Logo
Právě je 18 srp 17, 12:41:06

E-shop www.autosip.cz


E-shop http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Prehrievanie motoru 
Autor Zpráva
Uživatel

Registrován: 19 čer 09, 18:19:27
Příspěvky: 113
Bydliště: Písecko
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2002
Odpovědět s citací
Souhlasím s "petrem F", popisoval jsem to v příspěvku výše.


07 lis 10, 19:27:29
Profil
Uživatel

Registrován: 11 dub 10, 14:16:16
Příspěvky: 27
Bydliště: Studénka
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW r.v.2003
Odpovědět s citací
V pátek jsem byl u mechanika. Při demontáži vodní pumpy zůstala podle předpokladu vrtulka v bloku motoru a navíc měla vůli i na ložisku,takže výměna prý přišla za minutu dvanáct.


21 lis 10, 22:28:00
Profil
Uživatel

Registrován: 10 led 11, 16:35:09
Příspěvky: 1
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Zdravím,galaxíky.Mám ten samý problem,po 5 letech hřeje motor do kopce a trošku olejíku v expansce.jinak vše v pohodě,najeto 200 000 a čeká mě výměna rozvodu,nevíte solid.servis. pha aokolí.P? :-x


10 led 11, 19:44:34
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 09, 17:31:47
Příspěvky: 130
Bydliště: Střední Čechy Říčany
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
ahoj ja mel ten samy problem začalo se to pomalu hřat , pak mastny oka v expansce a pak přišla velka ztrata vody z expansky a věčne dolívaní vody do ni . A bylo to sfoukle tesnění na motoru + praskla hlava , vše vyřešil hodně slušný mechanik tady s fora pepa.kuc a ma dilnu v Kladně tel.+420 605 040 040


12 led 11, 9:15:28
Profil
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 led 09, 12:29:00
Příspěvky: 49
Bydliště: Prostějov
Auto: Ford Galaxy II 1.9TDi PD 85kw 2000 bílá
Odpovědět s citací
Zdravím kolegové,
vzhledem k tomu, že mám podobný problém jako popsaný výše, tedy v zátěži přehřívání a stabilní ztráta chl.kapaliny přes víčko expanzky, tak to s mým mechanikem vidím dle Vašich zkušeností na "fouklé" těsnění pod hlavou a v horším případě i prasklou samotnou hlavu. :roll:

Všechny ostatní varianty, jako netěsné víčko, nefunkční vod.pumpa a pod. jsme už vyloučili.

Vzhledem k tomu, že mám na svém GII z roku 2000 najeto téměř 300 000km a taky už se začíná ozývat vysokým pískotem i turbo :cry: tak mi připadne nejlepší vyměnit celý motor. :roll:

Pokud někdo z Vás teda ví o nějakém SLUŠNÉM motoru

VW 1,9 PD AUY TDI 85kW.

s "decentním" nájezdem km a za přijatelnou cenu (z bouračky a pod.), nebo o nějakém "ekonomičtějším" řešení mého "megaproblému", s radostí uvítám každou radu, informaci, konzultaci, či pomoc.

Přátelé nebudu teď chvíli z důvodu dovolené na NETu, takže pouze na mobilu
722 563 683 Petr - rád zavolám každému, kdo nabídne jakoukoliv pomoc.

... ať to jezdí aspoň Vám ;-)

_________________
Po silnicích je to tak, jezdí bílý pohřebák :)


29 črc 11, 14:15:37
Profil
Uživatel

Registrován: 10 pro 09, 18:02:15
Příspěvky: 23
Bydliště: 15km od ostravy albrechtičky
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
ahoj , mam stejny problem , ale myslim si že kdyby bylo praskle tesnení pod hlavou, nebo hlava, že by byla voda v oleji, nebo by šla formou pary z vyfuku ven, a ani jedna věc se u mne nedeje, a to ted jsem musel dolít 3 litry vody na asi 2000km


16 led 12, 19:00:34
Profil ICQ
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 08, 20:37:55
Příspěvky: 2015
Bydliště: Chlumec u Usti nad Labem
Auto: Seat Leon 1.6 74 kW r.v.2000
Odpovědět s citací
kriva hlava a spatne tesneni pod hlavou, ver tomu mel jsem to same.a nemel jsem vodu v oleji a ani mi nesla para z vejfuku

_________________
FORD GALAXY 1.9 TDI 66kw,1998 - prodano
SEAT ALHAMBRA 1.9 TDI PD 85kw,2002 - prodano
SEAT LEON 1.6 74kw, 2000- soucastnost
FORD S-MAX, budoucnost

-----------------------------------------------------------------------
www.rallycross-chabarovice.wbs.cz


16 led 12, 21:42:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 17 čer 08, 18:23:21
Příspěvky: 3
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Zdravím, je nějaká metoda jak lze potvrdit či vyvrátit prasklý těsnění pod hlavou?
Náš mechanik tvrdí, že nám odešlo těsnění, další mechanik zase že ne.
Táhli jsme dva koně po dálnici a najednou teplota vylítla na 130, zastavili jsme a z auta se kouřilo, voda ale v nádržce byla. Teď teplota někdy z ničeho nic vyskočí na 70 a po chvíli spadne na nulu. Za chvilku se to opakuje.
Voda se neztrácí, olej taky ne, nic z toho neteče, emulze na víčku není.

Děkuji


09 pro 16, 15:58:35
Profil
Online
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 lis 07, 17:47:59
Příspěvky: 12731
Bydliště: Pardubicko
Auto: Ford Galaxy III 2.0 TDCi 103 kW r.v.2012
Odpovědět s citací
Teplota na budíkách Ti může kolísat chybou (čidlo teploty chladící kapaliny,kostra atd). Můžeš to sledovat diagnostikou a porovnat s budíkama. Chce to sledovat hadice jestli moc netvrdnou a sledovat i vyrovnávací nádržku. Jestli jsi již jednou vařil tak bych to moc nepodcenoval. Zkušený mechanik by to měl poznat.

_________________
Ford Galaxy 2.0 TDCi 103 kW Titánium r.v.08/2012
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW


09 pro 16, 16:39:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel

Registrován: 25 led 17, 12:12:04
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Ahoj, prosím o radu. Auto se mi přehřívá když jedu na dálnici třeba na 6 tak 2500 otáček. Když podřadím a zvýším otáčky nebo vyřadím a protůruju motor teplota zas spadne. Vyměnil jsem víčko expansky, přišel na to že nefungujou sahary. Voda se neztrácí. Kontrasní látka v chladící kapalině nic neukázala. Ručička teploty ukazuje 90 během kilometru bez bufíku. Vodní pumpa má 3000 km spolu s rozvody. Auto nekouří. Šlem na víčku nádrže není. Auto má sice 90 ale moc netopí. Je to Galaxy rok 2005 1.9 tdi 85 kw. 230 000km. Díky za radu


09 kvě 17, 9:17:10
Profil
Uživatel

Registrován: 25 led 17, 12:12:04
Příspěvky: 2
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW
Odpovědět s citací
Ahoj,
tak problém vyřešen, v jednom servisu chtěli hned měnit těsnění pod hlavou, ale nedalo mi to a zajel jsem jinam. Tam vyměnily čidlo teploty a termostat a auto je v pohodě. Jediný problém je ještě klimatizace. Auto jsem koupil s nefunkční manuální. V pondělí půjdu do servisu na vodíkovou zkoušku těsnosti.


13 čer 17, 8:31:16
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na: