E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Ukažte svá auta a třeba napište něco o sobě.
Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od the.max » 22 čer 2014, 19:25

zkoušel jsi proměřit kabel od ŘJ ke konektoru zapalovacího modulu? ŘJ je přístupná dobře, stačí vyndat baterku a ten plast, co drží expanzku. Nevím jak je to možný, ale já v tom konektoru měl dokonce i mokro!
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
rasva
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 lis 2011, 21:35
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Bydliště: Brno

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od rasva » 03 říj 2014, 08:23

Autí je po technické, závady 0. Měl jsem to v Pardubicích, cestou do Brna dneska v noci mi vlítla před auto srnka, ale naštěstí jsem to dobrzdil skoro do nuly.

Jo a už vím, proč mi občas vynechává zapalování 3. válce :-( Schválně kdo na to přijde.
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od the.max » 03 říj 2014, 08:51

mno, vzhledem k tomu, že jsi se ptal na tu kompresi, tak že by tam žádná nebyla?

Technická mě taky čeká, ale nejdřív potřebuju vyřešit chybu 16795. Asi se někde stala chyba při zpětné montáži.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od extremehany » 04 říj 2014, 11:42

taky sem byl před 14 dny na technické, taky počet závad 0

Uživatelský avatar
rasva
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 lis 2011, 21:35
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Bydliště: Brno

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od rasva » 06 říj 2014, 09:54

the.max - ano, správně. Nízká komprese způsobuje ty občasné výpadky zapalování. Teď ještě co způsobuje tu nízkou kompresi, že. Možností moc není a jedna lepší, než druhá. Nejvíc se to děje, dokud se neohřeje motor na 90. Přemýšlím, jestli to někomu dám udělat, nebo se do toho pustím sám, hlavu jsem měl naposledy dole na 105tce škodovce :lol:
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od the.max » 06 říj 2014, 15:15

tywe, zkus vzít hustej olej do převodovek třeba PP-90 a trochu ho nalej do válců Ne moc, ať neodepíšeš kat. On jak je hustej tak se rozteče, zateče do spár mezi pístem, kroužkama a stěnou válce. Když pak zase zatočíš motorem, tak ti to utěsní případnou spáru. Pokud pak kompresi naměříš, tak je to na kroužky. Pokud se to nezmění, tak máš špatný ventilový sedla, což bude asi nejpravděpodobnější. Pokud ti netlakuje chladící okruh, tak těsnění pod hlavou taky bude dobré.
Ale protože taky máš LPG, fakt bych vsadil na ty sedla. Viděl jsem to u sebe, ventily mi seděli tak na 1/2 - 2/3 obvodu sedel.

Pokud máš garáž a nějakej vercajk, tak hlavu sundáš a nandáš doma, Srovnat jí a zabrousit ventily ale budeš asi muset někam dát, já se doma sral několik hodin se 3ma ventilama a pak jsem to raději odvezl do dílny, kde mají frézu.

Aby jsi sundal hlavu, musíš sundat chladičovku. Ono by to možná i šlo jen tak, že jí povolíš a místo šroubů co drží výztuhu natočíš nějaké štefty nebo závitovou tyč, ale stejně tam budeš mít strašně málo místa. Fakt je lepší to shodit. Nech si akorát kdyžtak vysát klimu. Jinak, šrouby a těsnění pod hlavu a seš tam za 2jku. Pokud tu hlavu pak někam dáš, nech si rovnou vyměnit i gufera na vodítkách ventilů, jedno je asi za 12 korun.Počítám, že když to dáš někam dělat, tak za práci dáš strašně moc. Nikdo se do těch motorů moc nechce hrabat, ale víš jak, kdo se bojí, nesmí do lesa :-D Já to už mám naštěstí za sebou;-)
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
rasva
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 lis 2011, 21:35
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Bydliště: Brno

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od rasva » 07 dub 2015, 08:03

Auto je víceméně v cajku, ale nebylo to tak přímočaré. Nízké komprese byly způsobené sedly sacích ventilů, to ano. Ale vynechávání zapalování při provozu na benzín hlavně při studeném motoru měly na svědomí zanesené benzínové vstřiky (jeden dával dokonce jen 20%). Teď to ještě stále občas poškubává na LPG, ale to už by mělo být jednoduché pořešit. Vyměním, nebo nechám vyměnit filtry LPG a pak se uvidí, jestli dojde i na LPG vstřiky.
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od extremehany » 07 dub 2015, 08:10

Covece, jak sem to G viděl zde prodávat tak sem si hrál s myšlenkou ho vzít a jak to čtu tak vážně ty V6 motory stojí velkém Za H, vezmu-lu oproti BMW sestihrnkum ktrte jsou nesmrtelné a co je to servis znají jen z manuálu, tak bych asi noc štěstí s G v plynu moc nepohledal. Sem si myslel že naftový G jsou kasičky, ale jak to tak čtu jak s the.maxem sypete tak to o moc lepší není ani u eko vozu

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od the.max » 07 dub 2015, 22:47

no, já už jsem v klidu, IMHO dost problémů mi způsobila zprzněná montáž LPG, kde jak přiznali, děali VR6 s 24 ventilama poprvé a starou VR6 s 12ti ventily dělali jen jendou, navíc to ani pořádně nezkontrolovali a neseřídili, i když věděli, že to je už vyndané z jiného auta co zkočilo v kovošrotu (jezdilo to asi rok). Tím neseřízením, kdy to pálilo jak se tomu chtělo a taky o odcházejícími zapalovacími moduly, mi odešel katalyzátor (svítí mi na přístrojovce vrtulník). To, jak jsm to uvařil a připekl bylo tím, že ten žalud, co mi rozmrdal automat a kvůli kterému jsem kupoval novou škrtící klapku a skoro půl roku jsem nejezdil tak blbě nasadil nebo nedotáhl jednu motexku na vodní hadici, která pak sjela a voda vylítala. Ale je i možné, že mi fouklo těsnění pod hlavou a tlak z válců tlačil do vody a tak tam byl větší tlak než měl být, expanzka to neodfoukla a tak sjela hadice. Jako to, že prdlo těsnění se může asi stát kdekoli komukoli na jakémkoli motoru. To, v jakém stavu byla pak hlava je věc druhá, jak moc byla zkroucená a jak vypadali ventilový sedla asi i díky provozu na plyn bez přímazu a možná i kvůli tomu původnímu špatnému seřízení. A ta zprasená převodovka, to je o tom, že jsem kretrén a že jsem byl línej v zimě v dešti se sněhem hledat závadu sám doma (i když vlastně stačilo zadat chybu do VISu a hned bych věděl, ale VIS jsem tenkrát neměl) a místo toho jsem uvěřil známému, ať to dovezu jeho známému, že to vyřeší levně a určitě i levně...

Holt chybama se člověk učí.

Ale jak říkám, teď je to po stránce pohonu v pohodě, čekají mě 'běžné' věci, které se řeší na každém SAGu bez rozdílu motorizace, (poloosy a klouby, kuláky na př. nápravě), případně známé věci napříč všemi koncernovými auty (zatuhávající ruční brzda, kdy v zimě nejde odbrzdit) a váznoucí stěrače (zatím pro jistotu preventvně, fungují v pohodě, ale raději prevence).

No a nakonec ten odrbanej pravej přední blatník, co mi odřela ta Tatra, love z pojišťovny už dorazili.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
rasva
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 lis 2011, 21:35
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Bydliště: Brno

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od rasva » 07 dub 2019, 10:58

Utíkala chladicí kapalina, byla prorezlá trubka co vede od motoru k zadnímu radiátoru. Přístup nula, takže motor ven, no a když motor ven tak se udělaly rovnou i rozvody, které stejně byly potřeba. Jezdí to teď o poznání lépe.
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW

Uživatelský avatar
rasva
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 lis 2011, 21:35
Auto: Ford Galaxy II 2,8 VR6, 150 kW
Bydliště: Brno

Re: rasva - Ford Galaxy II 2.8i 150 kW lpg tiptronic

Příspěvek od rasva » 18 kvě 2019, 20:14

No a další únik chladící kapaliny, tentokrát rychlý a masivní. Rozlomil se termostat, co má na starost přívod vody k zadnímu topení. Abych se k tomu vůbec dostal, musel jsem demontovat sání včetně škrtící klapky, spousta hadic, stěrače a tak :-D
Každopádně jsem díky tomu vyměnil kabinový filtr, promazal táhla stěračů, vyčistil škrtící klapku, vyměnil nějaké spony na hadicích, zakonzervoval ty idiotsky řešené "misky" na uchycení tlumičů a tak.
Termostat prasknul proto, že ten kdo dělal LPG přestavbu nepřemýšlel, nebo mu to bylo jedno. Vložené T, které vede vodu ke zplyňovači vytvořilo poměrně velkou sílu na ohyb, takže se to jednoho dne ulomit muselo. Při montáži zpět jsem to vyřešil doufám lépe. Ještě mě čeká zkulturnění elektroinstalace LPG, když už to mám rozdělané. Na benzín už to zase jezdí :-)
Ford Galaxy II 2.8 V6 150 kW r.v.2002, Tiptronic, LPG
Š. Favorit 1993, 40 kW
Dacia Duster 4x4, 1,2 Tce 92 kW

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host