E-shop https://www.autodiagnostika.jantolak.sk/

the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Ukažte svá auta a třeba napište něco o sobě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 27 říj 2014, 19:16

jenda.master píše:a už ti to teda blaflo? nebo vis co tam je za chybu?
Jo, už to chodí, problém byl v relátku, resp. rukách. Když jsem strkal kabely s pinama do patice relé, tak jsem prohodil '85' a '86' a v relátku byla ochranná dioda, která to odsrala. Když jsem pak spustil ten EDiTH, tak tam byla všude uložená chyba 39, což byl právě zkrat na tom relátku. Ono se snažilo spustit, takže start proběhl, ale když se mělo sepnout to relé pro ventilátor topení, bufík zjistil, že je tam zkrat, tak se zase vypnul. Proto to běželo jen cca ty 2 minuty.

A palivové čerpadlo VŮBEC neslyším, ani když ležím na zemi vedle auta na pravé straně. Když jsem to na jaře zkoušel, tak jsem měl čerpadlo strčené ve sklenici od přesnídávky přímo svisle a klapalo jak o život. Teď je namontované pod úhlem cca 45 stupňů a fakt není slyšet.

Tady je screenshot z EDiTHu:
http://download.idkfa.cz/f/g/b5w-sc_edith.png

Jinak, na EDiTH stačí obyčejnej KKL kabel na sériovej port, resp. stačí kabel jen na K-Line. Pak se s tím dá připojit i na staré D3W.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 07 led 2015, 18:42

Zřejmě se mi na autě objevil syndrom zlámaných kabelů v průchodce 5. dveří. Na STK mi technik oznámil, ať si zkontroluju žárovky na osvětlení SPZ, že nesvítí. Doma jsem je kontroloval, na SPZ fakt nesvítili, ale na baterce jo, přestal jsem to řešit.
Poslední dobou jsem zjišťoval, že když couvám za tmy z ulice na dvůr, že nic moc nevidím, co si pamatuju z minulé zimy, že to bylo lepší. Tak jsem zkontroloval jestli svítí světla na zpátečku. A taky nesvítí. Mlhovky ale zatím svítí, zámek taky funguje, ale asi to bude otázka času. Upřímně, mám radost;-(

Nicméně mne překvapil v zimě sníh (stejně jako naše silničáře). Koupil jsem sady od frenkitu na opravu předních i zadních brzd, protože v létě mi levej přední třmen zůstal viset. Než jsem se ale k tomu dostal, přišel mráz. A tak jsem objevil další závadu, přimrzá mi ručka. Takže buď je zajetelený ten mechanizmus na třmenech. nebo jsou prodřený lanovody do kterých natekla voda a zamrzají.

Lanovody přišli dneska s přeníma brkama na otcovo mondeo kde na levém péru chybí jeden závit.

Já budu muset taky brka pořešit, před 2ma týdny mi taky prdlo, ale pravé přední, chybí asi třetina závitu. Přejel jsem jen dilatační spáru na dálnici na mostě, ozvala se rána a hned po tom jsem slyšel jak něco kovového upadlo a proběhlo mezi silnicí a podlahou.

Když se daří, tak se daří.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od extremehany » 07 led 2015, 20:31

ten tvůj :smt1133: bude za chvíli v lepším stavu jako když vyjel z linky :-k

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 07 led 2015, 22:18

zas tak bych si nefandil, ale fakt je, že je tam navíc bufík a maxidot.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 10 led 2015, 19:29

Dnes jsem posbíral odvahu a sundal pravou průchodku 5. dveří. Výsledek? Tři zcela přerušené vodiče, dvou už moc nechybí, ostatní mají popraskanou izolaci. Slabé vodiče jsou na tom o poznání hůře, než silnější. Až to budu měnit, natáhnu tam minimálně 1.0 mm, pokud by to prošlo, tak raději 1.5 mm.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 18 led 2015, 17:33

Vyměnil jsem kabely v průchodce 5. dveří. Použil jsem průřez 1.5mm a 2.5mm pro kostru a okno. V průchodce je teď docela těsno :-D Podle schemat by na okno měl být bílý kabel, ale měl jsem tam černý, takže asi taky dávali jak jim co kde vyšlo. Tak snad už teď bude chvíli klid.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 04 bře 2015, 19:44

Dnes, ve 14:30 mi před barákem řidič Tatry 815 vylepšil auto.

Fotky: http://cloud.idkfa.cz/public.php?servic ... a8d04f8045

Někdy před 14. hodinou jsem přijel domů a nechal auto venku. Někdy ve 14:45 dorazil z práce táta a řekl, že jestli jsem si všiml venku toho rozjetýho nárazníku co mám kolem auta. řikám že ne, protože se u nás na silnici pořád něco válí. Chvíli po tom dorazila manželka a jestli vím že máme nabourané auto. Tak jsem se šel podívat a volal jsem na městskou policii, jestli něco nemají na kamerách a v tom akorát přijela dopravka, že nějaký svědek jim nahlásil dopravní nehodu.

Prý jela tatra 815 a na tyči táhla MAN, Svědek nahlásil i SPZ, ale akorát od té tatry sedí, v té druhé je buď chyba nebo MAN nemá uzavřenou pojistku.

Odsrala to pneumatika a zrcátko Nárazník je odřený, dveře u spolujezdce také, blatník je promačklý a odřený. Jiných škod jsem si nevšiml.

Příslušnici si to nafotili, nakreslili si obrázek, Řekli mi SPZ těch aut a číslo jednací.

Ráno to musím nahlásit na pojišťovnu, dneska už jsem to nestihl, protože když příslušníci odjeli, tak jsem vyměnil kolo, zajel na zahradu a posbíral jsem zbytky plastů co tam zůstali po tatře nebo MANu. Infolinka pojišťovny funguje jen do 17ti hodin.

Teď přemejšlím co dál. Mám tam zatím rezervu, takže jezdit se s tím dá, ale co s tím zbytkem? Asi to bude pojišťovna chtít nafotit, takže asi nemůžu zrcátko vyměnit.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
extremehany
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 931
Registrován: 05 črc 2012, 21:22
Auto: Audi A6 2.0 TFSI 185kW Quattro 2018
Bydliště: Prostějov

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od extremehany » 04 bře 2015, 20:00

a proč to hlásíš na pojištovnu ? to jako máš kontakt na jejich pojištovnu ?

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 04 bře 2015, 20:10

jop, podle SPZ jsem našel, že tatra je pojištěná u kooperativy.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 02 kvě 2015, 13:21

Tak jsem se včera konečně dokopal k instalaci Elsy. Musím západní soudruhy pochválit, oproti tomu, co si pamatuji z roku '98 - '99 kdy jsem dělal ve značkovém schade servisu a byly tam police se šanonama, tak tohle je někde jinde. I když ty šanony taky měli cosi do sebe.

No, každopádně snad vyřeším problém se sekundárním vzduchem, kterej se mi objevuje v chybách a pak mi svítí na přístrojovce vrtulník.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 06 kvě 2015, 23:21

Pořídil jsem si originální ledici do auta. Mám z ní fakt radost, každopádně budu už muset tedy do auta dát do podlahy držáky pro sedačky, anu se mi tam vešli buď tři sedačky, nebo dvě a lednice. Od přírody mám ve druhé řadě jen dvě sedačky.

Každopádně mě překvapila velikost té lednice. Nečekal jsem, že bude tak velká.

Cena: 1500kč.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Vici
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 351
Registrován: 02 led 2012, 13:09
Auto: Ford Galaxy II 1.9 TDi PD 85 kW

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od Vici » 19 led 2016, 15:46

Tak jsem dostal nápad pořídit si časem bus 4x4... a napadla mě i V6 (je to spíš na kratší trasy a do města, na delší mám AUY) .... ale početl jsem si tady a zas mě to přešlo asi :-)
Výměny budíků+dodělání pal. počítače a tempomatu , diagnostika, dojezd a výměna displejů polodot/maxidot, podsvit ručiček atd. po zapnutí klíčku, dojezd el. oken pomocí origo DO, opravy bufíků......

Uživatelský avatar
the.max
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 1406
Registrován: 25 lis 2012, 21:13
Auto: Ford Galaxy IV 2.0.TDCi 154 kW r.v.2017
Bydliště: Bílina, North Bohemia
Obdržel "To se mi líbí": 1 krát
Kontaktovat uživatele:

Re: the.max - Ford Galaxy II 2.8 V6 LPG

Příspěvek od the.max » 22 úno 2016, 00:33

Hele, všechno má svá pro i proti. Spolužákovi teď jeho bratr dotáhl 'nového' G z Říše. A upřímně, na tom autě krom povrchové koroze na jednom nárazníku dole u prahu a prasklého nárazníku není co dělat. Motor jde tak, že když stojíš krok od předku auta tak nevíš jestli běží nebo ne. Najeto 150 tisíc, se serviskou, rok 2002, s maxidotem, navigací a MF volantem, s bílou kůží a automatem. Nebylo to prý ani daleko, Helmut za to chtěl 2000 éček. Takže chce to mít trpělivost, čekat a hledat.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.

Ford Galaxy Titanium 2017 154kW BiTurbo
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 150kW Tiptronic, LPG Tartarini, nezávislé topení B5W-SC s EasyStart R+
Líitám jak utrženej ze řetězu, podle toho to taky vypadá: Obrázek LPG

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host