píšeš.
_________________ Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012 Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW
|
28 kvě 22, 9:11:42 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|